Фінансування школи №14 м. Одеси

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію, що має суспільний інтерес, (наступні документи):

1. надати копію Запитів на бюджетне фінансування із розрахунками та розшифровкою по КЕКВ школи № 14 в місті Одеса на 2018-2019-2020н.р.;
2. надати копію Кошторису на 2019-2020н.р. з розрахунками школи № 14 в місті Одеса;
3. надати копії Заявок та усіх клопотаннь керівника навчального закладу школи № 14 в місті Одеса стосовно будь-яких потреб (товари, роботи, послуги) за 2018-2019-2020 н.р.;
4. надати копії договорів з додатками за 2018-2019 р.р. школи № 14 в місті Одеса (зокрема, на послуги охорони, організацію питного режиму, а також договори оренди приміщень школи);
5.Перелік не профінансованих бюджетом потреб закладу на 2019/2020 н. рік. Чи були задоволені клопотання директора 2018-2019 н. рік у повному обсязі? Чи будуть задоволені не профінансовані бюджетом потреби у 2019/2020 н. року.
6. надати інформацію щодо кількості одиниць комп’ютерного обладнання, відповідного мультимедійного контенту для початкових класів загальноосвітніх шкіл, які придбано в 2018-2019р році для перших класів школи № 14 в місті Одеса відповідно до вимог Нової української школи за бюджетне фінансування, включаючи перелік за видами, а саме: проектори, інтерактивні дошки, інша мультимедійна та комп'ютерна техніка. Якщо обладнання придбано за гроші батьків, так і вказати.
7. надати копію Договору оренди Благодійного Фонду зі школою №14;
8. надати інформацію, щодо кількості комп'ютерної техніки, яка є в наявністі в кабінетах інформатики школи №14, а також інформацію щодо того, чи відповідає така техніка сучасним нормам.
9.надати інформацію стосовно кількості МФУ, принтерів та сканерів,які є в у школі №14 станом на кінець 2018-2019 н.р. а також інформацію щодо того, чи відповідає така техніка сучасним нормам
10. надати інформацію про чисельність прибиральниць за штатним розкладом на 2019/2020 н.р. у школі №14 (копія штатного розкладу).
11. посадові інструкції прибиральниць з метою визначення, хто саме і як часто має прибирати приміщення навчальних класів в школі №14
12. інформацію про інший персонал зазначеної школи, який передбачено у штатному розкладі на 2019/2020 н.р. (копія штатного розкладу)

Оскільки інформация має суспільний інетерес, прошу надати інформацію по кожному з пунктів в електронному вигляді (а саме у вигляді чітких сканкопій)

У разі ненадання або надання неповної інформації, в я буду оскаржувати бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.

З повагою,

Євген Синявін

Одеська міська рада

[ Email has no body, please see attachments ]

Посилання

Одеська міська рада

[ Email has no body, please see attachments ]

Посилання

Євген Синявін залишив(-ла) коментар ()

Відповідь нечитабельна.
Прошу надати інформацію по кожному з пунктів у вигляді чітких сканкопій

З повагою,
Євген

Link to this