ДНЗ 775 фінансування

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Інформацію про надходження матеріальних цінностей, товарів та інвентарю (їх назва, кількість, технічні характеристики та вартість) закуплених за рахунок бюджетних коштів ДНЗ №775 (вул. Наталії Ужвій 4б, м. Київ) за 2018р. по 1 листопада 2018 року включно, із зазначенням дати поставки та кількості побутових потреб за кожним із пунктів переліку побутових потреб, який був поданий завідувачем ДНЗ №775 на 2018 рік, які вже поставлені у даний ДНЗ.

2) Інформацію про надходження та використання коштів загального фонду ДНЗ №775 (вул. Наталії Ужвій 4б, м. Київ) за 2018 рік. по 1 листопада 2018 року включно.

3) Копії документів, які відображають використання коштів, які були виділені на потреби ДНЗ №775 (вул. Наталії Ужвій 4б, м. Київ) у 2018 році у розрізі витрат (назва, кількість, технічні характеристики та вартість) по 1 листопада 2018 року включно.

4) Перелік не профінансованих бюджетом потреб закладу на 2018 рік. Чи були задоволені клопотання завідуючої на 2018 рік у повному обсязі?

5) План ремонтних робіт на 2018/2019 н.р. у ДНЗ № 775 (вул. Наталії Ужвій 4б, м. Київ) (із зазначенням показників бюджету).

6) Інформацію про стан фінансування та виконання капітального ремонту ДНЗ №775 (вул. Наталії Ужвій 4б, м. Київ), згідно з тендером: Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Роботи з капітального ремонту дошкільного навчального закладу №775 «Подоляночка» м. Києва на вулиці Наталії Ужвій, будинок 4-Б у Подільському районі». Оформлені та підписані довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3) та акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в).з 25 вересня 2017 року по 1 листопада 2018 р. включно.

Згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

З повагою,
Олена

Кизима Світлана Вікторівна,

7 Attachments

КМДА. Відділ забезпечення доступу до публічної інформації, Київська міська державна адміністрація

1 Attachment

Надсилаємо лист у прикріпленому файлі .

Звертаємо увагу, що лист підписано ЕЦП.

--
З повагою

Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(044) 202-76-00
(044) 202-46-42

Кизима Світлана Вікторівна,

2 Attachments