Дозвіл на торгівлю людьми

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

закон, постанова чи указ в якому чітко зазначено, що юридичним особам публічного права в Україні дозволена торгівля людьми!

Відповідь на запит на інформацію надайте не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту (згідно ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року) у вігляді електронної копії паперового примірника на мою електронну адресу, котру я вказав в формі реєстрації на даному сайті.

З повагою,

Дмитро

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

На Ваш "запит на публічну інформацію" від 11.01.2023 р., який надійшов на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email], повідомляємо таке.
Відповідно до частини першої статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" під запитом на інформацію розуміється прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Статтею 1 цього Закону визначено, що публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно ж до статті 13 Закону України "Про доступ до публічної інформації" та пункту 1 Розпорядження Голови Верховної Ради України "Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України" № 393 від 11 травня 2011 року з урахуванням конституційних повноважень Верховної Ради України Апарат Верховної Ради України є розпорядником публічної інформації, яка знаходиться у його володінні та була отримана або створена:
1) у процесі реалізації Верховною Радою України, її органами повноважень, передбачених законодавчими актами України;
2) Апаратом Верховної Ради України у процесі забезпечення діяльності Верховної Ради України та її органів.
При цьому Апарат Верховної Ради України не є розпорядником інформації за запитами на інформацію, зокрема, щодо інформації, створеної іншими органами державної влади України, органами влади інших держав, міжнародними організаціями (у тому числі в частині інформації цих органів, розміщеної на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, тощо), щодо інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення в інший спосіб, та якщо запит на інформацію містить вимогу про надання копії з оригіналу документа, що був переданий на архівне зберігання.
Як вбачається з науково-практичного коментаря до Закону України "Про доступ до публічної інформації" (Науково-практичний коментар до Закону України "Про доступ до публічної інформації". – К.: Центр суспільних медіа, 2012. – 335 с.), важливою ознакою публічної інформації у розумінні Закону є її попередня фіксація. З цього випливає, що Закон регулює відносини щодо доступу до інформації, яка вже існує, і не вимагає у відповідь на запит створювати певну інформацію. Це важлива характеристика, яка, наприклад, дозволяє відрізнити інформаційний запит від звернення, яке, як правило, вимагає створення інформації (наприклад, підготовку роз’яснення) (коментар до статті 1 – С. 43).
Отже, суть запиту зводиться до прохання надати інформацію, якою володіє розпорядник. Закон надає право доступу до вже існуючої інформації (документів) і не вимагає створення у відповідь на запит створення нової інформації (зокрема, шляхом проведення аналітичної роботи). Інші вимоги або прохання (визнати чи підтвердити юридичний статус, поновити порушене право, притягти порушника до відповідальності, надати роз’яснення або розтлумачити тощо) розглядаються відповідно до Закону України "Про звернення громадян".
Водночас повідомляємо, що відповідно до статті 3 Закону України "Про звернення громадян" під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян, посадових осіб.
Унаслідок їх розгляду при наданні відповіді на звернення може створюватися нова інформація.
Беручи до уваги зміст Вашого "запиту на публічну інформацію" та керуючись наведеними нормами законів України "Про доступ до публічної інформації" та "Про звернення громадян", зазначаємо, що Ваш "запит на публічну інформацію" за своєю суттю не є запитом на інформацію, а відтак на нього не поширюється дія Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Водночас роз'яснюємо, що відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (https://itd.rada.gov.ua/services/Account...).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію, розміщеної на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

From: Дмитро <[FOI #107556 email]>
Sent: Wednesday, January 11, 2023 12:53 PM
To: ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ <[Верховна Рада України request email]>
Subject: Інформаційний запит - Дозвіл на торгівлю людьми

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

закон, постанова чи указ в якому чітко зазначено, що юридичним особам публічного права в Україні дозволена торгівля людьми!

Відповідь на запит на інформацію надайте не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту (згідно ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року) у вігляді електронної копії паперового примірника на мою електронну адресу, котру я вказав в формі реєстрації на даному сайті.

З повагою,

Дмитро

-------------------------------------------------------------------

Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[FOI #107556 email]

Is [Верховна Рада України request email] the wrong address for Freedom of Information requests to Верховна Рада України? If so, please contact us using this form:
https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

Доброго дня!

Дякую за відповідь!

Віходячи с того, шо не КАБІНЕТ МІНІСТРІВ, не ПРЕЗИДЕНТ, а ні ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ не створювали постанов, законів, та інших законодавчіх актів про дозвіл ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ торгівлю людьми - всі дії юридичних осіб, які зареєстровані як ТЦК або ВІЙСЬКОВІ КОМІСАРІАТИ підпадають під статтю КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ, а саме: Стаття 149. Торгівля людьми.

З повагою,

Дмитро