Бездіяльність\ повторна віктимізація з боку Дніпропетровської ОДА на акти дискримінації щодо жінок

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Доброго дня!

Мною подано звернення Л-4281/0/42-18 від 26.07.2018 року та ПОВТОРНО 27.08.2018 року на ім'я Голови Дніпропетровської обласної ради про факти актів масової дискримінації жінок у місті,особливо активно упродовж 2014-2016 років, наразі відбувається повторна віктимізація,у зверненні викладено фактологічну інформацію, додано висновок Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини про дискримінацію жінки за ознакою статі і віку, викладено інші відомості та просила Голову Дніпропетровської обласної державної адміністрації :
- повідомити про факти актів прямої дискримінації жінок за ознакою статі і віку в місті Дніпро та вжиті заходи реагування і протидії дискримінації жінок по конкретним фактам які стали відомі Дніпропетровській обласній державній адміністрації до Урядового офісу з питань европейської і евроатлантичної інтеграції, одним із завдань якого є виконання повноважень секретаріату Української сторони Комітету асоціації Україна-
Європейський Союз із відповідними обов'язками перед Генеральним Секретаріатом Ради Європи та Секретаріатом Европейського Союзу щодо інформування про реальний стан у сфері дотримання прав і основних свобод людини і громадянина та верховенство права у регіонах України.

- за результатом розгляду звернення, вжити необхідних і належних заходів реагування та протидії ганебним актам дискримінації у відношенні Литвиненко Т.М. за ознакою статі і віку, інших жінок, оскільки відтепер, приховувати та пособствувати актам дискримінації жінок, буде важко і токсичні.

- про вжиті заходи та про направлення офіційної фактологічної інформації до Урядового офісу з питань европейської і евроатлантичної інтеграції України щодо актів дискримінації жінок повідомити мене у передбачений законом строк."

На підставі статей 1,10, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію :

- Про стан розгляду по суті порушених питань у зверненні від 26 липня 2018 року та повторного ідентичного звернення від 27 серпня 2018 року?

- Про вжиті станом на 04 вересня 2018 року заходи реагування та вчинені заходи Головою Дніпропетровської обласної державної адміністрації щодо протидії конкретним, підтвердженим Уповноваженою Верховної Ради України з прав людини та іншими відомостями, огидним фактам масової дискримінації щодо жінок, в тому числі пані Тетяни Литвиненко ?

- Про вжиті станом на 04 вересня 2018 року заходи реагування та вчинені заходи керівником Департаменту соціального захисту населення ОДА пані О.Кришень, начальником відділу сімейної,гендерної політики управління сім'ї та соціальної підтримки населення ОДА паном В.Рахмановим, можливо радницею голови облдержадміністрації з гендерних питань пані І.Грицай щодо протидії конкретним фактами актів масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку та припинення повторної віктимізації ?

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Доброго дня!

ПОВТОРНО НАДСИЛАЄМО ЗАПИТ ДО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ ОБЛАСНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
ОСКІЛЬКИ ВІДДІЛ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСТУПУ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ОДА СТВЕРДЖУЄ, ЩО ПОПЕРЕДНІЙ ЗАПИТ від 04.09.2018 року НЕ ОТОИМАНО.

Мною подано звернення Л-4281/0/42-18 від 26.07.2018 року та ПОВТОРНО 27.08.2018 року на ім'я Голови Дніпропетровської обласної ради про факти актів масової дискримінації жінок у місті,особливо активно упродовж 2014-2016 років, наразі відбувається повторна віктимізація,у зверненні викладено фактологічну інформацію, додано висновок Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини про дискримінацію жінки за ознакою статі і віку, викладено інші відомості та просила Голову Дніпропетровської обласної державної адміністрації : 
- повідомити про факти актів прямої дискримінації жінок за ознакою статі і віку в місті Дніпро та вжиті заходи реагування і протидії дискримінації жінок по конкретним фактам які стали відомі Дніпропетровській обласній державній адміністрації до Урядового офісу з питань европейської і евроатлантичної інтеграції, одним із завдань якого є виконання повноважень секретаріату Української сторони Комітету асоціації Україна- 
Європейський Союз із відповідними обов'язками перед Генеральним Секретаріатом Ради Європи та Секретаріатом Европейського Союзу щодо інформування про реальний стан у сфері дотримання прав і основних свобод людини і громадянина та верховенство права у регіонах України.

- за результатом розгляду звернення, вжити необхідних і належних заходів реагування та протидії ганебним актам дискримінації у відношенні Литвиненко Т.М. за ознакою статі і віку, інших жінок, оскільки відтепер, приховувати та пособствувати актам дискримінації жінок, буде важко і токсичні.

- про вжиті заходи та про направлення офіційної фактологічної інформації до Урядового офісу з питань европейської і евроатлантичної інтеграції України щодо актів дискримінації жінок повідомити мене у передбачений законом строк."

На підставі статей 1,10, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію :

- Про стан розгляду по суті порушених питань у зверненні від 26 липня 2018 року та повторного ідентичного звернення від 27 серпня 2018 року?

- Про вжиті станом на 04 вересня 2018 року заходи реагування та вчинені заходи Головою Дніпропетровської обласної державної адміністрації щодо протидії конкретним, підтвердженим Уповноваженою Верховної Ради України з прав людини та іншими відомостями, огидним фактам масової дискримінації щодо жінок, в тому числі пані Тетяни Литвиненко ?

- Про вжиті станом на 04 вересня 2018 року заходи реагування та вчинені заходи керівником Департаменту соціального захисту населення ОДА пані О.Кришень, начальником відділу сімейної,гендерної політики управління сім'ї та соціальної підтримки населення ОДА паном В.Рахмановим, можливо радницею голови облдержадміністрації з гендерних питань пані І.Грицай щодо протидії конкретним фактами актів масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку та припинення повторної віктимізації ?

З повагою,

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Доброго дня!

В зв'язку із отриманням 04.09.2018 року відповідь - відписку від заступника голови обласної державної адміністрації пана В.Юрченко на звернення пані Тетяни Литвиненко від 26.07.2018 року щодо фактів актів прямої дискримінації жінок за ознакою статі і віку, включаючи місто Дніпро, якою ПІДТВЕРДЖУЄ бездіяльність \пособництво дискримінації жінок з боку посадових осіб Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
З метою унеможливити будь-які маніпуляції у відповіді посадових осіб Дніпропетровської обласної державної адміністрації по суті порушених питань у запиті на публічну інформацію,
НАГАДАЮ І ЗВЕРТАЮ УВАГУ ПРО ЗАВДАННЯ,ФУНКЦІЇ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ ВІДПОВІДНИХ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНИХ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ,НЕДИСКРИМІНАЦІЇ,ВИКОНАННЯ КОНСТИТУЦІЇ І ЗАКОНІВ УКРАЇНИ У СФЕРІ ЗАХИСТУ ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА ЯКІ ВИЗНАЧЕНІ ВІДПОВІДНОМУ ПОЛОЖЕННІ ТА ЗАТВЕРДЖЕНІ РОЗПОРЯДЖЕННЯМ ГОЛОВИ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ.

Розпорядження голови облдержадміністрації від 21 вересня 2015 року № Р-544/0/3-15 “Про затвердження Положення про ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ у новій редакції”) 

Основними завданнями департаменту є 
забезпечення реалізації державної соціальної політики на території області у сфері соціального захисту населення, що включає: 
1) визначення пріоритетів соціального розвитку; здійснення аналізу рівня життя населення та підготовку пропозицій до проектів державних цільових, галузевих та регіональних програм; реалізацію заходів у сфері соціального захисту населення, поліпшення становища сімей, попередження насильства в сім’ї, оздоровлення та відпочинку дітей, забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, протидії торгівлі людьми;
2) забезпечення реалізації державної політики у сфері:
соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, які звільняються, осіб, звільнених з військової служби, та учасників антитерористичної операції; 
організації ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;
соціальної підтримки населення, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, ветеранів, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших категорій осіб, які згідно з законодавством України мають право на пільги та надання житлових субсидій населенню, ведення обліку осіб, які мають право на пільги, відповідно до законодавства України;
3) виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на забезпечення соціального та правового захисту сім’ї, у тому числі соціальної підтримки сімей з дітьми, малозабезпечених, багатодітних, молодих сімей та сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, попередження насильства в сім’ї, оздоровлення та відпочинку дітей, рівних прав і можливостей для участі жінок та чоловіків у політичному, економічному і культурному житті, протидії торгівлі людьми, координації діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій з питань реалізації державної політики у цих сферах;
4) організацію на території області соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг, у тому числі соціального супроводу сімей/осіб шляхом розвитку спеціалізованих закладів, установ і служб та залучення недержавних організацій, що надають соціальні послуги;
5) здійснення координації діяльності і контролю за виконанням структурними підрозділами соціального захисту населення районних державних адміністрацій законодавства України з питань реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, надання їм організаційно-методичної допомоги стосовно дотримання законодавства у цій сфері;
6) сприяння:
реалізації державної політики зайнятості в області, повній, продуктивній, вільно обраній зайнятості, зниженню рівня безробіття;
органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку області; 
громадським та іншим організаціям у проведенні ними роботи з питань соціального захисту сім’ї, дітей, інвалідів, осіб похилого віку та інших вразливих категорій населення.

Департамент відповідно до визначених повноважень виконує такі функції: 
1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та здійснює контроль за їх реалізацією;
2) забезпечує:
у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення;
дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;
реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;
здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;
доступ до публічної інформації, розпорядником якої є департамент;
захист персональних даних;
ведення єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення (ІАССЗН), Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП), централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики; 
єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;
3) здійснює:
державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;
повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;
моніторинг проблемних питань реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, готує та подає пропозиції щодо їх врегулювання облдержадміністрації та Мінсоцполітики;
роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
4) бере участь:
у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку області, а також заходів щодо регіонального розвитку, у підготовці звітів голови обласної державної адміністрації для їх розгляду на сесії обласної ради;
у розробленні проектів розпоряджень голови обласної державної адміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;
у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;
у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
5) аналізує стан та тенденції соціального розвитку у межах області та вживає заходів до усунення недоліків;
6) вносить пропозиції щодо проекту відповідного обласного бюджету;
7) розробляє проекти розпоряджень голови обласної державної адміністрації, у визначених законом випадках – проекти нормативно-правових актів з питань соціального захисту населення;
8) готує:
самостійно або разом з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові обласної державної адміністрації;
готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;
пропозиції стосовно вдосконалення нормативно-правової бази з питань, що належать до його компетенції, і вносить їх в установленому порядку на розгляд керівництву обласної державної адміністрації та Мінсоцполітики;
9) подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції, до обласної державної адміністрації та Мінсоцполітики;
10) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
11) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;
12) постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень; 
13) контролює органи місцевого самоврядування та надає методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади у сфері соціального захисту населення;
14) координує і контролює роботу структурних підрозділів соціального захисту населення районних державних адміністрацій стосовно здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України та надає практичну, консультаційно-правову та організаційно-методичну допомогу;
15) у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:
організовує на засадах соціального діалогу проведення колективних переговорів і укладення територіальних угод між місцевими органами виконавчої влади, профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями; 
сприяє розвитку соціального діалогу, організації співробітництва обласної державної адміністрації з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями; 
здійснює повідомну реєстрацію територіальних угод у порядку, визначеному законодавством, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;
бере участь у розробці та реалізації регіональних програм, спрямованих на удосконалення системи управління охороною праці підприємств та запобігання нещасних випадків на виробництві;
здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;
розробляє територіальну програму зайнятості населення; 
координує роботу щодо здійснення заходів, передбачених територіальною та місцевими програмами зайнятості населення; 
бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;
сприяє ефективному використанню трудових ресурсів, раціональній, продуктивній і вільнообраній зайнятості, підвищенню конкурентоспроможності робочої сили, продуктивності праці;
вивчає стан трудової міграції на відповідній території, готує пропозиції щодо регулювання міграційних потоків;
забезпечує:
виконання функцій, покладених на державну експертизу умов праці;
реалізацію заходів державних програм соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, які звільняються, осіб, звільнених з військової служби, та учасників антитерористичної операції;
16) з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення здійснює: 
а) координаційно-методичні функції та моніторинг у сфері надання:
державної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію, інвалідам, тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, допомоги особі, яка здійснює догляд за психічно хворою особою – інвалідом І чи ІІ групи, особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам, а також інших видів державної допомоги відповідно до законодавства України;
субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги;
компенсації особам, які згідно з Гірничим законом України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають централізоване опалення;
пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільгового проїзду окремим категоріям громадян тощо;
б) контроль за правильністю і своєчасністю призначення та виплати місцевими органами соціального захисту населення компенсацій та інших соціальних виплат, виконанням інших заходів соціального захисту населення відповідно до законодавства України;
в) організаційно-методичне керівництво роботи головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;
17) у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:
здійснює координаційно-методичні функції, моніторинг та контроль у межах своєї компетенції за наданням установлених законодавством України пільг та здійсненням заходів щодо соціального захисту інвалідів, ветеранів війни та праці, одиноких непрацездатних громадян, жертв політичних репресій, депортованих за національною ознакою осіб, які повернулися в Україну, дітей-сиріт, одиноких матерів, сімей загиблих військовослужбовців, багатодітних сімей та інших категорій громадян, координує роботу підприємств, установ та організацій з цих питань;
організує та координує роботу, пов’язану з визначенням статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інвалідів війни та осіб, на яких поширюється чинність законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, “Про жертви нацистських переслідувань”;
організовує роботу обласної комісії з розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
забезпечує:
організацію виплати разової грошової допомоги до 05 травня відповідно до законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, “Про жертви нацистських переслідувань”, а також виплати винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”;
контроль та методичне керівництво щодо санаторно-курортного лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, учасників антитерористичної операції, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплати грошових компенсацій замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян;
виплату довічних державних стипендій учасникам бойових дій, особам, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність, особам, що мають особливі заслуги перед Батьківщиною, систематичне здійснення аналізу призначених стипендій та інформування Мінсоцполітики про зміну їх одержувачів, своєчасне подання документів на призначення довічних державних стипендій учасникам бойових дій та особам, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність;
організацію роботи із забезпеченням житлом ветеранів війни та учасників антитерористичної операції;
аналіз та надання пропозицій щодо кандидатур зі встановлення довічних стипендій учасникам бойових дій та особам, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність;
18) у сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг населенню:
вивчає потребу області у соціальних послугах, готує та подає пропозиції обласній державній адміністрації щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби та створення ефективної системи надання соціальних послуг;
забезпечує:
організацію роботи зі створення та розвитку мережі закладів, установ та служб з надання соціальних послуг пенсіонерам, інвалідам, сім’ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, особам, які постраждали від торгівлі людьми;
ефективну роботу наглядової ради за діяльністю інтернатних установ системи соціального захисту населення та координує роботу громадських рад при будинках-інтернатах; 
ведення реєстру суб’єктів, що надають соціальні послуги в області;
здійснює координацію та методологічне забезпечення діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та інших соціальних закладів, установ та служб в реалізації законодавства України; 
проводить роботу, пов’язану зі зміцненням матеріально-технічної бази інтернатних установ, інших закладів, установ та служб з надання соціальних послуг, поліпшенням якості соціальних послуг, які надаються ними, вносить пропозиції щодо обсягів фінансування на утримання цих установ, закладів та служб;
організовує та контролює взаємодію інтернатних установ системи соціального захисту населення з органами внутрішніх справ;
контролює та вирішує питання щодо влаштування людей похилого віку, інвалідів, дітей-інвалідів до інтернатних установ системи соціального захисту населення;
сприяє:
упровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;
волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам;
інтеграції у суспільство бездомних громадян та осіб, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, відповідно до Закону України “Про соціальну адаптацію осіб, які відбувають чи відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк”, їх соціальній адаптації;
контролює дотримання стандартів і нормативів, визначених нормативно-правовими актами, щодо рівня та якості соціальних послуг, що надаються за рахунок бюджетних коштів комунальними установами, закладами та недержавними організаціями за соціальним замовленням;
бере участь у плануванні бюджетних капітальних вкладень на будівництво установ і закладів соціального захисту населення;
визначає пріоритетні напрями проведення соціальної роботи з сім’ями, спрямованої на попередження потрапляння сімей у складні життєві обставини;
сприяє створенню дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей;
співпрацює з недержавними організаціями, службами та закладами, які надають соціальні послуги пенсіонерам, інвалідам, сім’ям з дітьми, сім’ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, особам, які постраждали від торгівлі людьми, іншим соціально вразливим громадянам;
у межах своєї компетенції:
організовує роботу, пов’язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам та сім’ям, що перебувають у складних життєвих обставинах;
координує роботу місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо опіки і піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, дієздатність яких обмежена;
координує діяльність обласного центру соціальних служб сім’ї, дітей і молоді та визначає пріоритетні напрями проведення соціальної роботи щодо реалізації державної політики з питань сім’ї та молоді.
подає пропозиції місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування під час формування проектів відповідних місцевих бюджетів щодо передбачення у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення відповідних коштів на компенсацію витрат суб’єктів, що надають соціальні послуги;
співпрацює з навчальними закладами щодо підготовки соціальних працівників, фахівців із соціальної роботи, інших фахівців для відповідних територій, координує роботу з підвищення їх кваліфікації;
19) щодо поліпшення становища сімей, попередження насильства в сім’ї, оздоровлення та відпочинку дітей, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми:
розробляє та здійснює заходи, спрямовані на пропагування сімейних цінностей, підвищення рівня правової обізнаності батьків і дітей, забезпечення соціального і правового захисту сімей;
координує в межах своїх повноважень здійснення заходів, спрямованих на організацію оздоровлення та відпочинку дітей;
здійснює координацію діяльності і контроль за організацією виїзду груп дітей на відпочинок та оздоровлення за кордон;
надає в межах своїх повноважень багатодітним сім’ям та сім’ям, що опинилися у складних життєвих обставинах, підприємствам, установам та організаціям, об’єднанням громадян та окремим громадянам методичну допомогу з питань запобігання насильству в сім’ї; 
забезпечує координацію діяльності спеціалізованих установ для запобігання насильству в сім’ї; 
забезпечує в межах своїх повноважень розроблення і здійснення заходів, спрямованих на розв’язання соціальних проблем молодих сімей;
надає правову, методичну та організаційну допомогу місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, протидії торгівлі людьми; 

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

публичной информации сектор,

1 Attachment

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Добрий день.

У зв'язку із неможливістю відкрити надісланий 10-09-2018 файл із відповіддю Дніпропетровської ОДА на мій запит щодо бездіяльності \ повторної віктимізації щодо жінок за ознакою статі і віку, звертаюся із проханням до керівника сектору роботи із публічною інформацією
ПОВТОРНО надіслати відповідь.
Змінивши формат файлу, відповідно іншим розширенням.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

публичной информации сектор,

1 Attachment

! є іі іі і і.
 

ії іії ііії.
 

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Добрий день.
Шановні посадові особи обласної державної адміністрації пані Байраченко і пане Пруцаков !, Намагатимуся бути максимально коректною, я робила саме запит на інформацію, зокрема, про вжиті заходи і реагування Дніпропетровською обласною державною адміністрацією та її виконавчим органом на конкретні акти масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку, в тому числі на теріторії місто Дніпро, підтверджені в тому числі висновком Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини,пані Л.Денісовою, наданим раніше висновком екс-Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини за результатом проведеної антидискримінаційної експертизи прихованого положення Центрального органу державного управління України на підставі якого масово дискримінували жінок за ознакою статі і віку.
Крім того, слід зауважити, що оскарження мною в національних судах протиправні дії і рішення Національного банку України, не має жодного відношення до бездіяльності \ пособництво актам масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку Дніпропетровської обласної державної адміністрації щодо правопорушень вчинених посадовими \ службовими особами Національного банку України, включаючи місто Дніпро, які містять ознаки беззаперечного ганебного злочину за який передбачено покарання у вигляді до 8 років позбавлення волі, в порядку ч.ч.2, 3 статті 161 КК України, в тому числі приховування, підбурювання та пособництво актам дискримінації.

Окремо повідомляю, отриманих відписок обласної державної адміністрації , більше того, із намаганням злочинну бездіяльність Дніпропетровської обласної державної адміністрації щодо протидії огидним актам дискримінації щодо жінок приховати посиланнями на національне законодавство, буде достатньо для підтвердження пособництва актам дискримінації щодо жінок, в тому числі на місцевому рівні, для надання мандатаріям Робочої групи з питань ліквідації дискримінації жінок в законодавстві і на практиці Комітету ООН щодо ліквідації дискримінації у відношенні жінок, що проводять розслідування за моєю індивідуальною скаргою в адресу Комітету. 
Саме на це, було наголошено у моїх неодноразових зверненнях до Дніпропетровської обласної державної адміністрації її посадових осіб.

Зв'язку з цим, я припиняю листування із Дніпропетровською обласною державною адміністрацією до відповідного рішення міжнародних експертів Комітету, інше.

Дякую за порозуміння.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

обласна рада Днiпропетровська,

1 Attachment

І
3145/0/2-18 і 14.09.2018

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Доброго дня!

(Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.)

Прошу Відділ забезпечення доступу до публічної інформації, надіслати відповідь на запитувану інформацію у форматі pdf.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

обласна рада Днiпропетровська,

1 Attachment

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Добрий день.

Шановний пане Тюрін !

Дещо Вам нагадаю і надам , до відома, депутатам Дніпропетровської обласної ради додаткову інформацію, а саме :

- оскільки у своїй відповіді на інформаційний запит щодо бездіяльності \ пособництво актам дискримінації щодо жінок за ознакою статі і віку з боку Дніпропетровської обласної ради, Ви як керівник виконавчого апарату обласної ради стверджуюте, що вжиття заходів і реагування щодо протидії огидним актам дискримінації щодо жінок, в тому числі в місті Дніпро, то не віднесено до повноважень і не стосується обласної ради, то вважаємо, що Вами публічно заявлено спільне рішення і позиція всіх членів фракцій і груп політичних партій та позафракційних депутатів обласної ради щодо цього..

- отже, різного роду національні та місцеві програми і національні плани дій, інше та в їх межах проведення публічних заходів щодо рівних прав і можливостей і недискримінації, створення і утримання управлінь, відділів, секторів щодо цих питань - то фейк, за рахунок людей та кошти міжнародної допомоги.

- отриманих відписок від обласної ради достатньо для надання підтвердження бездіяльності державних інституцій та на місцях мандатаріям Робочої групи з питань ліквідації дискримінації у законодавстві і на практиці Комітету ООН щодо ліквідації дискримінації у відношенні жінок, куди я звернулася із скаргою, тощо.
Про що Дніпропетровську обласну раду було поінформовано у зверненні.

У зв'язку із цим я припиняю листування із Дніпропетровською обласною радою до відповідних висновків міжнародних експертів Комітету, виводів та наслідків за результатом розслідування.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко