Атестація вчителя-реабілітолога інклюзивно-ресурсного центру

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Дяк Віта Василівна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Дяк Віта Василівна

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи): Доброго дня! Звертається до Вас Дяк Віта Василівна, вчитель-реабілітолог
КУ "Володимирецький ІРЦ" Володимирецької селищної ради Рівненської області. Звертаюся до Вас з проханням надати роз'яснення для атестаційної комісії, щодо атестації вчителя-реабілітолога ІРЦ.
Моя ситуація така: маю освіту молодшого спеціаліста, Спеціальність «Початкове навчання», кваліфікація «Вчитель початкових класів, керівник дитячого хореографічного колективу», закінчила у 2004 році. ПОВНУ ВИЩУ ПЕДАГОГІЧНУ ОСВІТУ за спеціальністю «Початкове навчання», кваліфікація «Вчитель початкових класів, практичний психолог в закладах освіти», закінчила у 2008 році. Бакалавр, спеціальність «Спеціальна освіта», кваліфікація «Вчитель з адаптивного фізичного виховання, реабілітолог», закінчила у 2020 році. Наразі атестуюся вперше, хоча маю 16 років педстажу ( з них 2 роки 6 місяців на посаді вчителя-реабілітолога), бо усі ці роки постійно працювала на "декретних" місцях. Виявилося, за тиждень до засідання атестаційної комісії, що мені не можуть присвоїти ІІ категорію, а лише підвищити тарифний розряд до 12, бо я не маю магістра за спеціальністю за якою працюю, хоча освітній рівень бакалавра теж прирівнюється до базової вищої освіти. І так з 12 розрядом працювати до пенсії?... Де справедливість, чому вчителі-реабілітологи ( ми ж теж педагоги) не можуть атестуватися, як інші педагогічні працівники, маючи БАКАЛАВРА за спеціальністю, за якою працюють та ПОВНУ ВИЩУ ПЕДАГОГІЧНУ ОСВІТУ за іншою педагогічною спеціальністю. Знову йти вчитися, маючи вже через рік власну дитину-студентку, отримуючи зарплату трохи вище мінімальної (ще і престижність з 1 квітня 2021 року 5%)? Вчитися і не бути впевненій в завтрашньому дні, що працівників ІРЦ можуть скоротити, чи ще гірше закрити установи!
Пишу до Вас з надією, що отримаю позитивну відповідь стосовно можливості атестуватися З ПІДВИЩЕННЯМ КАТЕГОРІЇ, адже розумію, що ситуація мабуть у багатьох вчителів-реабілітологів ІРЦ схожа.
Засідання нашої атестаційної комісії було 01.04.2021 року, двічі подавала звернення до МОНу (електронне і через укрпошту письмове) і жодного разу не отримала відповіді. Просять знайти і показати документи, можливо чогось не знають? Як відстоювати свою атестацію, чим мотивувати, якими документами чи листами?

З повагою,

Дяк Віта Василівна

Дяк Віта Василівна

Доброго дня! Звертається до Вас Дяк Віта Василівна, вчитель-реабілітолог
КУ "Володимирецький ІРЦ" Володимирецької селищної ради Рівненської області. Звертаюся до Вас з проханням надати роз'яснення для атестаційної комісії, щодо атестації вчителя-реабілітолога ІРЦ.
Моя ситуація така: маю освіту молодшого спеціаліста, Спеціальність «Початкове навчання», кваліфікація «Вчитель початкових класів, керівник дитячого хореографічного колективу», закінчила у 2004 році. ПОВНУ ВИЩУ ПЕДАГОГІЧНУ ОСВІТУ за спеціальністю «Початкове навчання», кваліфікація «Вчитель початкових класів, практичний психолог в закладах освіти», закінчила у 2008 році. Бакалавр, спеціальність «Спеціальна освіта», кваліфікація «Вчитель з адаптивного фізичного виховання, реабілітолог», закінчила у 2020 році. Наразі атестуюся вперше, хоча маю 16 років педстажу ( з них 2 роки 6 місяців на посаді вчителя-реабілітолога). Посадові обов’язки виконую добросовісно, маю ІІ призове місце у конкурсі методичних посібників в категорії «Спеціальна освіта». Виявилося (зі слів членів комісії), за тиждень до засідання атестаційної комісії, що мені не можуть присвоїти ІІ категорію, а лише підвищити тарифний розряд до 12, бо я не маю магістра за спеціальністю за якою працюю, хоча освітній рівень бакалавра теж прирівнюється до базової вищої освіти. І так з 12 розрядом працювати не маючи росту? Де справедливість, чому вчителі-реабілітологи ( ми ж теж педагоги) не можуть атестуватися, як інші педагогічні працівники, маючи БАКАЛАВРА за спеціальністю, за якою працюють та ПОВНУ ВИЩУ ПЕДАГОГІЧНУ ОСВІТУ за іншою педагогічною спеціальністю. Вчитися і не бути впевненій в завтрашньому дні, що працівників ІРЦ можуть скоротити, чи ще гірше закрити установи!
Пишу до Вас з надією, що отримаю позитивну відповідь стосовно можливості атестуватися З ПІДВИЩЕННЯМ КАТЕГОРІЇ, адже розумію, що ситуація мабуть у багатьох вчителів-реабілітологів ІРЦ схожа.
Засідання нашої атестаційної комісії було 01.04.2021 року, тричі подавала звернення до МОНу (електронне і через укрпошту письмове, через сайт «доступ до правди») і жодного разу не отримала відповіді. Просять знайти і показати документи, можливо чогось не знають? Як відстоювати свою атестацію, чим мотивувати, якими документами чи листами?

З повагою,

Дяк Віта Василівна

Міністерство освіти і науки, Міністерство освіти і науки України

2 Attachments

 

 

 

[1]1

 

 

[2][email address]

 

 

 

 

References

Visible links
2. mailto:[email address]

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Міністерство освіти і науки, Міністерство освіти і науки України

2 Attachments

 

 

 

[1]1

 

 

[2][email address]

 

 

 

 

References

Visible links
2. mailto:[email address]

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Міністерство освіти і науки, Міністерство освіти і науки України

2 Attachments

 

 

 

[1]1

 

 

[2][email address]

 

 

 

 

References

Visible links
2. mailto:[email address]

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]