Документація повлаштуванню підлоги із плитки в коридорах школи

Ольга Онопріюк

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

-прошу надати витяг з Дозвільних документів( Розпорядження РДА, Наказ РУО , тощо) на влаштування підлоги із плитки в школі №9 м. Києва за період з 2013 по 2017р.р.
- прошу надати копії актів виконаних робіт по облаштуванню підлоги із плитки в коридорах школи за період з2013 по 2017 рр.

З повагою,

Ольга Онопріюк

Відділ,

1 Attachment

--
Відділ роботи
із зверненнями громадян
Оболонської районної в місті
Києві державної адміністрації

Ольга Онопріюк

Доброго дня!

Прошу надіслати інформацію по суті питання, а не надсилати відписки із посиланням на висновок Санстанції. Відповідь є некоректною

З повагою,

Ольга Онопріюк

Відділ,

Шановна пані Ольго!

Якщо Ви бажаєте звернутися з письмовим зверненням до Оболонської районної
в місті Києві державної адміністрації, оформіть його згідно вимог ст.5
Закону України "Про звернення громадян" Зразок додається

Стаття 5. Вимоги до звернення

{Стаття 5 в редакції Закону [1]№ 577-VIII від 02.07.2015 набирає чинності
з 28.10.2015, крім частини третьої, яка набирає чинності з 28.08.2015 -
див. [2]пункт 1 розділу II Закону № 577-VIII від 02.07.2015}

Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого
самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми
власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких
належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб
(колективне).

Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України,
Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого
самоврядування є електронна петиція, яка подається та розглядається в
порядку, передбаченому [3]статтею 23-^1 цього Закону.

Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за
допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри,
телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до
відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу,
повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове
звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет,
засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце
проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження,
пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення
повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В
електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу,
на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші
засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається
заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від
дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною
першою [4]статті 7 цього Закону.

Звернення про надання безоплатної правової допомоги розглядаються в
порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової
допомоги.

{Стаття 5 із змінами, внесеними згідно із Законом [5]№ 5477-VI від
06.11.2012; в редакції Закону [6]№ 577-VIII від 02.07.2015}

 

19 липня 2017, 20:37:36, від "Ольга Онопріюк"
<[7][FOI #22615 email]>:

Доброго дня!

Прошу надіслати інформацію по суті питання, а не надсилати відписки із посиланням на висновок Санстанції. Відповідь є некоректною

З повагою,

Ольга Онопріюк

показати цитоване

Ольга Онопріюк

Доброго дня! Дякую за пораду, як правильно оформити звернення. Подаючи запит через "Доступ до правди", я офіційно зареєструвалась із зазначенням всіх необхідних даних. Тому мої запити не є анонімними. На них приходять відписки на мою поштову та електронні адреси. Проте чіткої відповіді на запити стосовно ремонтів в школі 9 не отримано жодної. Якби все було чітко і прозоро то і відповідь була б вчасно та без відписок. А наразі іде зволікання та відтягування часу.

З повагою,

Ольга Онопріюк