Доступ до публічної інформації

Доброго дня!

На підставі статті 34 Конституції України, статті 5 Закону України «Про інформацію» та відповідно до статей 3, 4, 14 Закону України «Про доступ до публічної інформації» прошу надати мені публічну інформацію, а саме:
1. розрахунковий лист, розрахунково-платіжну відомость чи інший документ, у якому здійснюється розрахунок складових зарплати,утримань із неї, інших виплат директора та головного бухгалтера комунального підприємства «Харківський Дата Центр» (зараз – комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» – далі КП) за кожен місяць окремо за період з червня 2022 по червень 2023 року.
2. розрахунковий лист, розрахунково-платіжну відомость чи інший документ, у якому здійснюється розрахунок складових зарплати,утримань із неї, інших виплат заступника(ів) директора вказаного вище КП за кожен місяць окремо за період з червня 2022 по червень 2023 року.
3. розрахунковий лист, розрахунково-платіжну відомость чи інший документ, у якому здійснюється розрахунок складових зарплати, утримань із неї,інших виплат директора та заступників директора Департаменту цифрової трансформації Харківської міської ради за кожен місяць окремо за період з червня 2022 по червень 2023 року.
4. розрахунковий лист, розрахунково-платіжну відомость чи інший документ, у якому здійснюється розрахунок складових зарплати, утримань із неї, інших виплат директора Департаменту реєстрації Харківської міської ради за кожен місяць окремо за період з червня 2022 по червень 2023 року.
5. розрахунковий лист, розрахунково-платіжну відомость чи інший документ, у якому здійснюється розрахунок складових зарплати, утримань із неї, інших виплат заступника міського голови з питань цифрової трансформації Харківської міської ради за кожен місяць окремо за період з червня 2022 по червень 2023 року.

Закон України «Про доступ до публічної інформації» забороняє обмежувати доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами. Розпорядження бюджетними коштами включає здійснення витрат з державного чи місцевого бюджету. Так, відповідно до частини 5 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» не може бути обмежено доступ до інформації про складання, розгляд і затвердження бюджетів, кошторисів розпорядників бюджетних коштів та плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів, їх виконання за розписами,
бюджетними програмами та видатками, взяття розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів бюджетних зобов’язань або здійснення розпорядження бюджетними коштами у будь- який інший спосіб.

Заробітна плата та інші виплати (премії, матеріальна допомога тощо) посадовим та службовим особам є витратами з бюджету. У відповідності до статті 2 Закону України «Про оплату праці» структура заробітної плати включає: Основна заробітна плата. Це - винагорода за виконану роботу відповідно до встановлених норм праці (норми часу, виробітку, обслуговування, посадові обов'язки). Вона встановлюється у вигляді тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок для робітників та посадових окладів для службовців. Додаткова заробітна плата. Це - винагорода за працю понад установлені норми, за трудові успіхи та винахідливість і за особливі умови праці. Вона включає доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов'язані з виконанням виробничих завдань і функцій. Інші заохочувальні та компенсаційні виплати. До них належать виплати у формі винагород за підсумками роботи за рік, премії за спеціальними системами і положеннями, виплати в рамках грантів, компенсаційні та інші грошові і матеріальні виплати, які не передбачені актами чинного законодавства або які провадяться понад встановлені зазначеними актами норми.

Згідно з частиною 7 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» не належить до інформації з обмеженим доступом інформація про структуру, принципи формування та розмір оплати праці, винагороди, додаткового блага керівника, заступника керівника юридичної особи публічного права.

Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.

Згідно з частиною другою статті 5 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. Не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.

Стаття 11 Закону України «Про інформацію» визначає інформацію про фізичну особу (персональні дані) як відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.

Будь-яка інформація є відкритою, крім тієї, що віднесена законом до інформації з обмеженим доступом (частина друга статті 20 Закону України «Про інформацію»). У частині третій статті 5 Закону України «Про захист персональних даних» передбачено, що персональні дані, зазначені у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, оформленій за формою, визначеною відповідно до Закону України «Про запобігання корупції», не належать до інформації з обмеженим доступом, крім відомостей, визначених Законом України «Про запобігання корупції». Не належить до інформації з обмеженим доступом, інформація про отримання у будь-якій формі фізичною особою бюджетних коштів, державного чи комунального майна, структуру, принципи формування та розмір оплати праці, винагороди, додаткового блага керівника, заступника керівника юридичної особи публічного права, керівника, заступника керівника, члена наглядової ради державного чи комунального підприємства або державної чи комунальної організації, що має на меті одержання прибутку, особи, яка постійно або тимчасово обіймає посаду члена виконавчого органу чи входить до складу наглядової ради господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) прямо чи опосередковано належать державі та/або територіальній громаді, крім випадків, передбачених статтею 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації". Закон України «Про запобігання корупції» також забороняє відносити до інформації з обмеженим доступом відомості про розміри та види оплати праці зазначених осіб (пункт 7 частини 1 статті 46 цього Закону).

Отже, інформація про заробітну плату, премії, матеріальну допомогу, будь-які інші виплати з місцевого бюджету особі, уповноваженої на виконання функцій місцевого самоврядування, а також посадовій особі юридичної особи публічного права, не є конфіденційною інформацію про особу (не є персональними даними), а відтак не може бути обмежена в доступі.

З повагою,

Євгенія