Днз Ромашка

До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Копію «Кошторису» дитячого садка Ромашка за 2020 рік
2. Копію «Розрахунку до кошторису» з розрахунками дитячого садка Ромашка за 2020 рік
3. Копію «Проекту кошторису» з розрахунками дитячого садка Ромашка за 2020 рік

З повагою,

Олексій

Вишнева міська рада

Посилання

Юридичний коментар

Коментує Тетяна Олексіюк, експертка з доступу до інформації

Відповідь розпорядника публічної інформації Вишневої міської ради, може бути визнана неправомірною, адже вона є відповіддю не по суті запиту та переадресовує запит до іншого розпорядника у ситуації, коли сама міська рада може надати відповідь на цей запит.

Згідно з Порядком складання, розгляду, затвердження та основними вимогами щодо виконання доходів і видатків бюджетних установ і організацій, затвердженим Постановою КМУ від 28.02.2002 р. № 228 (зі змінами):

Установа незалежно від того, чи веде вона бухгалтерський облік самостійно, чи обслуговується централізованою бухгалтерією, для забезпечення своєї діяльності складає індивідуальні кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису за кожною виконуваною нею бюджетною програмою (функцією).

Проект кошторису, план асигнувань та штатний розпис підписуються керівником установи і головним бухгалтером або начальником фінансового підрозділу і подаються на розгляд вищестоящій установі (головному розпоряднику бюджетних коштів).

Зазначені документи (кошторис, план асигнувань, штатний розпис) подаються та затверджуються у двох примірниках, один із яких повертається установі, а другий залишається у вишестоячій установі, керівник якої їх затвердив.

Відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2002 р. № 228 (п.33) кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спеціального фонду і штатні розписи окремих установ затверджуються:

7-1) бюджетних установ, що утримуються за рахунок бюджетів сіл, селищ, міст (у тому числі міст районного значення), бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, - міськими, сільськими, селищними головами відповідних територіальних громад, об’єднаних територіальних громад або керівниками відповідних виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, рад об’єднаних територіальних громад, до комунальної власності яких належить бюджетна установа.

Також, відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого Постановою КМУ від 12 березня 2003 р. № 305 засновник закладу освіти або уповноважена ним особа: затверджує кошторис та приймає фінансовий звіт закладу освіти у випадках та порядку, визначених законодавством;

У пункті 50 цього Положення зазначено, що фінансово-господарська діяльність дошкільного навчального закладу провадиться на основі кошторису, який складається і затверджується відповідно до законодавства.

В цьому випадку нам залишилося лише перевірити, хто саме є власником (або засновником) закладу освіти. Шляхом швидкого пошуку в Інтернет встановлюємо, що Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючого типу «Ромашка» належить Вишневій міській раді Києво-Святошинського району Київської області, є комунальною організацією та знаходиться у власності територіальної громади. Таким чином, Вишнева міська рада Києво-Святошинського району Київської області мала затверджувати кошторис дошкільного навчального закладу та відповідно має цей документ у своєму розпорядженні. Отже, виконком Вишневої міської ради мав володіти цією інформацією відповідно до своїх повноважень і надати її самостійно, не пересилаючи запит до ДНЗ, принаймні щодо перших двох питань запиту.
Що стосується планів використання бюджетних коштів, то плани використання бюджетних коштів одержувачами затверджуються їх керівниками за погодженням з розпорядниками, через яких вони одержують бюджетні кошти. Проекти кошторисів складаються усіма установами на наступний бюджетний рік, якщо ці установи функціонували до початку року, на який плануються видатки бюджету та/або надання кредитів з бюджету. Отже Вишнева міська рада Києво-Святошинського району Київської області або уже володіє цією інформацією, або мала перенаправити запит тільки в частині цього питання.