Деталі договорів з приватними перевізниками

Святослав Кузнєцов

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Скан-Копії договорів (з підписами та печатками) з перевізниками на наступних автобусних маршрутах загального користування в режимі роботи маршрутного таксі м. Києва:
202 203 219 222 223 404 411 417 421 422 429 439 461 477 (17) 503 508 558 566 (14) 573 581 (31) (ТОВ "Кийтранс-2005");

180 186 (13к) 188 189 (5к+7) 192 224 230 405 (7) 414 415 418 (34) 445 458 470 472 476 485 513 (25+8) 529 559 589 (45+22) (ТОВ "Союз-Авто");

198 200К 201 408 437 450 450 497К (ТОВ "Транс-Груп")

172 (3) 183 (25) 242 434 (34+21) 496 504 516 (22) 526 (26+8) 528 (28) 542 545 (45Д) 555 (33) 557 (20) 577 (ФОП Гусак І. М.)

З повагою,

Святослав Кузнєцов

Святослав Кузнєцов

Доброго дня!
Шановний пане Шпильовий!

У своїй відповіді на мій запит щодо надання копій договорів з приватними перевізниками Ви посилаєтесь
на частину другу статті 7 ЗУ "Про надання доступу до публічної
інформації". Згідно статті 6 ЗУ "Про надання доступу до публічної інформації" обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до
закону при дотриманні сукупності таких вимог:

1) виключно в інтересах національної безпеки, територіальної
цілісності або громадського порядку з метою запобігання
заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення, для
захисту репутації або прав інших людей, для запобігання
розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для
підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;

2) розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим
інтересам;

3) шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний
інтерес в її отриманні.

Таким чином прошу вказати критерії (по кожному з підпунктів частини другої ст. 6 Закону)
віднесення договорів з приватними перевізниками до
інформації з обмеженим доступом.

Крім того, Згідно частини 7 ст. 6 ЗУ "Про доступ до публічної
інформації" "...Обмеженню доступу підлягає інформація, а не
документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом,
для ознайомлення надається інформація, доступ до якої
необмежений..." Отже, КП "Київпастранс" зобов'язане надати запитувані копії договорів за виключенням відомостей, що становлять інформацію з обмеженим доступом.

Також згідно статті 7 ЗУ "Про доступ до публічної інформації" не може бути віднесена до конфіденційної інформація, зазначена в частині першій і другій статті 13 ЗУ "Про доступ до публічної інформації", а саме публічна інформація суб'єктів господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, - стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них та інша інформація, що становить суспільний інтерес (суспільно необхідною інформацією).

На мою думку, приватні перевізники на міських маршрутах займають домінуюче становище на ринку, а інформація щодо організації перевезень пасажирів загального користування м. Києва (суспільних маршрутах), становить суспільний інтерес.

Відповідно до викладеного, КП "Київпастранс" зобов'язаний надати копії договорів з перевізниками. Тому повторно прошу надати копії відповідних договорів.
Також, вимушений зазначити, що у випадку ігнорування законних вимог щодо надання інформації на винних осіб може бути складений протокол щодо корупції з подальшим відстороненням від займаної посади (згідно
Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" та
направленням інформації в люстраційний комітет.

З повагою,

Святослав Кузнєцов

З повагою,

Святослав Кузнєцов