ДНЗ № 25 (просп. Василя Порика 14 а, м. Київ)

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Копію «Кошторису» дитячого садка – ДНЗ № 25 (просп. Василя Порика 14 а, м. Київ) за 2018 рік.
2. Копію «Розрахунку до кошторису» з розрахунками дитячого садка - ДНЗ № 25 (просп. Василя Порика 14 а, м. Київ) за 2018 рік.
3. Копію «Проекту кошторису» з розрахунками дитячого садка – ДНЗ № 25 (просп. Василя Порика 14 а, м. Київ) за 2018 рік.
4. Повний перелік потреб дитячого садка –ДНЗ № 25 (просп. Василя Порика 14 а, м. Київ) за 2018 рік., що були надані завідуючою даного ДНЗ у період з 1 січня 2018 по 20 серпня 2019 року із підписами відповідальних осіб.
5. Копію «Бюджетного запиту» з розрахунками дитсадка №25 на 2018-2019 рр. за підписом керівника закладу.
6. Надати інформацію про:
- кількість бюджетних коштів, що виділяються на ремонт та облаштування дитячого садка – дошкільний навчальний заклад № 25 за 2018 рік, а також 2019 рік;
- благодійні внески: кошти, товари і послуги, в тому числі, що збиралися батьками за період 2018-2019 рр..
7. Чи було клопотання завідуючоїДНЗ № 25 (просп. Василя Порика 14 а, м. Київ) з детальним переліком побутових та господарських витрат (мийні засоби, інвентар для прибирання та ремонтів) для потреб садочка на 2018-2019 рр.?
8. Обсяг коштів, що були виділені із загального фонду місцевого бюджету та з бюджету розвитку міста Києва на фінансування ДНЗ № 25 за 2018 р.
9. Копію звернень (заяв) завідуючої ДНЗ № 25 на проведення ремонтних робіт в садочку (перелік приміщень садочка, які потребують ремонту та в якому обсязі і що саме необхідно робити в цих приміщеннях), на придбання побутової хімії та канцтоварів, та інші потреби.

З повагою,

Roman

КМДА. Відділ забезпечення доступу до публічної інформації, Київська міська державна адміністрація

Доброго дня!

Повідомляємо, що ваш запит на інформацію зареєстровано 29.08.2019 в
управлінні інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) за № 3656 (з)

Після попереднього розгляду його буде надіслано до профільного
структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) або районної в місті Києві
державної адміністрації для опрацювання у межах компетенції в
установленому законом порядку та надання вам відповіді.

Довідки за телефонами: 202-76-00, 202-76-42.

28.08.2019 17:56, Roman пишет:

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Копію «Кошторису» дитячого садка – ДНЗ № 25 (просп. Василя Порика 14 а, м. Київ) за 2018 рік.
2. Копію «Розрахунку до кошторису» з розрахунками дитячого садка - ДНЗ № 25 (просп. Василя Порика 14 а, м. Київ) за 2018 рік.
3. Копію «Проекту кошторису» з розрахунками дитячого садка – ДНЗ № 25 (просп. Василя Порика 14 а, м. Київ) за 2018 рік.
4. Повний перелік потреб дитячого садка –ДНЗ № 25 (просп. Василя Порика 14 а, м. Київ) за 2018 рік., що були надані завідуючою даного ДНЗ у період з 1 січня 2018 по 20 серпня 2019 року із підписами відповідальних осіб.
5. Копію «Бюджетного запиту» з розрахунками дитсадка №25 на 2018-2019 рр. за підписом керівника закладу.
6. Надати інформацію про:
- кількість бюджетних коштів, що виділяються на ремонт та облаштування дитячого садка – дошкільний навчальний заклад № 25 за 2018 рік, а також 2019 рік;
- благодійні внески: кошти, товари і послуги, в тому числі, що збиралися батьками за період 2018-2019 рр..
7. Чи було клопотання завідуючоїДНЗ № 25 (просп. Василя Порика 14 а, м. Київ) з детальним переліком побутових та господарських витрат (мийні засоби, інвентар для прибирання та ремонтів) для потреб садочка на 2018-2019 рр.?
8. Обсяг коштів, що були виділені із загального фонду місцевого бюджету та з бюджету розвитку міста Києва на фінансування ДНЗ № 25 за 2018 р.
9. Копію звернень (заяв) завідуючої ДНЗ № 25 на проведення ремонтних робіт в садочку (перелік приміщень садочка, які потребують ремонту та в якому обсязі і що саме необхідно робити в цих приміщеннях), на придбання побутової хімії та канцтоварів, та інші потреби.

З повагою,

Roman

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

--
З повагою

Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(044) 202-76-00
(044) 202-46-42

Кизима Світлана Вікторівна,

4 Attachments

Доброго дня!

Дякую за оперативну відповідь, але отримав не повну відповідь на свій попередній запит.

А саме:

"- благодійні внески: кошти, товари і послуги, в тому числі, що збиралися батьками за період 2018-2019 рр."

Не помітив в якому розмірі надходили батьківські внески і як вони були розподілені.

Дякую!

З повагою,

Roman

Кизима Світлана Вікторівна,

1 Attachment

Приймальня управління освіти,

1 Attachment

З повагою

Управління освіти
Подільської РДА

тел.4250477