Балансова комісія

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Директору Департаменту транспортної інфраструктури
Виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)
Симонову С.А.

ЗАПИТ
на отримання публічної інформації

Керуючись ст. 34 Конституції України та Законом України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати наступну публічну інформацію:

1. Чи проводилось Департаментом транспортної інфраструктури засідання балансової комісії для розгляду результатів фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств, підпорядкованих Департаменту транспортної інфраструктури за перше півріччя 2018 року.
2. Надати копію наказу про створення балансової комісії, інформацію про її склад (голову, та членів комісії) та графік проведення засідань.
3. На підставі яких нормативних документів Департаментом транспортної інфраструктури проводиться балансова комісія.
4. До чиїх посадових обов’язків зі складу працівників Департаменту транспортної інфраструктури входять повноваження щодо створення, проведення балансової комісії, затвердження складу комісії та її рішень.
5. Яким чином проводиться голосування на засіданні балансової комісії, та де і яким чином фіксуються результати голосування.
6. Яким документом, на якому етапі, де і коли саме документально фіксується проведення засідання комісії, ставляться підписи членів комісії, голови комісії та затверджується рішення комісії.
7. Чи передбачено надання підприємству, результати розгляду фінансово-господарської діяльності якого розглядалися на засіданні балансової комісії, висновків комісії? Якщо так, де, на якому етапі та яким чином надається така інформація чи документи підприємству.
8. Чи передбачено заміну складу голови та членів балансової комісії у випадку їх відсутності.
9. Який кількісний склад балансової комісії та яким документом він затверджений.

Відповідно до ч. 1. Ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» прошу надіслати відповідь не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту в електронному вигляді на електронну адресу: [email address]. Контактний телефон відсутній.
Наголошую, що згідно п.2 ст. 22 Закону України №Про доступ до публічної інформації», відповідь про те, що інформація може бути одержана із загальнодоступних джерел або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.

З повагою,
Громадянин С. С. Пузанов.

З повагою,

Семен

Доброго дня!

Департамент транспортної інфраструктури
Виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)

ПОВТОРНО!!!
ЗАПИТ
на отримання публічної інформації
Враховуючи те, що відповідь на мій попередній запит від 22.08.2018 р. надана з простроченням та в неповному обсязі керуючись ст. 34 Конституції України та Законом України «Про доступ до публічної інформації», повторно прошу надати публічну інформацію та копії документів по кожному пункту даного запиту:

1. Чи проводилось Департаментом транспортної інфраструктури засідання балансової комісії для розгляду результатів фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств, підпорядкованих Департаменту транспортної інфраструктури за перше півріччя 2018 року.
2. Надати копію наказу про створення балансової комісії, інформацію про її склад (голову, та членів комісії) та графік проведення засідань.
3. На підставі яких нормативних документів Департаментом транспортної інфраструктури проводиться балансова комісія.
4. До чиїх посадових обов’язків зі складу працівників Департаменту транспортної інфраструктури входять повноваження щодо створення, проведення балансової комісії, затвердження складу комісії та її рішень.
5. Яким чином проводиться голосування на засіданні балансової комісії, та де і яким чином фіксуються результати голосування.
6. Яким документом, на якому етапі, де і коли саме документально фіксується проведення засідання комісії, ставляться підписи членів комісії, голови комісії та затверджується рішення комісії.
7. Чи передбачено надання підприємству, результати розгляду фінансово-господарської діяльності якого розглядалися на засіданні балансової комісії, висновків комісії? Якщо так, де, на якому етапі та яким чином надається така інформація чи документи підприємству.
8. Чи передбачено заміну складу голови та членів балансової комісії у випадку їх відсутності.
9. Який кількісний склад балансової комісії та яким документом він затверджений.

Відповідно до ч. 1. ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» прошу надіслати відповідь не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту в електронному вигляді на електронну адресу: [email address]. Контактний телефон відсутній.
Наголошую, що згідно п. 2 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.
Звертаю увагу на те, що у випадку повторного ігнорування мого запиту або ненадання повної відповіді, я вимушений буду звернутись за захистом своїх прав до керівництва Київської міської державної адміністрації, правоохоронних органів та суду.

З повагою,
Громадянин С. С. Пузанов.

З повагою,

Семен

Доброго дня!

Департамент транспортної інфраструктури
Виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)

ЗАПИТ
на отримання публічної інформації
Враховуючи те, що відповідь на мої попередні запити від 22.08.2018 р. та від 05.09.2018 р. надана в неповному обсязі керуючись ст. 34 Конституції України та Законом України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати публічну інформацію та копії документів по кожному пункту даного запиту:

1. Чи проводилось Департаментом транспортної інфраструктури засідання балансової комісії для розгляду результатів фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств, підпорядкованих Департаменту транспортної інфраструктури за перше півріччя 2018 року. (відповідь на попередні запити надана не по суті питання).
2. Надати копію наказу про створення балансової комісії, інформацію про її склад (голову, та членів комісії) та графік проведення засідань. (в черговий раз прошу надати копію документа (розпорядження, наказ, доручення тощо.) на підставі якого Департаментом транспортної інфраструктури 01.08.2018 р. було створено та проведено засідання балансової комісії щодо розгляду результатів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м.Києва та підприємств підпорядкованих Департаменту транспортної інфраструктури за I півріччя 2018 р., копію документа про затвердження її складу (голову, та членів комісії ) враховуючи те, що відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.02.2003 №237 «Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва» - для розгляду результатів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій що належать до комунальної власності територіальної громади м.Києва утворюються балансові комісії під головуванням голови, першого заступника та заступників голови Київської міської державної адміністрації.
3. На підставі яких нормативних документів Департаментом транспортної інфраструктури проводиться балансова комісія.
4. До чиїх посадових обов’язків зі складу працівників Департаменту транспортної інфраструктури входять повноваження щодо створення, проведення балансової комісії, затвердження складу комісії та її рішень. (в черговий раз прошу надати інформацію чиїх посадових обов’язків зі складу працівників Департаменту транспортної інфраструктури входять повноваження щодо створення, проведення, затвердження складу та рішення балансової комісії щодо розгляду результатів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м.Києва та підприємств підпорядкованих Департаменту транспортної інфраструктури за I півріччя 2018 р. проведеної 01.08.2018 р.
Додатково прошу надати копію наказу Департаменту транспортної інфраструктури №Н-61 від 04.05.2018 р. та копію посадової інструкції першого заступника директора Департаменту транспортної інфраструктури.
5. Яким чином проводиться голосування на засіданні балансової комісії, та де і яким чином фіксуються результати голосування. (Прошу надати копію протоколу засідання балансової комісії від 01.08.2018 р. щодо розгляду результатів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м.Києва та підприємств підпорядкованих Департаменту транспортної інфраструктури за I півріччя 2018 р. із обов’язковим зазначенням поіменного голосування кожного із членів комісії).
6. Яким документом, на якому етапі, де і коли саме документально фіксується проведення засідання комісії, ставляться підписи членів комісії, голови комісії та затверджується рішення комісії. (Прошу надати копію протоколу засідання балансової комісії від 01.08.2018 р. щодо розгляду результатів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м.Києва та підпорядкованих Департаменту транспортної інфраструктури за I півріччя 2018 р.
7. Чи передбачено надання підприємству, результати розгляду фінансово-господарської діяльності якого розглядалися на засіданні балансової комісії, висновків комісії? Якщо так, де, на якому етапі та яким чином надається така інформація чи документи підприємству.
8. Чи передбачено заміну складу голови та членів балансової комісії у випадку їх відсутності. (прошу надати інформацію чи вбачається в діях першого заступника директора Департаменту транспортної інфраструктури порушення законодавства та присвоєння повноважень що пов’язані з головуванням на балансовій комісії 01.08.2018 р. щодо розгляду результатів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м.Києва та підпорядкованих Департаменту транспортної інфраструктури за I півріччя 2018 р.)
9. Який кількісний склад балансової комісії та яким документом він затверджений. (прошу надати інформацію із посиланням на конкретні пункти та статті документа)
Відповідно до ч. 1. ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» прошу надіслати відповідь не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту в електронному вигляді на електронну адресу: [email address]. Контактний телефон відсутній.
Наголошую, що згідно п. 2 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.
Звертаю увагу на те, що у випадку подальших протизаконних відписок або ігнорування мого запиту, я вимушений буду звернутись за захистом своїх прав до Національного агентства з питань державної служби, правоохоронних органів та суду.

З повагою,
Громадянин С. С. Пузанов.

З повагою,

Семен