Декларація

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Андрій Симиренко, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Андрій Симиренко

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) У 2018 році, був відкритий депозит на 10 тис грн, отримані відсотки, 600 гривень, після чого закрив депозит. Чи потрібно його вказувати у декларації?

2) Чи потрібно вказувати у декларації відсотки які нараховуються по кешбеку на картці банківській або ж за відсотки по залишку на рахунку, якщо там сума доходу, після сплати банком податку , не перевищує 200 грн у місяць.

3) Якщо на картці накопичується моя заробітна платня, її теж вказувати потрібно окремо як банківський вклад чи не потрібно, адже окремим розділом вказується заротіна платня?

З повагою,

Андрій Симиренко

Національне агентство з питань запобігання корупції

Доброго дня!
Інформуємо Вас про те, що відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.
Водночас звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надісланні електронного звернення не вимагається (підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у док-ті й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується)
З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

-----Original Message-----
From: Андрій Симиренко [mailto:[FOI #44480 email]]
Sent: Friday, January 11, 2019 12:19 PM
To: FOI requests at НАЗК <[НАЗК request email]>
Subject: Інформаційний запит - Декларація

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) У 2018 році, був відкритий депозит на 10 тис грн, отримані відсотки, 600 гривень, після чого закрив депозит. Чи потрібно його вказувати у декларації?

2) Чи потрібно вказувати у декларації відсотки які нараховуються по кешбеку на картці банківській або ж за відсотки по залишку на рахунку, якщо там сума доходу, після сплати банком податку , не перевищує 200 грн у місяць.

3) Якщо на картці накопичується моя заробітна платня, її теж вказувати потрібно окремо як банківський вклад чи не потрібно, адже окремим розділом вказується заротіна платня?

З повагою,

Андрій Симиренко

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване

Національне агентство з питань запобігання корупції

Доброго дня!
Запитувана інформація, яка не відповідає критеріям «відображеності та задокументованості», а за своїм змістом стосується надання роз’яснень з питань застосування актів законодавства є зверненням.
Таким чином, просимо оформити Ваше звернення згідно вимог законодавства.
Відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.
Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті
5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надісланні електронного звернення не вимагається (підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у док-ті й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується) З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

Інформуємо Вас про те, що відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.
Водночас звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надісланні електронного звернення не вимагається (підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у док-ті й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується)
З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.
-----Original Message-----
From: Андрій Симиренко [mailto:[FOI #44480 email]]
Sent: Friday, January 11, 2019 12:19 PM
To: FOI requests at НАЗК <[НАЗК request email]>
Subject: Інформаційний запит - Декларація

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) У 2018 році, був відкритий депозит на 10 тис грн, отримані відсотки, 600 гривень, після чого закрив депозит. Чи потрібно його вказувати у декларації?

2) Чи потрібно вказувати у декларації відсотки які нараховуються по кешбеку на картці банківській або ж за відсотки по залишку на рахунку, якщо там сума доходу, після сплати банком податку , не перевищує 200 грн у місяць.

3) Якщо на картці накопичується моя заробітна платня, її теж вказувати потрібно окремо як банківський вклад чи не потрібно, адже окремим розділом вказується заротіна платня?

З повагою,

Андрій Симиренко

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване