Бюджетне фінансування ДНЗ (ясла-садок) компенсуючого типу "Теремки", м. Бровари на 2018 - 2019 рік.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

- копію бюджетного запиту ДНЗ "Теремки" м.Бровари на 2019 рік за підписом керівника закладу
- копію «Кошторису» ДНЗ "Теремки" м.Бровари на 2019 рік
- копію «Розрахунку до кошторису» ДНЗ "Теремки" м.Бровари на 2019 рік
- інформацію про фінансування ДНЗ "Теремки" м.Бровари згідно її кошторису (у випадку недофінансування - які статті не покриті), копію бюджетного запиту ДНЗ "Теремки" м.Бровари за підписом керівника закладу (у випадку недофінансування - які потреби не покриті) за 2018 рік.

Якщо, ДНЗ «Теремки» входить в структуру головного розпорядника, але не включений до мережі як розпорядник нижчого рівня і показники кошторису включено до зведеного кошторису по ДНЗ м. Бровари, то прошу надати інформацію в розрізі ДНЗ «Теремки» м. Бровари.

Для уникнення непорозумінь у формулюваннях, вношу роз'яснення:

Кожен керівник навчального закладу має моніторити потреби закладу. Наприкінці календарного року керівник (за допомогою управління освіти, бухгалтерії) складає проект кошторису (потреби), до якого включаються потреби, фінансування яких забезпечує нормальне функціонування закладу (достовірна потреба) (“...порядок складання...кошторисів бюджетних установ”, пп.11,12). З врахуванням фінансового запиту (Проекту кошторису) від керівника в бухгалтерії формують Кошторис.
Кошторис - основний фінансовий документ, яким встановлюються отримання (доходи) та розподіл (видатки) коштів, призначених для фінансування потреб навчального закладу протягом року (Наказ Мінфін від 14.01.11р №11 “Про бюджетну класифікацію” доходів, видатків та кредитування). Розрахунок до кошторису - додаток до кошторису, який містить детальну інформацію щодо розподілу коштів загального фонду. Протягом року в кошторис можуть вноситися зміни. Уточнений кошторис - кошторис з внесеними до нього змінами.
До кошторису обов`язково вносяться видатки, що задовільняють першочергові потреби закладу (“...порядок складання...кошторисів бюджетних установ”, п.20). До першочергових потреб треба відносити поточні видатки (Наказ Мінфін від 12.03.12р №333 “...економічна класифікація видатків бюджету…”, п.2 - код 2000 “Поточні видатки”).

Заздалегідь дякую!

З повагою,

Юлія

Info Brovary, Броварська міська рада

1 Attachment

 Про перенесення строку розгляду інформаційного запиту від 18.02.2019
Відділ документообігу та звернень громадян
Центру обслуговування "Прозорий офіс"
Броварської міської ради Київської області
(04594) 5-24-94; 5-32-47
пт, 15 лют. 2019 о 22:43 Юлия
<[1][FOI #46204 email]> пише:

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із
запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,
прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

- копію бюджетного запиту ДНЗ "Теремки" м.Бровари на 2019 рік за
підписом керівника закладу
- копію «Кошторису» ДНЗ "Теремки" м.Бровари на 2019 рік
- копію «Розрахунку до кошторису» ДНЗ "Теремки" м.Бровари на 2019 рік
- інформацію про фінансування ДНЗ "Теремки" м.Бровари згідно її
кошторису (у випадку недофінансування - які статті не покриті),  копію
бюджетного запиту ДНЗ "Теремки" м.Бровари за підписом керівника закладу
(у випадку недофінансування - які потреби не покриті) за 2018 рік.

Якщо, ДНЗ «Теремки» входить в структуру головного розпорядника, але не
включений до мережі як розпорядник нижчого рівня і показники кошторису
включено до зведеного кошторису по ДНЗ м. Бровари, то прошу надати
інформацію в розрізі ДНЗ «Теремки» м. Бровари.

Для уникнення непорозумінь у формулюваннях, вношу роз'яснення:

Кожен керівник навчального закладу має моніторити потреби закладу.
Наприкінці календарного року керівник (за допомогою управління освіти,
бухгалтерії) складає проект кошторису (потреби), до якого включаються
потреби, фінансування яких забезпечує нормальне функціонування закладу
(достовірна потреба) (“...порядок складання...кошторисів бюджетних
установ”, пп.11,12). З врахуванням фінансового запиту (Проекту
кошторису) від керівника в бухгалтерії формують Кошторис.
Кошторис - основний фінансовий документ, яким встановлюються отримання
(доходи) та розподіл (видатки) коштів, призначених для фінансування
потреб навчального закладу протягом року (Наказ Мінфін від 14.01.11р №11
“Про бюджетну класифікацію” доходів, видатків та кредитування).
Розрахунок до кошторису - додаток до кошторису, який містить детальну
інформацію щодо розподілу коштів загального фонду. Протягом року в
кошторис можуть вноситися зміни. Уточнений кошторис - кошторис з
внесеними до нього змінами.
До кошторису обов`язково вносяться видатки, що задовільняють
першочергові потреби закладу (“...порядок складання...кошторисів
бюджетних установ”, п.20). До першочергових потреб треба відносити
поточні видатки (Наказ Мінфін від 12.03.12р №333 “...економічна
класифікація видатків бюджету…”, п.2 - код 2000 “Поточні видатки”).

Заздалегідь дякую!

З повагою,

Юлія

  Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди",
призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про
публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на
них
-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. mailto:[email address]

Info Brovary, Броварська міська рада

1 Attachment

Додаткова відповідь на запит від 15.02.2019 (про фінансування ДНЗ
"Теремки"
Відділ документообігу та звернень громадян
Центру обслуговування "Прозорий офіс"
Броварської міської ради Київської області
(04594) 5-24-94; 5-32-47
пт, 22 лют. 2019 о 13:50 Info Brovary <[1][kyiv6 request email]> пише:

 Про перенесення строку розгляду інформаційного запиту від 18.02.2019
Відділ документообігу та звернень громадян
Центру обслуговування "Прозорий офіс"
Броварської міської ради Київської області
(04594) 5-24-94; 5-32-47
пт, 15 лют. 2019 о 22:43 Юлия
<[2][FOI #46204 email]> пише:

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право
звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання
публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні
документи):

- копію бюджетного запиту ДНЗ "Теремки" м.Бровари на 2019 рік за
підписом керівника закладу
- копію «Кошторису» ДНЗ "Теремки" м.Бровари на 2019 рік
- копію «Розрахунку до кошторису» ДНЗ "Теремки" м.Бровари на 2019 рік
- інформацію про фінансування ДНЗ "Теремки" м.Бровари згідно її
кошторису (у випадку недофінансування - які статті не покриті),  копію
бюджетного запиту ДНЗ "Теремки" м.Бровари за підписом керівника
закладу (у випадку недофінансування - які потреби не покриті) за 2018
рік.

Якщо, ДНЗ «Теремки» входить в структуру головного розпорядника, але не
включений до мережі як розпорядник нижчого рівня і показники кошторису
включено до зведеного кошторису по ДНЗ м. Бровари, то прошу надати
інформацію в розрізі ДНЗ «Теремки» м. Бровари.

Для уникнення непорозумінь у формулюваннях, вношу роз'яснення:

Кожен керівник навчального закладу має моніторити потреби закладу.
Наприкінці календарного року керівник (за допомогою управління освіти,
бухгалтерії) складає проект кошторису (потреби), до якого включаються
потреби, фінансування яких забезпечує нормальне функціонування закладу
(достовірна потреба) (“...порядок складання...кошторисів бюджетних
установ”, пп.11,12). З врахуванням фінансового запиту (Проекту
кошторису) від керівника в бухгалтерії формують Кошторис.
Кошторис - основний фінансовий документ, яким встановлюються отримання
(доходи) та розподіл (видатки) коштів, призначених для фінансування
потреб навчального закладу протягом року (Наказ Мінфін від 14.01.11р
№11 “Про бюджетну класифікацію” доходів, видатків та кредитування).
Розрахунок до кошторису - додаток до кошторису, який містить детальну
інформацію щодо розподілу коштів загального фонду. Протягом року в
кошторис можуть вноситися зміни. Уточнений кошторис - кошторис з
внесеними до нього змінами.
До кошторису обов`язково вносяться видатки, що задовільняють
першочергові потреби закладу (“...порядок складання...кошторисів
бюджетних установ”, п.20). До першочергових потреб треба відносити
поточні видатки (Наказ Мінфін від 12.03.12р №333 “...економічна
класифікація видатків бюджету…”, п.2 - код 2000 “Поточні видатки”).

Заздалегідь дякую!

З повагою,

Юлія

  Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною
поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди",
призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про
публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей
на них
-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. mailto:[kyiv6 request email]
2. mailto:[email address]