Фінансування ДНЗ № 146

Наталя Малишко

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. перелік товарно-матеріальних цінностей закуплених за бюджетні кошти та передані до ДНЗ № 146 у 2016 році;
2. перелік товарно-матеріальних цінностей закуплених за бюджетні кошти та передані до ДНЗ № 146 у 2017 році станом на 01.11.2017.

Також прошу надати копію клопотання директора ДНЗ № 146 з детальним переліком побутових та господарських витрат (мийні засоби, інвентар для прибирання та ремонтів, канцтовари) для забезпечення потреб садочка на 2017 рік. Що передано у ДНЗ № 146 станом на 01.11.2017

З повагою,

Наталя Малишко

Наталя Малишко

Доброго дня!
У разі ненадання або надання неповної інформації, я буду оскаржувати бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.

З повагою,

Наталя Малишко

Клець Олена,

Доброго дня. Вам буде надана відповідь розпорядником інформації - управлінням освіти, протягом 5 робочих днів з дня реєстрації. З повагою

показати цитоване

Управління освіти Солом"янської РДА,

1 Attachment

Наталя Малишко

Доброго дня!

Надана інформація не відповідає запиту. Перелік товарно-матеріальних цінностей закуплених за бюджетні кошти та передані до ДНЗ № 146 має відображати найменування товару, кількість та суму придбання.
З повагою,

Наталя Малишко