ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ

Давиденко Олена

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Копію «Кошторису» ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ на 2019 рік.
2. Копію «Розрахунку до кошторису» ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ на 2019 рік.
3. Копію «Проекту кошторису» з розрахунками ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ на 2019 рік.
4. Копії заявок завідуючої ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ стосовно потреб (товари, роботи, послуги) на 2018-2019 роки.
5. Список потреб, які увійшли до Кошторису ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ на 2018-2019 рр.
6. Обсяг коштів, що були (будуть) виділені із загального фонду місцевого бюджету та з бюджету розвитку міста Києва на фінансування ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ на 2019 р.
7. Копію Звіту про надходження та використання матеріальних цінностей (їх назва, кількість, технічні характеристики та вартість) наданих як благодійна допомога ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ за 2018р.
8. Повний перелік ремонтних робіт (поточних та капітальних), що були проведені/проводяться за рахунок бюджетних коштів (з державного та місцевого бюджету), в т.ч. тих, що знаходяться на стадії тендерних процедур, у ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ станом на 2018-2019 роки.
9. Копії договорів про закупівлю ремонтних робіт (капітальних та поточних) за рахунок загального та спеціального (благодійного) фондів ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ на 2018-2019 роки
10. Інформацію про перелік фактично отриманих та таких що очікуються матеріальних цінностей (обладнання, товари, послуги) з детальним описом (назва, кількість, технічні характеристики та вартість) ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ за 2018 рік.
11. Копії документів, які відображають використання коштів, які були виділені на потреби ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ у 2018 році у розрізі витрат.
12. Чи надходили від керівництва ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ запити стосовно виділення коштів та проведення віднолвлюючих робіт тіньових навісів та оновлення ігрових конструкцій в рамках програми ”Ремонт тіньових навісів та дитячих майданчиків” на 2019рік.
13. Чи передбачені у ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ витрати на закупівлю туалетного паперу, миючих засобів та канцтоварів.
14. Якщо у ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ є недофінансування, прошу вказати, на які саме потреби та на яку суму.

З повагою,

Олена Давиденко

Відділ діловодства Дарницької РДА,

Ваш запит отримано 04.04.2019 та зареєстровано вхідний номер 101-123 (з)

показати цитоване

Відділ діловодства Дарницької РДА,

2 Attachments

Давиденко Олена

Доброго дня!

У вкладенні немає Додатку 5 та Додатку 6.
Додаток 4 завантажений не повністю.

Також, щодо ремонту тіньових навісів, прошу надати акт прийому-передачі робіт та номер тендерної справи із закупівель робіт, якщо тендер був проведений.

Також, звертаю Вашу увагу, що згідно із переліком у запиті, зареєстрованому за номером 101-123(з), я не отримала наступну інформацію:
1. Копії заявок завідуючої ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ стосовно потреб (товари, роботи, послуги) на 2018-2019 роки.
2. Копію Звіту про надходження та використання матеріальних цінностей (їх назва, кількість, технічні характеристики та вартість) наданих як благодійна допомога ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ за 2018р.
3. Повний перелік ремонтних робіт (поточних та капітальних), що були проведені/проводяться за рахунок бюджетних коштів (з державного та місцевого бюджету), в т.ч. тих, що знаходяться на стадії тендерних процедур, у ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ станом на 2018-2019 роки.
4. Інформацію про перелік фактично отриманих та таких що очікуються матеріальних цінностей (обладнання, товари, послуги) з детальним описом (назва, кількість, технічні характеристики та вартість) ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ за 2018 рік.
5. Копії документів, які відображають використання коштів, які були виділені на потреби ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ у 2018 році у розрізі витрат.
6. Чи передбачені у ДНЗ №719 “Світозар”, м.Київ витрати на закупівлю туалетного паперу, миючих засобів та канцтоварів.

З повагою,

Давиденко Олена

Відділ діловодства Дарницької РДА,

1 Attachment

Відділ діловодства Дарницької РДА,

1 Attachment

Відділ діловодства Дарницької РДА,

Ваш запит отримано 11.04.2019 та зареєстровано вхідний номер 101-128(з)

показати цитоване

Відділ діловодства Дарницької РДА,

7 Attachments

-----