Дистанційне навчання

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Катерина, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію :

- Чи буде забезпечено проведення навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у навчальних закладах Запоріжжя та Запорізької області на час карантину?

З повагою,

Катерина

Запорізька ОДА, Запорізька обласна державна адміністрація

Hello Катерина,

Thursday, March 12, 2020, 12:46:27 PM, you wrote:

показати цитоване

Шановна пані Катерино!
На Ваш запит від 12.03.2020, що надійшов до облдержадміністрації електронною поштою 12.03.2020, щодо того чи буде забезпечено проведення навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у навчальних закладах Запоріжжя та Запорізької області на час карантину, облдержадміністрація повідомляє наступне.
Згідно зі статтею 1 Закону України “Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
У свою чергу, Ваш запит не відноситься до публічної інформації, а по суті є зверненням, так як потребує надання Вам роз'яснення, що пов'язане зі створенням нової інформації.
Для розгляду Вашого звернення пропонуємо привести його у відповідність до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян».
Так, згідно із статтею 5 цього Закону звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Таким чином, електронне звернення має відповідати всім вимогам письмового звернення, у тому числі має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть
порушеного питання, дата.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
Пропонуємо Вам оформити звернення згідно із вимогами законодавства та надіслати його повторно на розгляд.

Адреса електронної пошти для подання звернень громадян: [email address]
Номер постійної гарячої телефонної лінії облдержадміністрації 0 800 503 508

З повагою
відділ роботи із зверненнями громадян
апарату Запорізької ОДА

--
Best regards,
Запорізька mailto:[zaporizhya1 request email]