65-2дп-17Опублік.розрах.факт.прож.мін2015

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Галина Сергіївна Щербата, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Галина Сергіївна Щербата

Доброго дня!

Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про прожитковий мінімум» прошу надати мені публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Чи опубліковані в офіційних виданнях ЗМІ загальнодержавної сфери розповсюдження РОЗРАХУНКИ щомісячного фактичного розміру прожиткового мінімуму на одну особу, а також окремо для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення, за кожен місяць 2015 року? Так чи ні?
2. Перелік найменувань та номери офіційних видань ЗМІ загальнодержавної сфери розповсюдження (наприклад, «Соціальний захист», «Людина і праця», інших офіційних видань ЗМІ загальнодержавної сфери розповсюдження) в яких опубліковані РОЗРАХУНКИ щомісячного фактичного розміру прожиткового мінімуму на одну особу, як це передбачено законом, за кожен місяць 2015 року.
3. Загальну кількість офіційних видань ЗМІ загальнодержавної сфери розповсюдження, засновником яких є МСП, в тому числі загальну кількість тих, що видавалися станом на 2015 рік.
4. Перелік офіційних видань ЗМІ загальнодержавної сфери розповсюдження, засновником яких є МСП, включаючи назву видання, рік заснування, періодичність, наклад (тираж), дату останнього випуску кожного такого видання станом на 2015 рік.
5. Загальну кількість усіх посадових осіб МСП України, станом на 2015 рік та в період з того часу до сьогодні, відповідальних за опублікування в офіційних виданнях ЗМІ загальнодержавної сфери розповсюдження РОЗРАХУНКІВ щомісячного фактичного розміру прожиткового мінімуму на одну особу, а також окремо для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення, за кожен місяць 2015 року.
6. Перелік усіх посадових осіб МСП України (а саме: прізвище, ім’я та по-батькові, найменування посади та структурного підрозділу МСП, в якому працює КОЖНА така відповідальна особа) станом на 2015 рік та в період з того часу до сьогодні, відповідальних за опублікування в офіційних виданнях ЗМІ загальнодержавної сфери розповсюдження РОЗРАХУНКІВ щомісячного фактичного розміру прожиткового мінімуму на одну особу, а також окремо для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення, за кожен місяць 2015 року.
7. Формалізовані посадові повноваження (посадові інструкції тощо) усіх посадових осіб МСП України станом на 2015 рік та в період з того часу до сьогодні, відповідальних за опублікування в офіційних виданнях ЗМІ загальнодержавної сфери розповсюдження РОЗРАХУНКІВ щомісячного фактичного розміру прожиткового мінімуму на одну особу, а також окремо для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення, за кожен місяць 2015 року.
Роз’яснюю, що
а) неоприлюднення інформації, обов’язкове оприлюднення якої передбачено законами України "Про доступ до публічної інформації", порушення права на доступ до публічної інформації тягнуть персональну відповідальність КОЖНОЇ винної посадової особи за ст.212-3.1, 2 КУпАП у вигляді адміністративного штрафу від 425 до 850 грн. за КОЖНИЙ факт порушення та від 1 020 до 1 360 грн. за КОЖНИЙ ПОВТОРНИЙ протягом року факт порушення, а також відшкодування за рахунок такої винної посадової особи судового збору в сумі 320 грн.;
б) обмеження доступу до інформації тягне персональну відповідальність КОЖНОЇ винної посадової особи за ст.212-3.4 КУпАП у вигляді адміністративного штрафу від 1 020 грн. до 1 360 грн. за КОЖНИЙ факт порушення, а також відшкодування за рахунок такої винної посадової особи судового збору в сумі 320 грн.;
в) систематичні порушення власних посадових обов’язків шляхом навмисного протиправного ненадання запитаної публічної інформації, неповне надання інформації, ненадання інформації запитаної форми, надання не засвідчених чи неналежно засвідчених копій запитаних документів, обмеження доступу до інформації кваліфікуються як зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, і тягнуть кримінальну відповідальність КОЖНОЇ винної посадової особи за ст.364 КК України та караються арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, карається позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
г) відповідно до прецедентної практики Європейського Суду з прав людини, що є ДЖЕРЕЛОМ ПРАВА для України, зокрема, у справі «Скордіно та інші проти Італії» (№1) («Scordino and others v. Italy» (№1)), скарга №36813/97, Велика Палата ЄСПЛ в рішенні від 29.03.2006 року (http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-72925), оцінюючи розмір присудженої заявникам національними судами моральної шкоди, серед іншого, вказала на таке:
«213. Even if the method of calculation provided for in domestic law does not correspond exactly to the criteria established by the Court, an analysis of the case-law should enable the courts of appeal to award sums that are not unreasonable in comparison with the awards made by the Court in similar cases».
Офіційного перекладу українською цього рішення Суду немає. Але враховуючи, що зазвичай українські чиновники не «петрають» англійською, наводиться відповідний витяг з наявного офіційного перекладу вказаного рішення Суду Російською Федерацією (http://docs.pravo.ru/document/view/19382...) російською як загальнозрозумілою усім українцям мовою, а саме:
«213. Даже если метод произведения расчетов, предусмотренный во внутригосударственном законодательстве, точно не соответствует установленным Европейским судом критериям, то анализ прецедентной практики Европейского суда должен предоставлять апелляционным судам возможность назначать суммы компенсаций, которые не являются необоснованными по сравнению с компенсациями, присуждаемыми Европейским судом в аналогичных случаях».
Це означає, що в усіх випадках порушень прав людини, яким є і порушення права на доступ до інформації, на національному рівні реальна моральна шкода (в тому числі і при розгляді позовів до винних посадових осіб про порушення доступу до інформації, і при вирішенні питань про притягнення до кримінальної відповідальності винних посадових осіб) обраховується в розмірах, застосовуваних в рішеннях Європейського Суду з прав людини проти держави (в даному випадку – проти держави Україна). А це – тисячі і десятки тисяч євро, в гривневому еквіваленті, за КОЖНИЙ факт порушення.
Роз’яснюю також, що розрахунки щомісячного фактичного розміру прожиткового мінімуму на одну особу, а також окремо для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення не є, ніколи не були і – за визначенням – не можуть бути НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМИ АКТАМИ, хоча саме так це намагаються представити чиновники МСП Н. Підлужна та О.П. Кириченко листом від 10.02.17 №11/0/68-17/163 та ще кількома аналогічними листами МСП. Неодноразові посилання чиновниць на Указ Президента України від 10.06.1997 №503/97 „Про порядок офіційного оприлюднення нормативно-правових актів та набрання ними чинності” як на підставу начебто відсутності можливостей для виконання МСП вимоги закону про опублікування щомісячних розрахунків є профанацією, оскільки посилання надане на нерелевантний нормативний акт. В народі про таке кажуть «На городі бузина, а в Києві дядько», або ж «Причепи кобилі хвіст».
Невже чиновники справді думають, що народ настільки тупий, що схаває будь-яке лайно, яким вони намагаються його нагодувати? Чи самі настільки тупі, що не знають навіть, що таке нормативно-правовий акт? Тоді виникає резонне питання: за які хабарі чи «гарні очі» вони попадають в державні крісла і (просирають) проїдають там народні гроші?
Цим листом наведені факти неадекватної посадової поведінки та дій чиновниць МСП Н. Підлужної та О.П. Кириченко доводяться до відома керівництва МСП для мети службового розслідування та адекватного реагування.
Довідково: Відповідно до ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ДСТУ 3017-95 «Видання. Основні види. Терміни та визначення», «4.1 офіційне видання - Видання матеріалів інформаційного, нормативного чи директивно­го характеру, що публікується від імені державних органів, відомств, установ чи громадських організацій»

З повагою,

Галина Щербата

Красовська Г.А., Міністерство соціальної політики України

2 Attachments

__________ Information from ESET Mail Security, version of virus signature database 14973 (20170221) __________

The message was checked by ESET Mail Security.
http://www.eset.com

Красовська Г.А., Міністерство соціальної політики України

2 Attachments

__________ Information from ESET Mail Security, version of virus signature database 14973 (20170221) __________

The message was checked by ESET Mail Security.
http://www.eset.com

Красовська Г.А., Міністерство соціальної політики України

2 Attachments

__________ Information from ESET Mail Security, version of virus signature database 14973 (20170221) __________

The message was checked by ESET Mail Security.
http://www.eset.com