Діяльність робочої групи з координації субпроектів у рамках реалізації Проекту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"

Олександр Андрєєв

Доброго дня!

Приймаючи до уваги п.2,п.9 Положення про робочу групу з координації субпроектів у рамках реалізації Проекту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України",затверджену розпорядженням голови обласної державної адміністрації - керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 24 квітня 2017 року N 250 ,на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.Копії протоколів робочої групи з координації субпроектів у рамках реалізації Проекту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"за 2018 рік.
2.Копію звіта робочої групи за 2018 рік ,або копії квартальних звітів за 2018 рік(за наявності).

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.
В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Департамент масових комунікацій Луганської облдержадміністрації, Луганська обласна державна адміністрація

4 Attachments

--------------------------------------------------------------------------

--
З повагою
Відділ залучення інвестицій та туризму Департаменту економічного розвитку,
торгівлі та туризму облдержадміністрації
заступник начальника- Алфімова Світлана Анатоліївна
тел.: (06452) 4 22 50,
--
З повагою

Департамент масових комунікацій Луганської облдержадміністрації