Договори про ведення бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією

Доброго дня!

У зв'язку з тим, що комунальні установи "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти *** району м. Одеси" та комунальні заклади освіти є неприбутковими бюджетними установами та фінансуються з державного/місцевого бюджету через департамент освіти та науки Одеської міської ради, відповідно до пункту 3 рішень виконавчого комітету Одеської міської ради від 24.11.2016 № 358, 359, 360, 361 "Про передачу комунальній установі "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти *** району м. Одеси" на облік майна, яке закріплене за установами та закладами освіти Одеської міської ради, що розташовані в *** районі міста Одеси" та на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати в електронному вигляді скановані копії договорів з усіма додатками та змінами (якщо були) про ведення бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією між КУ "ЦФГДЗУСО *** району м. Одеси" та наступними закладами освіти:

Одеська загальноосвітня школа №65 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області;
Одеська загальноосвітня школа №1 І – ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області;
Спеціалізована школа №10 І-ІІІ ступенів імені льотчиків-космонавтів Т.Г. Добровольского та Г.С. Шоніна Одеської міської ради Одеської області;
Одеській навчально-виховний комплекс „Гімназія № 7 – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови” Одеської міської ради Одеської області.

З повагою,
Оксана

Одеська міська рада

[ Email has no body, please see attachments ]

Посилання

Одеська міська рада

[ Email has no body, please see attachments ]

Посилання

Доброго дня!

Звертаю вашу увагу, что запитувались саме скановані копії договорів в електронному вигляді.

Розпорядник має право вимагати відшкодування витрат тільки за копіювання або друк документів. Оплата витрат на сканування чи іншу комп’ютерну обробку документів не передбачена законом.

Відповідно до п. 11.2 постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 29.09.2016 № 10 "Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації", "особа має право вибирати на власний розсуд форму копій документів, які вона запитує, а саме паперову чи електронну. У разі якщо переведення в електронну форму (сканування) не є технічно неможливим та не покладає на розпорядника надмірний тягар, враховуючи ресурсні можливості, вимога щодо надання копії документів у сканованій формі повинна бути задоволена".

31 січня 2019 року Верховний Суд прийняв рішення у справі № 820/4258/17, яким визнав порушення права запитувача на доступ до публічної інформації і зобов’язав розпорядника надати в електронному вигляді 10 283 накази, видані за півтора року роботи органу, оскільки розпорядник інформації не довів відсутність технічної можливості чи надмірний тягар для розпорядника у скануванні документів.

В данному випадку технічна можливість є, оскільки перші 10 сторінок вже були відскановані. Сканування ще 4 сторінок не є надмірним тягарем. Тому прошу надати решту сторінок в сканованому вигляді безкоштовно.

З повагою
Оксана

Одеська міська рада

[ Email has no body, please see attachments ]

Посилання