Доплата за шкідливі умови праці

Сергій Васильович

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Згідно з п. 33 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом МОН від 15.04.1993 р. № 102 працівникам, які безпосередньо зайняті на роботах з важкими та шкідливими умовами праці, встановлюється доплата до 12 % посадового окладу, а працівникам, які безпосередньо зайняті на роботах з особливо важкими та шкідливими умовами праці, встановлюється доплата до 24 % посадового окладу. Такі важкі та шкідливі роботи зазначені у Переліку робіт з несприятливими умовами праці, на яких встановлюються доплати робітникам, спеціалістам і службовцям з важкими і шкідливими, особливо важкими і особливо шкідливими умовами праці (додаток 9 до Інструкції № 102). Однак така доплата працівнику буде встановлена лише за результатами атестації робочого місця та оцінки умов праці. До того ж її установлюють виключно за час фактичної зайнятості такою роботою.
Як бути у випадку, якщо в закладі освіти відповідно до рекомендацій щодо поліпшення умов праці, які надані санітарно-гігієнічною лабораторією для прибиральника службових приміщень необхідно встановити доплату за шкідливі умови праці:
• 4 % — за результатами атестації;
• 10 % — згідно з п. 1.159 Галузевої угоди МОН та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на 2016-2020 роки?
Тобто доплата за шкідливі умови праці, яка рекомендована працівникам (4 % + 10 % = 14 %) перевищує передбачену п. 33 Інструкції № 102 (12 %). Чи можна встановити працівникам більшу доплату, ніж це передбачено Інструкцією № 102?

З повагою,

Сергій Васильович

zvorot_zv, Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України отримало Ваш електронний лист та повідомляє.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України “Про доступ до публічної інформації” публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Зазначений лист містить прохання про надання роз’яснення, що потребує створення нового документу, тому відповідь не може бути надана відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації”.
Ураховуючи зазначене, Міністерство розгляне Ваш лист відповідно до вимог ЗУ «Про звернення громадян».

З повагою
Відділ организації роботи зі зверненями громадян та доступу до публічної інформації

show quoted sections

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства