87с26-17Опл.праціКУпАП_ПІ

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Галина Сергіївна Щербата, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Галина Сергіївна Щербата

Доброго дня!

Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
NB! Офіційно повідомляю, що цей письмовий електронний лист підписаний мною простим електронним підписом відповідно до нормативних приписів шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних в електронній формі, призначених для ідентифікації мене як підписувача листа – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Г.С. Щербата». Для особливо обдарованих: власне підпису передує підказка у вигляді слова «Підпис» з наступною двокрапкою. Щоб зрозуміти, що це означає, прошу залучити до прочитання цього листа письменних працівників секретаріату, які ходили в школу і вчили правила української пунктуації.
P.S. Роз'яснюю, що при підписуванні цього листа я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Форма та спосіб мого електронного підпису під цим листом вільно обрані мною серед запроваджених в реальне життя можливостей, наданих сучасними науковими досягненнями в галузі електроніки, в межах доступних опцій комп’ютерної техніки.
Цей лист є запитом на доступ до публічної інформації.
Цей лист є заявою на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
Цей лист є запитом на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист є зверненням за захистом моїх порушених прав людини шляхом квазі-судової процедури в порядку закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини», в сукупності із законом України «Про звернення громадян».
У цьому листі я об’єднала вимоги, право на які передбачене законами України «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», а саме: а) ЗАПИТ в порядку закону України «Про доступ до публічної інформації»; б) ЗАЯВУ, в порядку закону України «Про інформацію» в сукупності із законом України «Про звернення громадян»; в) СКАРГУ, в порядку квазі-судової процедури, передбаченої законом України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини», в сукупності із законом України «Про звернення громадян»; г) ЗАПИТ в порядку закону України «Про захист персональних даних».
При об’єднанні кількох звернень в одному листі я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України ні прямо, ні опосередковано не заборонене об’єднання в одному документі кількох таких вимог, я скористалася своїм конституційним правом, і подаю їх в одному листі.
ІІ. Факти
1. 21.01.17 я звернулась до Кабінету Міністрів України та його секретаріату (далі – КМУ) з письмовим електронним листом «Запит та заява №26ізп-17». Лист підписаний мною простим електронним підписом відповідно до нормативних приписів шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних в електронній формі, призначених для ідентифікації мене як підписувача листа – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Г.С. Щербата».
1.1. Далі наводиться повний текст листа (цитата):
«Запит та заява №26ізп-17
Цей лист є запитом на доступ до публічної інформації, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ.
Цей лист є заявою на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
Відповідно до ст.34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», прошу надати мені інформацію, необхідну мені для реалізації моїх прав людини, публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, а саме:
1. Загальна кількість фізичних осіб, яким в 2016 році КМУ (включаючи його Секретаріат) виплачувались будь-які кошти, включаючи бюджетні кошти, позабюджетні кошти, кошти з закордонних джерел та будь-які інші кошти з будь-яких інших джерел.
2. Загальна кількість фізичних осіб, які працювали в 2016 році в КМУ на підставі трудових договорів, цивільних та будь-яких інших угод.
3. Загальний плановий фонд заробітної плати КМУ на 2016 рік.
4. Загальний фактичний фонд заробітної плати КМУ за 2016 рік.
5. Загальна сума бюджетних коштів, виплачених КМУ в 2016 році як оплата праці, цивільних та інших угод, в розрізі вказаних складових та місяців виплат.
6. Суми бюджетних коштів, виплачених КМУ в 2016 році як оплата праці, цивільних та інших угод, інших підстав, в розрізі вказаних складових та місяців виплат, кожній фізичній особі з переліку осіб, яким такі виплати здійснювались, із зазначенням прізвища, імені та по-батькові кожної такої особи, найменування її посади та структурного підрозділу КМУ, де вона працювала, та/чи іншої підстави виплати (цивільні угоди тощо), сум отриманих нею коштів.
7. Прізвище, ім’я та по-батькові кожної фізичної особи, найменування її посади та структурного підрозділу КМУ, де вона працювала, та/чи іншої підстави виплати (цивільні угоди тощо), сум отриманих нею в 2016 році в КМУ коштів з позабюджетних. іноземних та інших джерел, окрім оплати праці за рахунок бюджетних коштів, в розрізі вказаних складових та місяців виплат.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в паперових фотокопіях з оригіналів, належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492), який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55), прошу надати мені на мою домашню адресу та, додатково, в цифрових (електронних) фотокопіях з оригіналів на електронну адресу ххххххх @ gmail.com
21.01.17
Підпис: Г.С. Щербата»
(Кінець цитати).
2. 21.02.17, тобто, з прострочкою 22 дні, зворотнім листом з електронної адреси КМУ [email address].uа надісланий такий анонімний електронний лист без номера і дати: «Відповідь у вкладеному файлі», а у вкладенні до нього – лист секретаріату КМУ від 20 лютого 2017р. №17-17/407 такого змісту (далі – цитата повного тексту листа):
«Шановна Галино Сергіївно!
За результатами опрацювання Вашого запиту від 21.01.2017, що надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, в межах компетенції повідомляємо.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до Положення про Секретаріат Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 12.08.2009 №850, Секретаріат здійснює організаційне, експертно- аналітичне. правове, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Кабінету Міністрів, урядових комітетів, Прем’єр-міністра України, Першого віце-прем'єр-міністра України, віце-прем'єр- міністрів України, Міністра Кабінету Міністрів України та міністра, який не очолює міністерство. Фінансове та матеріально-технічне -забезпечення діяльності Секретаріату Кабінету Міністрів здійснює Господарсько-фінансового департамент Секретаріату.
З огляду на зазначене, інформуємо, що у 2016 році середньооблікова чисельність працівників Секретаріату Кабінету Міністрів склала 542 особи, членів Кабінету Міністрів - 8 осіб (Прем'єр- міністр України, Перший віце-прем’єр-міністр України - Міністр економічного розвитку і торгівлі України, віце-прем'єр-міністри України, Міністр Кабінету Міністрів України).
Запланований фонд оплати праці вказаних вище осіб на 2016 рік становив 107 422,7 тис . грн., фактичні видатки на оплату праці - 107 419,1 тис. гривень.
Одночасно повідомляємо, що Згідно із Законом України «Про Кабінет Міністрів України» та відповідно до § 1 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 18.07.2007 №950, Кабінет Міністрів є колегіальним органом, який здійснює виконавчу владу безпосередньо та через міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади.
Питання діяльності міністерств у Кабінеті Міністрів представляють міністри України, які відповідають за реалізацію державної політики у відповідній сфері.
Статтею 8 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» визначено, що міністр як керівник міністерства приймає в установленому порядку рішення про розподіл бюджетних коштів, розпорядником яких є міністерство. Крім того, витрати на оплату праці міністрів України та працівників міністерств здійснюються за рахунок бюджетних коштів, передбачених відповідному міністерству.
Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів від 25.05.2011 №583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріат Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади» Секретаріат Кабінету Міністрів не є розпорядником інформації за запитами стосовно інформації інших державних органів У країни, а також щодо інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або яка потребує створення в інший спосіб.
Ураховуючи викладене. Ваш запит відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надіслано до міністерств для розгляду та надання Вам більш детальної інформації з порушених питань в установленому порядку.
З повагою,
Директор Департаменту - прес-секретар Прем’єр-міністра України Дмитро СТОЛЯРЧУК».
(Кінець цитати).
2.1. Станом на сьогодні жодних інших додаткових листів, повідомлень, документів, інформації тощо з приводу мого запиту не надходило.
3. Як видно з тексту вказаного листа, ні відповідь, ні запитана інформація на переважну більшість запитів листа – 5 з 7 (№№1,2,5,6,7) – НЕ НАДАНІ, а саме:
3.1. щодо запиту «1. Загальна кількість фізичних осіб, яким в 2016 році КМУ (включаючи його Секретаріат) виплачувались будь-які кошти, включаючи бюджетні кошти, позабюджетні кошти, кошти з закордонних джерел та будь-які інші кошти з будь-яких інших джерел» - жодним словом цей запит у відповіді не згадується, тобто, відповідь на нього та запитана ним інформація не надані до сьогодні;
3.2. щодо запиту «2. Загальна кількість фізичних осіб, які працювали в 2016 році в КМУ на підставі трудових договорів, цивільних та будь-яких інших угод» - жодним словом цей запит у відповіді не згадується, тобто, відповідь на нього та запитана ним інформація не надані до сьогодні;
3.3. щодо запиту «5. Загальна сума бюджетних коштів, виплачених КМУ в 2016 році як оплата праці, цивільних та інших угод, в розрізі вказаних складових та місяців виплат» - жодним словом цей запит у відповіді не згадується, тобто, відповідь на нього та запитана ним інформація не надані до сьогодні;
3.4. щодо запиту «6. Суми бюджетних коштів, виплачених КМУ в 2016 році як оплата праці, цивільних та інших угод, інших підстав, в розрізі вказаних складових та місяців виплат, кожній фізичній особі з переліку осіб, яким такі виплати здійснювались, із зазначенням прізвища, імені та по-батькові кожної такої особи, найменування її посади та структурного підрозділу КМУ, де вона працювала, та/чи іншої підстави виплати (цивільні угоди тощо), сум отриманих нею коштів» - жодним словом цей запит у відповіді не згадується, тобто, відповідь на нього та запитана ним інформація не надані до сьогодні;
3.5. щодо запиту «7. Прізвище, ім’я та по-батькові кожної фізичної особи, найменування її посади та структурного підрозділу КМУ, де вона працювала, та/чи іншої підстави виплати (цивільні угоди тощо), сум отриманих нею в 2016 році в КМУ коштів з позабюджетних. іноземних та інших джерел, окрім оплати праці за рахунок бюджетних коштів, в розрізі вказаних складових та місяців виплат» - жодним словом цей запит у відповіді не згадується, тобто, відповідь на нього та запитана ним інформація не надані до сьогодні;
3.6. Надана відповідь та запитана інформація лише на 2 запити - №№3 та 4 – щодо планового та фактичного фондів заробітної плати КМУ за 2016 рік.
4. Це означає, що:
4.1. Відповідь НЕ НАДАНА на 5 запитів з 7;
4.2. Запитана інформація надана НЕСВОЄЧАСНО і частково – лише на 2 запити з 7;
4.3. Запитана інформація надана НЕПОВНОЮ – де-факто відмовлено в 5 запитах з 7;
4.4. мій доступ до інформації, запитаної запитами мого листа №№5,6, та 7 щодо прізвищ, імен та по-батькові фізичних осіб, які отримували від КМУ будь-які кошти в 2016 році, та сум цих коштів, ПРОТИПРАВНО ОБМЕЖЕНИЙ директором Департаменту - прес-секретарем Прем’єр-міністра України Дмитром СТОЛЯРЧУКОМ, іншими невідомими посадовими особами КМУ, всупереч прямій забороні на будь-які обмеження, передбаченій ст.6.5 закону України «Про доступ до публічної інформації».
5. Це означає що, в порушення приписів закону України «Про доступ до публічної інформації оскаржувані особи – директор Департаменту - прес-секретар Прем’єр-міністра України Дмитро СТОЛЯРЧУК, інші невідомі посадові особи КМУ, в період з 30.01.17 по сьогодні, 08.11.17, тобто, протягом понад 9 місяців, вчинили і продовжують вчиняти щонайменше 12 триваючих до сьогодні порушень моїх прав людини та українських нормативних приписів щодо мого запиту на публічну інформацію, а саме:
5.1. Не надали мені відповідь на запит в частині 5 запитів;
5.2. Несвоєчасно частково надали мені запитану лише 2 запитами інформацію;
5.3. Не надали мені безперешкодно і безкоштовно публічну інформацію на 5 запитів із 7;
5.4. Навмисно приховали від мене інформацію про виплату бюджетних коштів, яка запитувалась 5 запитами із 7;
5.5. Не надали достовірну, точну та повну інформацію, яка запитувалась 5 запитами із 7;
5.6. Де-факто неправомірно відмовили мені в доступі до інформації на 5 запитів з 7;
5.7. Протиправно обмежили мій доступ до інформації, яка запитувалась 3 запитами;
5.8. Не надали мені відмови в задоволенні запиту на інформацію в письмовій формі;
5.9. Не повідомили мені прізвище, ім'я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;
5.10. Не повідомили мені дату відмови в задоволенні запиту на інформацію;
5.11. Не повідомили мені мотивовану підставу відмови в задоволенні запиту на інформацію;
5.12. Не повідомили мені порядок оскарження відмови в задоволенні запиту на інформацію.
6. Цим листом я інформую Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та Представника Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, відповідального, відповідно до посадових обов’язків, за вирішення питань цього листа (далі – Уповноважений) про вчинення оскаржуваними посадовими особами КМУ низки адміністративних правопорушень, які тягнуть адміністративну відповідальність, оскільки порушують права людини та спрямовані проти державного устрою та Конституції України.
7. Відповідно до ст.60.1 закону України «Про запобігання корупції», «Особам, зазначеним у пунктах 1, 2, 4 і 5 частини першої статті 3 цього Закону, а також особам, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов’язків, або спеціально уповноважені на виконання таких обов’язків у юридичних особах приватного права незалежно від організаційно-правової форми, забороняється: 1) відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом; 2) надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.
7.1. Виходить, якщо директор Департаменту - прес-секретар Прем’єр-міністра України Дмитро СТОЛЯРЧУК, інші оскаржувані мною невідомі посадові особи КМУ, при вирішенні мого запиту, протиправно не виконали свого ОБОВ’ЯЗКУ з розгляду та вирішення мого звернення, і вчинили при цьому щонайменше 11 порушень у формі відмови де-факто в наданні мені інформації, надання якої передбачено законом України «Про доступ до публічної інформації», а також у формі надання несвоєчасно, недостовірної чи не в повному обсязі інформації, яка підлягає наданню мені відповідно до закону «Про доступ до публічної інформації» (а саме: 1) не надали мені відповідь на 5 запитів; 2) не надали мені безперешкодно і безкоштовно публічну інформацію на 5 запитів; 3) навмисно приховали від мене інформацію на 5 запитів; 4) не надали достовірну, точну та повну інформацію, яка запитувалась 5 запитами; 5) несвоєчасно частково надали запитану 2 запитами інформацію; 6) де-факто неправомірно відмовили мені в доступі до інформації яка запитувалась 5 запитами; 7) не надали мені відмови в задоволенні запиту на інформацію в письмовій формі; 8) не повідомили мені прізвище, ім'я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації; 9) не повідомили мені дату відмови в задоволенні запиту на інформацію; 10) не повідомили мені мотивовану підставу відмови в задоволенні запиту на інформацію; 11) не повідомили мені порядок оскарження відмови в задоволенні запиту на інформацію),
то вчинили заборонені законом України «Про запобігання корупції» правопорушення, пов’язані з корупцією – 1) відмову мені в інформації, надання якої передбачено законом України «Про доступ до публічної інформації»; 2) надання мені несвоєчасно та не в повному обсязі інформації, яка підлягає наданню мені відповідно до закону України «Про доступ до публічної інформації»; тобто порушення, які тягнуть адміністративну, цивільну та дисциплінарну відповідальність за їх вчинення.
7.2. Цим листом я інформую Уповноваженого про вчинення директором Департаменту - прес-секретарем Прем’єр-міністра України Дмитром СТОЛЯРЧУКОМ, іншими невідомими посадовими особами КМУ, при вирішенні мого запиту, правопорушень, пов’язаних з корупцією – 1) відмови мені в інформації, надання якої передбачено законом України «Про доступ до публічної інформації»; 2) надання мені несвоєчасно та не в повному обсязі інформації, яка підлягає наданню мені відповідно до закону України «Про доступ до публічної інформації»; тобто порушень, заборонених законом України «Про запобігання корупції», які тягнуть адміністративну відповідальність за їх вчинення.
ІІ. Вимоги скарги
8. Відповідно до приписів ст.ст.11, 13-14, 16-17 закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини», 8.1) ст.255.1 КУпАП, я звертаюся до Уповноваженого і прошу:
8.1. Відкрити за цим листом провадження у справі про порушення прав і свобод людини і громадянина.
8.2. ТЕРМІНОВО провести перевірку викладених фактів та розгляд звернення в установленому законом порядку. При цьому забезпечити реалізацією моїх прав:
8.2.1. особисто викласти аргументи комісії (особі), що перевірятиме скаргу, та взяти участь у перевірці поданої скарги;
8.2.2. знайомитися з матеріалами перевірки скарги;
8.2.3. подавати додаткові матеріали та наполягати на їх запиті органом, який розглядає скаргу;
8.2.4. бути присутнім при розгляді скарги;
8.2.5. користуватися послугами адвоката або представника;
8.2.6. одержати письмову відповідь про результати розгляду скарги;
8.2.7. висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду скарги;
8.2.8. вимагати відшкодування збитків, якщо вони стануть результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.
8.3. Забезпечити мою участь в перевірці та розгляді скарги; для цього повідомити мені прізвища, імена та по-батькові, найменування посад посадових осіб, яким буде доручено проводити перевірку та/чи розгляд скарги, та завчасно повідомляти про місце та час усіх запланованих заходів з перевірки та/чи розгляду скарги.
8.4. Надати мені завчасно до початку розгляду скарги можливість ознайомлення з усіма матеріалами з перевірки скарги шляхом надсилання належних їх цифрових факсимільних копій (фотокопій з оригіналів) мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист;
8.5. Встановити поіменно та повідомити мені усіх винних та відповідальних посадових осіб, причетних до фактів викладених в скарзі порушень моїх прав.
8.6. Розглянути скаргу в моїй присутності за місцем мого проживання, заздалегідь повідомивши час та місце розгляду.
Вказане клопотання заявляється на підставі ст.ст.21.1, 24.1, 24.2 Конституції України, ст.ст.4.1.е), 5.2, 5.3, 13.1 Конвенції ООН про права інвалідів, що є частиною українського законодавства з 30.12.2009 року, ст.ст.6.1, 8, 14 Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод, що є частиною українського законодавства з 24.07.1997 року, Резолюції Генеральної Асамблеї ООН №48/96 «Стандартні правила забезпечення рівних можливостей для інвалідів», прийнятої на 48 сесії Генеральної Асамблеї ООН 20 грудня 1993 року, ст.1.1.5), ст.ст.6.2, 12 закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» для застосування позитивної дискримінації (розумного пристосування) з метою усунення непрямої дискримінації людей з інвалідністю та забезпечення їм, через розумне пристосування, однакового з неінвалідами доступу до квазі-судової процедури розгляду звернень в порядку закону України «Про звернення громадян».
8.7. Оскільки я є малозабезпеченою людиною з інвалідністю 1А групи і, за законом, маю право на публічного адвоката, прошу забезпечити мій доступ до квазі-судової процедури з розгляду цієї скарги, гарантований ст.6.1 Конвенції, в частині права на безоплатну правову допомогу як складової забезпечення принципу рівності сторін та змагальності процедури розгляду скарги. Наведену конвенційну гарантію прошу забезпечити шляхом покладення зобов’язання на Вінницький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги (21021, м. Вінниця, вул. Порика, 29, [email address], тел.0-800-213-103) направити адвоката для представництва моїх інтересів під час розгляду цієї скарги призначеної дати в призначеному місці. На моє звернення ще від 17.07.15 вказаний Центр ухвалив рішення про надання мені безоплатної правової допомоги, але адвоката для представництва моїх інтересів в квазі-судових процедурах не виділив, і адвоката я не маю.
8.8. Прошу забезпечити виконання усіх дій з перевірки та розгляду скарги за моєї участі та участі публічного (призначеного) адвоката.
8.9. Негайно поновити мої порушені права шляхом забезпечення негайного надання мені усіх запитаних документів та інформації.
8.10. Негайно скласти адміністративні протоколи про вчинення директором Департаменту - прес-секретарем Прем’єр-міністра України Дмитром СТОЛЯРЧУКОМ, іншими невідомими посадовими особами КМУ щонайменше 21 адміністративного правопорушення, передбаченого
ст.212-3.2 КУпАП, – (2) ненадання відповіді на 5 запитів на інформацію;
ст.212-3.2 КУпАП, – (2) ненадання інформації на 5 запитів на інформацію;
ст.212-3.2 КУпАП, – (2) неправомірна відмова в наданні інформації на 5 запитів на інформацію;
ст.212-3.2 КУпАП, – (2) несвоєчасне надання інформації на 2 запити на інформацію;
ст.212-3.2 КУпАП, – (2) неповне надання інформації;
ст.212-3.4 КУпАП, – (4) обмеження доступу до інформації на 3 запити на інформацію, що прямо заборонено законом.
Якщо виявлені порушення є вчиненими повторно протягом року, з числа будь-яких з порушень, передбачених частинами першою - сьомою ст.212-3 КУпАП, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, прошу скласти відповідні протоколи про порушення ст.212-3.8 КУпАП.
8.11. Внести до протоколів про вчинення посадовими особами КМУ адміністративних правопорушень, передбачених ст.212-3.2,4 (8) КУпАП, дані про мене як потерпілого та свідка.
8.12. Внести до протоколів про вчинення посадовими особами КМУ адміністративних правопорушень дані про докази у вигляді 1) мого запиту та 2) листа КМУ від 21.02.17; 3) моїх пояснень як потерпілого та свідка.
8.13. Подати уповноваженому суду усі зібрані релевантні матеріали про вчинення посадовими особами КМУ адміністративних правопорушень, передбачених ст.212-3.2, 4 (8) КУпАП, для їх розгляду в порядку ст.221 КУпАП на предмет притягнення відповідальних посадових осіб КМУ до адміністративної відповідальності, передбаченої законом.
8.14. Направити КМУ подання як акт реагування Уповноваженого, яким завимагати:
8.14.1. вжиття заходів до припинення існуючої системної протиправної різновекторної діяльності в КМУ з обмежень прав людини, в тому числі з вирішення доступу до публічної інформації;
8.14.2. негайного поновлення КМУ усіх моїх порушених прав та надання мені усієї запитаної мною публічної інформації, яку КМУ зобов’язаний був надіслати не пізніше 30.01.17, але не надіслав до сьогодні;
8.14.3. притягнення до встановленої законом відповідальності усіх винних посадових осіб КМУ, відповідальних за наведені та виявлені перевіркою порушення моїх прав людини.
8.15. За наслідками перевірки цієї скарги звернутися до суду від мого імені з позовом про поновлення КМУ моїх встановлених перевіркою порушених прав, а також через свого представника взяти участь в судовому процесі. Через інвалідність та стан здоров’я, ненадання мені публічного адвоката, про що я раніше неодноразово повідомляла Уповноваженого та про що надавала докази, складний сімейний стан –ми з чоловіком обоє – лежачі інваліди 1А групи, донька – інвалід 2 групи, онука – дитина-інвалід, – я не можу цього зробити самостійно.
8.16. Вжити, в межах наданих повноважень, усіх інших релевантних заходів до відновлення моїх порушуваних КМУ прав людини, викладених в цьому листі.
8.17. Прошу розглянути та вирішити цю скаргу у встановлений законом України «Про звернення громадян» місячний строк – не пізніше 08.12.17. Відповідно до ст.20.2 закону України «Про звернення громадян», «На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну». Відтак, прошу розглянути моє звернення у скорочений 10-денний строк, оскільки КМУ загалом вже понад 9 місяців розглядає мій запит, і щоденне зволікання з поновлення моїх порушених прав, викладених в цьому зверненні, є подальшою віктимізацією мене як жертви порушення прав людини.
8.18. Відповідно до 20.3 закону України «Про звернення громадян», «Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку». Прошу розглянути моє звернення як людини з інвалідністю 1А групи – особи, яка має пільги за законодавством, у першочерговому порядку.
8.19. Забезпечити негайне припинення, усіма наявними повноваженнями, наведених тут порушень прав людини.
8.20. Виявити та усунути причини та умови, які сприяли наведеним тут порушенням; забезпечити, усіма наявними повноваженнями, унеможливлення повторення таких порушень на майбутнє.
8.21. Вжити передбачених законом заходів та вирішити питання про притягнення у встановленому законом порядку до встановленої законом відповідальності, за наведені в цій скарзі та виявлені в ході перевірки скарги додаткові порушення моїх прав людини, усіх встановлених в ході перевірки цієї скарги винних та відповідальних посадових осіб, причетних до викладених тут та встановлених перевіркою порушень.
8.22. Не допускати безпідставної передачі розгляду цієї скарги іншим органам та посадовим особам. Я не надаю згоди на передачу скарги та моїх персональних даних будь-яким третім особам.
8.23. Надати мені можливість ознайомлення з усіма матеріалами з розгляду цієї скарги шляхом надсилання їх належних факсимільних копій (фотокопій з оригіналів) в цифровій (електронній) формі на електронну адресу, з якої отриманий цей лист.
8.24. Надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, письмове рішення та письмову відповідь з усіх питань скарги та цього звернення.
8.25. Письмово повідомити мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, про результати перевірки скарги і суть прийнятого рішення.
8.26. У разі (часткової) відмови в задоволенні вимог скарги надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, письмове рішення з мотивами відмови та роз'яснити порядок його оскарження.
8.27. Повідомити мені вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього звернення та надати мені його належну електронну факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) з реквізитами вхідної реєстрації.
ІІІ. Вимоги запитів на доступ до публічної інформації та персональних даних, заяви на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини
9. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», прошу надати мені мої персональні дані та інформацію, необхідну мені для реалізації моїх прав людини, публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, зокрема, публічну інформацію про себе, яка частково є також моїми персональними даними, а саме:
9.1. Повідомити мені вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього звернення та надати мені його належну електронну факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) з реквізитами вхідної реєстрації.
9.2. Належні факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх документів, складених та/чи отриманих за цим листом, включаючи усіх звернень та подань, тощо секретаріату Уповноваженого до будь-яких юридичних та фізичних осіб, а також отриманих на них відповідей; усіх складених за цим зверненням протоколів про адміністративні порушення.
9.3. Надати мені можливість ознайомлення з усіма матеріалами з розгляду цієї скарги шляхом надсилання їх належних факсимільних копій (фотокопій з оригіналів) в цифровій (електронній) формі на електронну адресу, з якої отриманий цей лист.
9.4. Письмово повідомити мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, про результати перевірки скарги і суть прийнятого рішення.
9.5. Надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, письмове рішення та письмову відповідь з усіх питань скарги.
9.6. У разі (часткової) відмови в задоволенні вимог скарги надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, письмове рішення з мотивами відмови та роз'яснити порядок його оскарження.
9.7. Повідомити, які конкретні заходи щодо протидії та запобігання корупції та правопорушенням, пов’язаним з корупцією, вжиті Уповноваженим за наслідками розгляду цього листа;
9.7.1. Надати належно засвідчені електронні факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх створених за цим листом документів щодо протидії та запобігання корупції та правопорушенням, пов’язаним з корупцією.
Роз’яснюю, що, відповідно до 5.6,7 закону України «Про звернення громадян», «Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається».
Принагідно роз’яснюю Вам, що, відповідно до ст. 3 закону України «ПРО СВОБОДУ ПЕРЕСУВАННЯ ТА ВІЛЬНИЙ ВИБІР МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ», «…місце проживання - житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає…». Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці. Законом України «Про звернення громадян» надання заявниками адреси місця проживання, яка визнана законом конфіденційною інформацією, не вимагається. Разом з тим, усі мої актуальні персональні дані про мою інвалідність, склад сім’ї тощо, включно моя адреса, та документи на їх підтвердження, надані мною раніше Уповноваженому і наявні в нього.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.2.2 закону України «Про доступ до публічної інформації», вказаний закон «…не поширюється… на ВІДНОСИНИ у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом», тобто, на стосунки суб’єктів звернень – заявників та скаржників, з одного боку, і юридичних осіб-адресатів звернень та їх посадових осіб, протягом часу процедури звернення та з приводу цієї процедури. Це обмеження не поширюється на будь-які інші, крім ВІДНОСИН, аспекти звернень, в тому числі і на ДОКУМЕНТАЦІЮ звернень. Навпаки, всі ДОКУМЕНТИ звернень, що містять відображену та задокументовану будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформацію, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків з прийняття та розгляду звернень, передбачених чинним законодавством, за приписами ст.1 закону України «Про доступ до публічної інформації», є ПУБЛІЧНОЮ інформацією, а тому на усі документи щодо усіх звернень громадян поширюються усі релевантні правила закону України «Про доступ до публічної інформації».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію», «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі ФОРМ і ДЖЕРЕЛ одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.19 закону України «Про звернення громадян», «ст.19: Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані: …письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги…» Це означає, що одна відповідь надається на ОДНЕ звернення. Чинним законодавством України не передбачене право об’єднувати в одному документі кілька відповідей на кілька звернень. Відповідно до ст.19.2 Конституції України, «Органи державної влади.., їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України». Це означає, що колективна відповідь на кілька звернень суперечить ст.19.2 Конституції України, отже, є протиправною, а тому взагалі не вважається відповіддю на жодне із звернень, про які в ній ідеться. Це означає, що надання такої відповіді тягне персональну відповідальність винних посадових осіб, в тому числі і адміністративну, як при відсутності відповіді.
Я не даю згоди на будь-яке об’єднання відповідей на різні звернення.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.20.1 закону України «Про доступ до публічної інформації, «Розпорядник інформації має надати відповідь на ЗАПИТ на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту». Це означає, що одна відповідь надається на ОДИН запит. Ні законом України «Про доступ до публічної інформації, ні іншим чинним законодавством України не передбачене право розпорядника інформації об’єднувати в одному документі кілька відповідей на кілька запитів, тим більше, кільком різним запитувачам. Відповідно до ст.19.2 Конституції України, «Органи державної влади.., їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України». Це означає, що колективна відповідь на кілька звернень суперечить ст.19.2 Конституції України, отже, є протиправною, а тому взагалі не вважається відповіддю на жодний із запитів, про які в ній ідеться. Це означає, що надання такої відповіді тягне персональну відповідальність винних посадових осіб, в тому числі і адміністративну, як при відсутності відповіді.
Я не даю згоди на будь-яке об’єднання відповідей на різні запити.
Роз’яснюю, що в стосунках щодо доступу до своїх чи чужих персональних даних Закон України «Про доступ до публічної інформації» має перевагу і діє та застосовується як спеціальний пізніше ухвалений закон стосовно раніше ухваленого більш загального тематичного закону «Про захист персональних даних» (підстава: ст.ст.16.1, ст.16.6 закону «Про захист персональних даних», п.2 Розділу VI ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ закону «Про доступ до публічної інформації»).
Я не даю згоди на використання будь-якої інформації стосовно мене та моїх персональних даних, включно будь-яких контактних даних, для будь-якої мети і в будь-який спосіб, включаючи і для комунікації зі мною, за виключенням мети, вказаної в цьому зверненні.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492), який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55), прошу надати мені в установлений законом строк на мою електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети переписки за цим листом.
З огляду на те, що сервіс Доступ до правди не надає опцій приєднання файлів, мій лист «Запит та заява №26ізп-17» зі зворотнім анонімним листом КМУ від 21.02.17 додається за посиланням https://drive.google.com/open?id=13Dw7qT..., а відповідь КМУ від 21.02.17 – за посиланням https://drive.google.com/open?id=1iY-8k4.... З обох документів вилучені мої домашня адреса, як віднесена до конфіденційної законом, та приватна електронна адреса, як віднесена до конфіденційної мною.
Усі інші докази надані Уповноваженому раніше, і наявні в Уповноваженого. Однак, при наявності потреби, ці раніше надані докази, як і всі інші наявні докази будуть надані засобами Інтернету додатково на першу ж вимогу.
08.11.17
З повагою,

Підпис: Г.С. Щербата

З повагою,

Галина Сергіївна Щербата

Алєксахіна Яна Григорівна, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини

2 Attachments