Депутати! Чому поняття "Перемога" відсутнє в українському законодавстві?

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Слєсаренко Василь Вікторович, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Слєсаренко Василь Вікторович

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Всі без винятку громадяни України, крім колаборантів і "ждунів" так званого "Руського миру", чекають від ЗСУ перемоги над ворогом.
Але ніхто не знає, що для України, відповідно до чинного законодавства, буде вважатися перемогою.
Без закріплення в українському законодавстві поняття військової перемоги над ворогом не можливо досягнути закінчення війни і настання миру. В такому разі війна може тривати вічно і вої можуть взагалі закінчитися не дочекавшися перемоги на полі бою. Чому мовчить Верховна Рада?
Хто стоїть за відмовою ВРУ мати законне визначення поняття "Перемога над ворогом" в законодавстві України? Чи тут теж треба шукати зраду? І це в той час, коли наші хлопці із ЗСУ кладуть своє здоров'я, життя задля досягнення перемоги над ворогом і закінчення війни саме перемогою, а не переговорами.

Назвіть Закон України, в якому визначені прямі посилання на визначення, що вважати перемогою у війні України проти рф, навіть якщо наказ президента України про об'явлення війни з рф не ратифікований парламентом або взагалі відсутній.

З повагою,

Слєсаренко Василь Вікторович

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване