ФІЛАРМОНІЯ. ВОРИ В ЗАКОНІ

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Ігор Хмара, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Ігор Хмара

Доброго дня!

ФІЛАРМОНІЯ. ВОРИ В ЗАКОНІ

Нарешті дійшли руки до Міністерства культури України. Є надія, що молодий енергійний міністр культури нарешті покладе край злодійській змові своїх попередників з Національною філармонією України (Володимирський узвіз, 2), якою править бувший міністр культури Остапенко Дмитро Іванович. Клоп, який зарився у килим, сидить там тихенько і висмоктує гроші з державної казни. І гроші не прості, а шалені, щоб годувати свою команду таких же клопів. Наші звернення до представників попереднього уряду розібратися у цій грошовій вакханалії філармонії не дали ніяких результатів, і зрозуміло чому...
Заробітня плата генерального директора філармонії становить більше 10.000 грн. плюс 200% надбавки незрозуміло за що, загалом понад 30.000 грн. Бувший міністр культури добре знає схему встановлення і введення пустих надуманих посад з космічними розмірами зарплат за рахунок наших з вами кишень. При цьому він вводить посади трьох своїх заступників з окладами біля 20.000 грн., для художнього керівника філармонії - чотири посади помічників з окладами біля 20.000 грн. Це більше, ніж зарплата прем’єра, президента або депутатів Верховної Ради! Заробітня плата керівного складу (30 чол.) трохи менша 15.000 грн. на кожного. Любить директор цілковиту сімейність (це два його сини та племінниця, син та невістка керівника художнього, дружина директора-розпорядника, дочка головного бухгалтера і т.д.), які взагалі не виконують того об’єму роботи, за який їм так щедро платять. Пливуть гроші рікою у вигляді надбавок до посадових окладів, премій у розмірі окладу, обов’язкових матеріальних допомог до відпусток у розмірі окладу, премій до днів народження у розмірі окладу, матеріальної допомоги місцевого профспілкового комітету, надання санаторних путівок з великими знижками і т.д. Чому ж не красти, якщо можна? Але є й інша категорія працівників - це підлеглі керівників, які виконують набагато більший об’єм роботи, за який встановлені втричі нижчі оклади. Це той принцип оплати праці і та справедливість, які панували в країні!
Тендери – це окрема стаття доходів керівництва, коли за державні кошти виконується не стільки ремонт приміщень філармонії, скільки ремонт особистих дач та квартир. Відкати від інших закупок товарів та послуг – це додаткова стаття надходжень.
Філармонійні транспортні засоби використовуються винятково в особистих цілях керівників, а для потреб філармонії орендується додатковий транспорт.
Цікаво буде дізнатись про окремі категорії артистів. Це кліщі, яких не виколупати з насиджених теплих місць. Давно вже не сценічний вік деяких народних та заслужених, про яких народ навіть не чув (бо звання часто були присвоєні за гроші та зв’язки), зовсім не радує глядачів. Багатьох давно не залучають до роботи, але при цьому платять гарантію - це таке «ноу-хау» директора, коли не ходиш на роботу, а отримуєш зарплату біля 10.000 грн. щомісяця. Художня рада чомусь не бажає звільняти таких горе-артистів, йдучи на відверте шахрайство! При цьому для молодих, дійсно талановитих артистів, місць у філармонії нема. Не кажучи вже про те, що по-справжньому українського, народного в репертуарі практично не побачиш.
Хотілось би знати, за які такі заслуги перед Україною тут встановлені такі зарплати? Кому потрібна така філармонія, в якій Колонний зал ім.М.В.Лисенка постійно напівпорожній, а фойє здається під сумнівні фуршети за «чорну» готівку в кишеню керівництва?
В країні тяжкі часи змін, за які люди віддають свої життя. Національна філармонія України теж потребує змін – заміни керівників-крадіїв на нове сучасне керівництво, наведення фінансової дисципліни та порядку, відродження дійсно української культури. ДОСИТЬ КРАСТИ!
На вас вся надія, що хоч ви зможете щось змінити на краще. Відповімо на ваші питання, бо все, про що написали – лише мала частина великого культурного злодійства.

За дорученням колективу філармоніі адвокат Ігор Хмара
Пишіть на адресу: [email address]

Відкритість, Офіс Президента України

 

 

І.ХМАРІ

 

 

Шановний пане Хмара!

 

На Ваш лист, який 7 квітня 2014 року пересланий сайтом «Доступ до правди»
на електронну адресу Головного управління забезпечення доступу до
публічної інформації Адміністрації Президента України, повідомляємо, що
він не може розглядатися як запит на інформацію, оскільки не відповідає
нормам Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Згідно з пунктом 1 статті 19 Закону України «Про доступ до публічної
інформації»: запит  на  інформацію  – це прохання особи до розпорядника
інформації надати  публічну  інформацію,  що  знаходиться у його
володінні. Відповідно до статті 1 згаданого Закону публічна інформація –
це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких 
носіях  інформація,  що  була отримана  або  створена  в  процесі
виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків,  передбачених
чинним законодавством, або  яка знаходиться у володінні суб'єктів владних
повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим
Законом.

Указом Президента України від 5 травня 2011 року № 548 «Про першочергові
заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в допоміжних
органах, створених Президентом України» Головне управління забезпечення
доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України визначено
спеціальним структурним підрозділом, який організовує в установленому
порядку доступ до публічної інформації, відповідає за розгляд,
опрацювання, облік, систематизацію, аналізування та надання відповідей на
запити на інформацію, що надходять до Президента України, Адміністрації
Президента України, а також надає консультації під час оформлення таких
запитів.

 Ваш лист, шановний пане Хмара, за змістом є зверненням та має
розглядатися відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Згідно
зі статтею 5 цього Закону звернення адресуються органам державної влади і
місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно
від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до
повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи
скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати. Законом України «Про звернення громадян» не передбачено
листування електронною поштою.

Розгляд звернень громадян не належить до компетенції Головного управління
забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента
України.

Організацію розгляду звернень громадян до Президента України та
Адміністрації Президента України здійснює Управління з питань звернень
громадян Адміністрації Президента України (поштова адреса: 01220, м.
Київ, вул. Банкова, 11).

За наявності фактів порушень законодавства кожен громадянин має право
звернутися до органів прокуратури.

Дякуємо за Ваш лист.

 

З повагою

 

Керівник Головного управління

забезпечення доступу до публічної інформації

Адміністрації Президента України                                    
О.Кошелєв

 

Link: [1]File-List
Link: [2]themeData
Link: [3]colorSchemeMapping

References

Visible links
1. file:///C:%5CUsers%5CSTELMA%7E1%5CAppData%5CLocal%5CTemp%5Cmsohtmlclip1%5C01%5Cclip_filelist.xml
2. file:///C:%5CUsers%5CSTELMA%7E1%5CAppData%5CLocal%5CTemp%5Cmsohtmlclip1%5C01%5Cclip_themedata.thmx
3. file:///C:%5CUsers%5CSTELMA%7E1%5CAppData%5CLocal%5CTemp%5Cmsohtmlclip1%5C01%5Cclip_colorschememapping.xml

Юрій залишив коментар ()

Брудний наклеп!!! Брехун пише від ім'я артистів філармонії - це анонім (Хмара вигадане ім'я). Ніхто з працівників філармонії не давав йому права писати цого наклепу!!!