Балансова комісія

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Семен, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Департамент транспортної інфраструктури
Виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)

ЗАПИТ
на отримання публічної інформації
Керуючись ст. 34 Конституції України та Законом України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати наступну публічну інформацію та копії документів по кожному пункту даного запиту:

1. Які правові підстави створення та проведення Департаментом транспортної інфраструктури засідання балансової комісії щодо розгляду результатів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м.Києва та підприємств підпорядкованих Департаменту транспортної інфраструктури за I півріччя 2018 р. всупереч порядку та вимог встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.02.2003 №237 «Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва».
2. Хто з працівників Департаменту транспортної інфраструктури несе персональну відповідальність за створення та проведення Департаментом транспортної інфраструктури засідання балансової комісії щодо розгляду результатів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м.Києва та підприємств підпорядкованих Департаменту транспортної інфраструктури за I півріччя 2018 р. що створена та проведена у супереч порядку та вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.02.2003 №237 «Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва».
3. До чиєї компетенції та повноважень відноситься розгляд питання про порушення першим заступником Департаменту транспортної інфраструктури законодавства та присвоєння ним повноважень що пов’язані з головуванням на балансовій комісії щодо розгляду результатів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м.Києва та підпорядкованих Департаменту транспортної інфраструктури за I півріччя 2018 р.
4. Чи проводилось директором Департаменту транспортної інфраструктури службове розслідування щодо порушення першим заступником Департаменту транспортної інфраструктури законодавства та присвоєння ним повноважень що пов’язані з головуванням на балансовій комісії щодо розгляду результатів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м.Києва та підпорядкованих Департаменту транспортної інфраструктури за I півріччя 2018р.
5. Прошу надати копію наказу Департаменту транспортної інфраструктури №Н-61 від 04.05.2018 р.
6. Прошу надати належні копії доручень першого заступника голови Київської міської державної адміністрації Поворозника М.Ю. та заступника голови Київської міської державної адміністрації Давтяна Д.О. в яких чітко зазначено про те що Департаменту транспортної інфраструктури доручено створення та проведення балансової комісії щодо розгляду результатів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м.Києва та підпорядкованих Департаменту транспортної інфраструктури за I півріччя 2018 р.
7. Надати копію документа яким покладено обов’язок чи визначено права відділу фінансово-економічного забезпечення управління з фінансово-економічних питань Департаменту транспортної інфраструктури щодо підготовки матеріалів для проведення та ведення протоколу засідання балансової комісії щодо розгляду результатів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м.Києва та підпорядкованих Департаменту транспортної інфраструктури за I півріччя 2018 р.
8. Надати положення про відділ фінансово-економічного забезпечення управління з фінансово-економічних питань Департаменту транспортної інфраструктури.
9. Надати копію посадової інструкції заступника директора Департаменту транспортної інфраструктури Н. Куракової.
Відповідно до ч. 1. ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» прошу надіслати відповідь не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту в електронному вигляді на електронну адресу: [email address]. Контактний телефон відсутній.
Наголошую, що згідно п. 2 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.
Звертаю увагу на те, що Департаментом транспортної інфраструктури надаються необґрунтовані відповіді та документи у зв’язку з чим я вимушений буду звернутись за захистом своїх прав до Національного агентства з питань державної служби, НАБУ, правоохоронних органів та суду.

З повагою,
Громадянин С. С. Пузанов.

З повагою,

Семен

Департамент транспортної інфраструктури

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]