507Лікування за кордоном

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Щербатий Михайло Федорович, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Щербатий Михайло Федорович

Доброго дня!

Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
NB! Офіційно повідомляю, що цей письмовий електронний лист підписаний мною простим електронним підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних в текстовій електронній формі, призначених для ідентифікації мене як підписувача листа – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «М.Ф. Щербатий». Для особливо обдарованих: власне підпису передує підказка у вигляді слова «Підпис» з наступною двокрапкою. Щоб зрозуміти, що це означає, прошу залучити до прочитання цього листа письменних співробітників МОЗ, які ходили в школу і вчили правила української пунктуації.
P.S. Роз'яснюю, що при підписуванні цього листа я керувався приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Форма та спосіб мого електронного підпису під цим листом вільно обрані мною серед запроваджених в реальне життя можливостей, наданих сучасними науковими досягненнями в галузі електроніки, в межах доступних опцій комп’ютерної техніки.
Цей лист є запитом на доступ до публічної інформації.
Цей лист є заявою на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
У цьому листі я об’єднав вимоги, право на які передбачене законами України «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», а саме: а) ЗАПИТ в порядку закону України «Про доступ до публічної інформації»; б) ЗАЯВУ, в порядку закону України «Про інформацію» в сукупності із законом України «Про звернення громадян».
При об’єднанні кількох звернень в одному листі я керувався приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України ні прямо, ні опосередковано не заборонене об’єднання в одному документі кількох таких вимог, я користуюся своїм конституційним правом, і подаю їх в одному листі.
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну мені для реалізації моїх прав людини, публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Загальну кількість людей – жителів України, які потребують лікування за кордоном.
2. Загальну суму коштів, необхідних для лікування українців за кордоном.
3. Загальну суму бюджетних призначень МОЗ на 2017 рік для лікування українців за кордоном.
3.1. Документальне підтвердження суми бюджетних призначень МОЗ на 2017 рік для лікування українців за кордоном, у формі належно засвідчених факсимільних копій (фотокопій з оригіналів) усіх бюджетних документів на підтвердження виділеної суми та її цільового призначення.
4. Загальну суму фактично профінансованих (отриманих) МОЗ бюджетних призначень для лікування українців за кордоном за 11 місяців 2017 року.
4.1. Документальне підтвердження фактично профінансованої (отриманої) МОЗ суми бюджетних призначень для лікування українців за кордоном за 11 місяців 2017 року, у формі належно засвідчених факсимільних копій (фотокопій з оригіналів) усіх бюджетних документів на підтвердження фактично профінансованої (отриманої) суми та її цільового призначення.
5. Загальну суму розподілених МОЗ бюджетних призначень для лікування українців за кордоном за 11 місяців 2017 року.
5.1. Документальне підтвердження фактично розподіленої МОЗ суми бюджетних призначень для лікування українців за кордоном за 11 місяців 2017 року, у формі належно засвідчених факсимільних копій (фотокопій з оригіналів) усіх документів на підтвердження фактично розподіленої суми та її цільового призначення.
6. Загальну кількість рішень, якими МОЗ за 11 місяців 2017 року розподілені бюджетні призначення (ухвалені рішення про виділення коштів) для лікування за кордоном.
7. Інформацію про усі рішення, якими МОЗ за 11 місяців 2017 року розподілені бюджетні призначення (ухвалені рішення про виділення коштів) для лікування за кордоном, в тому числі:
7.1. їх авторів,
7.2. найменування,
7.3. реєстраційні номери та
7.4. дати ухвалення,
7.5. прямі лінки на офіційне оприлюднення, в тому числі на сайті МОЗ.
8. Якщо одне чи більше релевантних рішень, якими МОЗ за 11 місяців 2017 року розподілені бюджетні призначення (ухвалені рішення про виділення коштів) для лікування за кордоном, не оприлюднені, прошу:
8.1. Повідомити, які конкретно рішення не оприлюднені;
8.2. Повідомити причини їх неоприлюднення;
8.3. Повідомити, коли вказані рішення будуть оприлюднені;
8.4. Повідомити найменування посад, прізвища, імена та по-батькові усіх посадових осіб МОЗ, відповідальних за оприлюднення усіх рішень, якими МОЗ за 11 місяців 2017 року розподілені бюджетні призначення (ухвалені рішення про виділення коштів) для лікування за кордоном;
8.5. надати належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх не оприлюднених рішень, якими МОЗ за 11 місяців 2017 року розподілені бюджетні призначення (ухвалені рішення про виділення коштів) для лікування за кордоном.
9. Загальну кількість людей, на користь яких МОЗ за 11 місяців 2017 року розподілені бюджетні призначення (ухвалені рішення про виділення коштів) для лікування за кордоном.
10. Прізвища, імена та по-батькові, вік та населений пункт зареєстрованого місця проживання, сума профінансованого МОЗ та країна лікування кожної з людей, на користь яких МОЗ за 11 місяців 2017 року розподілені бюджетні призначення (ухвалені рішення про виділення коштів) для лікування за кордоном.
11. Загальну суму коштів, фактично сплачених МОЗ для лікування українців за кордоном за 11 місяців 2017 року.
11.1. Документальне підтвердження фактично сплачених МОЗ сум бюджетних коштів для лікування українців за кордоном за 11 місяців 2017 року, у формі належно засвідчених факсимільних копій (фотокопій з оригіналів) усіх документів, включаючи платіжних, на підтвердження фактично сплачених сум, їх цільового призначення та усіх отримувачів коштів.
12. Прізвища, імена та по-батькові, вік та населений пункт зареєстрованого місця проживання, сума профінансованого МОЗ та країна лікування кожної з людей, на користь яких МОЗ за 11 місяців 2017 року фактично сплачені кошти для лікування за кордоном.
13. Повідомити мені вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
14. Надати мені належно засвідчену електронну факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст. 3 закону України «ПРО СВОБОДУ ПЕРЕСУВАННЯ ТА ВІЛЬНИЙ ВИБІР МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ», «…місце проживання - житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає…». Ні законом України «Про звернення громадян», ні жодним іншим законом не передбачено обов’язку заявника звернення надавати адресу місця проживання, яка, також, визнана законом КОНФІДЕНЦІЙНОЮ інформацією.
Місцем мого проживання є житло – квартира в м. Вінниці.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.2.2 закону України «Про доступ до публічної інформації», вказаний закон «…не поширюється… на ВІДНОСИНИ у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом», тобто, на стосунки суб’єктів звернень – заявників та скаржників, з одного боку, і юридичних осіб-адресатів звернень та їх посадових осіб, протягом часу процедури звернення та з приводу цієї процедури. Це обмеження не поширюється на будь-які інші, крім ВІДНОСИН, аспекти звернень, в тому числі і на ДОКУМЕНТАЦІЮ звернень. Навпаки, всі ДОКУМЕНТИ звернень, що містять відображену та задокументовану будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформацію, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків з прийняття та розгляду звернень, передбачених чинним законодавством, за приписами ст.1 закону України «Про доступ до публічної інформації», є ПУБЛІЧНОЮ інформацією, а тому на усі документи щодо усіх звернень громадян поширюються усі релевантні правила закону України «Про доступ до публічної інформації».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію», «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі ФОРМ і ДЖЕРЕЛ одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.19 закону України «Про звернення громадян», «ст.19: Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані: …письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги…» Це означає, що одна відповідь надається на ОДНЕ звернення. Чинним законодавством України не передбачене право об’єднувати в одному документі кілька відповідей на кілька звернень. Відповідно до ст.19.2 Конституції України, «Органи державної влади.., їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України». Це означає, що колективна відповідь на кілька звернень суперечить ст.19.2 Конституції України, отже, є протиправною, а тому взагалі не вважається відповіддю на жодне із звернень, про які в ній ідеться. Це означає, що надання такої відповіді тягне персональну відповідальність винних посадових осіб, в тому числі і адміністративну, як при відсутності відповіді.
Я не даю згоди на будь-яке об’єднання відповідей на різні звернення.
Роз’яснюю, що в стосунках щодо доступу до своїх чи чужих персональних даних Закон України «Про доступ до публічної інформації» має перевагу і діє та застосовується як спеціальний пізніше ухвалений закон стосовно раніше ухваленого більш загального тематичного закону «Про захист персональних даних» (підстава: ст.ст.16.1, ст.16.6 закону «Про захист персональних даних», п.2 Розділу VI ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ закону «Про доступ до публічної інформації»).
Я не даю згоди на використання будь-якої інформації стосовно мене та моїх персональних даних, включно будь-яких контактних даних, для будь-якої мети і в будь-який спосіб, включаючи і для комунікації зі мною, за виключенням мети, вказаної в цьому зверненні.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492), який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55), прошу надати мені в установлений законом строк на мою електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети переписки за цим листом.
03.12.17
З повагою,

Підпис: М.Ф. Щербатий

З повагою,

Щербатий Михайло Федорович

kvitka@moz.gov.ua, Міністерство охорони здоров'я

3 Attachments

Сообщение готово к отправке со следующим файлом или вложенной связкой:
ЗПІ 1
ЗПІ2
ЗПІ 3

Н.Архипчук