432дп17Продбезпека

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!

Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
Рішенням від 27.11.08 року №633/633 II сесії VI скликання Київської міської ради (далі – КМР) «Про затвердження Програми із забезпечення продовольчої безпеки та здійснення заходів щодо стабілізації ринку продовольчих товарів, формування регіональних запасів продовольчого зерна та плодоовочевої продукції у м. Києві» (http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2.n...) затверджена Програма із забезпечення продовольчої безпеки та здійснення заходів щодо стабілізації ринку продовольчих товарів, формування регіональних запасів продовольчого зерна та плодоовочевої продукції у м. Києві. Серед іншого, в Програмі сказано таке:
«У Києві з 1987 року в 3 рази збільшилася кількість онкологічних утворень, хвороб ендокринної системи - в 6,5 разів, крові - в 6, органів дихання - 31. В цілому динаміка захворюваності дорослих склала чотирикратне підвищення. Кількість здорових дітей на сьогодні зменшилася удвічі і становить близько 17 %. Щорічно у зв'язку із захворюваннями органів травлення не працює декілька десятків тисяч осіб, кількість померлих з цих причин обчислюється тисячами.
Серед розвинених країн світу Україна займає 34-е місце в світі за тривалістю життя, причому ситуація за останні роки погіршується, смертність перевищує народжуваність. Однією з основних причин підвищеної захворюваності і низької тривалості життя є вкрай незадовільне екологічне середовище, що склалося на території України, включаючи якість продуктів харчування.

З метою оцінки рівнів споживання пропонується використати наведену класифікацію продовольчого споживання. Вона охоплює кількісні та якісні показники споживання й включає сім рівнів:
I рівень - катастрофічний - передбачає добове споживання на одну особу 1500 - 2000 ккал, що характеризує хронічне недоїдання (за даними ФАО, за добового споживання менше 1520 ккал настає голод). До речі, раціон прожиткового мінімуму в Україні для непрацездатного населення нині становить 2008,9 ккал.
II рівень - критичний - середньодобове споживання в межах 2000 - 2500 ккал на душу населення достатнє для подолання хронічного недоїдання, існування на межі виживання і забезпечення простого відтворення народонаселення.
III рівень - мінімальний (пороговий) - середньодобове забезпечення в межах 2500 - 2800 ккал на душу населення передбачає наявність обсягів продовольчих ресурсів, які виключають можливість появи голоду і забезпечують зростання народонаселення. II і III рівні слід розглядати також при плануванні забезпечення населення продовольством у надзвичайних (кризових) ситуаціях.
IV рівень - достатній - середньодобове споживання перебуває в межах 2800 - 3200 ккал на одну особу, однак воно не збалансоване за елементами харчування, тобто продовольчих ресурсів достатньо для стабільного споживання, але вони не забезпечують здоровий спосіб життя і зростання його тривалості.
V рівень - раціональний (нормативний) - середньодобове споживання коливається в межах 3200 - 3600 ккал на одну особу при обов'язковому збалансуванні раціону за білками, вітамінами та іншими важливими компонентами. Нормативні показники такого харчування слід використовувати як базу для всіх соціально-економічних розрахунків на державному рівні в умовах нормально функціонуючої економіки.
VI рівень - оптимальний - середньодушове споживання, що відповідає V рівню, не лише збалансоване за найважливішими харчовими компонентами, а й передбачає споживання екологічно чистих продуктів харчування. Таке споживання підвищує якість життя населення, покращує його здоров'я і збільшує середню по країні тривалість життя.
VII рівень - стратегічний - досягнення такого продовольчого забезпечення для всіх соціальних груп населення, що дає можливість комплексно вдосконалювати та розвивати особистість людини, максимально продовжувати її активну життєдіяльність, розширюючи межі сучасної природної тривалості життя.

Встановлені Міністерством охорони здоров'я України норми рекомендованого раціону людини на 2008 - 2015 роки наведені в таблиці 1. Запропонований перелік продуктів харчування є традиційним для України і в цілому відображає структуру споживчого кошика населення.
Таблиця 1 Рекомендовані річні (3) норми споживання основних продуктів харчування на 2008 - 2015 роки, приведені до добового раціону (4)
N
з/п Найменування основних продуктів Норма споживання в середньому на одну особу на рік, кг Норма споживання в середньому на одну особу на добу, г
1 Хліб і хлібопродукти в перерахунку на борошно 101 277
2 Картопля 124 340
3 Овочі і баштанні 161 441
4 Фрукти, ягоди, виноград 90 247
5 Цукор, кондитерські вироби 38 104
6 Олія 13 36
7 М'ясо та м'ясопродукти в перерахунку на м'ясо 83 227
8 Риба, рибопродукти 20 55
9 Молоко та молоко-продукти в перерахунку на молоко 380 1041
10 Яйця (шт.) 290 0,79
Для оцінки енергетичної цінності використовуються також дані про хімічний склад основних продуктів харчування. Для використання у розрахунках енергетичної цінності хімічний склад спожитих продуктів визначався як середнє значення в групі аналогічних або однорідних продуктів. Дані хімічного складу і споживчої цінності наведені в таблиці 2.
Таблиця 2 Хімічний вміст та енергетична цінність харчових продуктів
N з/п Основні продукти харчування Вміст у 100 г засвоюваної частини продукту (нетто), г
Білки Жири Вуглеводи Енергетична цінність, ккал
1 Борошно пшеничне 2-го гатунку 11,7 1,8 63,7 324
2 М'ясо яловичина I категорії 18,6 16 - 218
3 М'ясо яловичина II категорії 20,0 9,8 - 168
4 М'ясо свинина (жирна) 11,7 49,3 - 491
5 М'ясо свинина (м'ясна) 14,3 33,3 - 357
6 Конятина I категорії 19,5 9,9 - 167
7 Конятина II категорії 20,9 4,1 - 121
8 Баранина I категорії 15,6 16,3 - 209
9 Баранина II категорії 19,8 9,6 - 166
10 Печінка яловича 17,9 3,7 - 105
11 Печінка свиняча 18,8 3,8 - 109
12 Нирки яловичі 15,2 2,8 - 86
13 Нирки свинячі 15,0 3,6 - 92
14 Тріска охолоджена або морожена 16,0 0,6 - 69
15 Тріска солона 23,1 0,6 - 98
16 Окунь морський охолоджений або морожений 18,2 3,3 - 103
17 Мінтай охолоджений або морожений 15,9 0,9 - 72
18 Скумбрія атлантична охолоджена або морожена 18,0 13,2 - 191
19 Ставрида океанічна охолоджена або морожена 18,5 4,5 - 114
20 Хек охолоджений або морожений 16,6 2,2 - 86
21 Судак охолоджений або морожений 18,4 1,1 - 84
22 Мойва охолоджена або морожена, виловлена навесні 13,1 7,1 - 116
23 Мойва охолоджена або морожена, виловлена восени 13,6 18,1 - 217
24 Салака весняна або морожена 17,5 3 - 97
25 Салака осіння або морожена 17,0 8,3 - 143
26 Оселедець івасі спецпосолу 17,5 11,4 - 173
27 Оселедець атлантичний середнього соління 17,0 8,5 - 145
28 Олія рослинна (соняшникова) 0 99,9 0 899
29 Молоко (2,5 %) 2,82 2,5 4,73 52
30 Яйця курячі I категорії 12,7 11,5 0,7 157
31 Цукор-пісок 0 0 99,8 379
32 Картопля свіжа 2,0 0,4 16,3 80
33 Капуста свіжа 1,8 0,1 4,7 27
34 Буряк свіжий 1,5 0,1 9,1 42
35 Цибуля-ріпка свіжа 1,4 1 9,1 41
36 Морква свіжа 1,3 0,1 7,2 34
37 Огірки свіжі 0,7 0,1 1,9 11
38 Томати свіжі 1,1 0,2 3,8 23
39 Кабачки свіжі 0,6 0,3 4,9 23
40 Редис 1,2 0,1 3,8 21
41 Часник 6,5 - 5,2 46
42 Фрукти, ягоди 2,3 - 51,8 214
Виходячи із даних про хімічний склад і норми споживання, визначаємо енергетичну цінність окремих продуктів та добового раціону людини. Дані розрахунків наведені в таблиці 3.
Таблиця 3 Середня добова енергетична цінність рекомендованого раціону людини
N з/п Найменування основних продуктів Вага, г Білки Жири Вуглеводи Енергетична цінність, ккал
1 Хліб і хлібопродукти в перерахунку на борошно 277 32,41 4,99 176,45 897,48
2 Картопля 340 6,80 1,36 55,42 272,00
3 Овочі і баштанні 441 7,89 0,44 24,34 116,60
4 Фрукти, ягоди, виноград 247 5,68 0,00 127,95 528,58
5 Цукор, кондитерські вироби 104 - - 103,79 394,16
6 Олія 36 - 35,96 - 323,64
7 М'ясо та м'ясопродукти в перерахунку на м'ясо 227 39,23 30,69 - 433,00
8 Риба, рибопродукти 55 9,14 3,33 - 66,55
9 Молоко та молокопродукти в перерахунку на молоко 1041 29,36 26,03 49,24 541,32
10 Яйця (шт.) 0,79 10,03 9,09 0,55 124,03
ВСЬОГО: 140,54 111,89 537,74 3697,36
Для розрахунку фактичної енергетичної цінності раціону киян використані дані інформації Статистичного щорічника м. Києва за 2006 рік щодо споживання та дані (таблиця 3) щодо енергетичного складу продуктів. Результати розрахунків наведені в таблиці 4.
Таблиця 4 Середня добова енергетична цінність фактичного споживання основних продуктів харчування
N з/п Найменування основних продуктів Норма Фактичне споживання
Вага, г Вага, г Білки Жири Вуглеводи Енергетична цінність (ккал)
1 Хліб і хлібопродукти в перерахунку на борошно 277 230 26,91 4,14 146,51 745,20
2 Картопля 340 190 3,80 0,76 30,97 152,00
3 Овочі і баштанні 441 338 6,05 0,3 18,66 89,37
4 Фрукти, ягоди, виноград 247 220 5,06 - 113,96 470,80
5 Цукор, кондитерські вироби 104 100 - - 99,8 379,00
6 Олія 36 53 - 52,95 - 476,47
7 М'ясо та м'ясопродукти в перерахунку на м'ясо 227 193 33,35 26,09 - 368,15
8 Риба, рибопродукти 55 75 12,47 4,53 - 159,00
9 Молоко та молокопродукти в перерахунку на молоко 1041 817 23,04 20,43 38,64 424,84
10 Яйця 0,79 0,67 8,51 7,71 0,47 105,19
Граничний (пороговий) критерій становить 2500 ккал на добу, при цьому 55 % добового раціону має забезпечуватися за рахунок споживання продуктів тваринного походження.

Для розрахунку використані дані Статистичного щорічника і рекомендовані норми споживання. Результати розрахунків наведені в таблиці 5.
Таблиця 5 Забезпеченість раціону людини основними продуктами харчування в м. Києві
N з/п Найменування основних продуктів Рекомендована МОЗ України норма споживання окремого продукту на одну особу на рік, кг Фактичне споживання окремого продукту на одну особу за рік* Індикатор забезпеченості споживання окремого продукту
1 Хліб і хлібопродукти в перерахунку на борошно 101 82,80 0,82
2 Картопля 124 68,40 0,55
3 Овочі і баштанні 161 122,40 0,76
4 Фрукти, ягоди, виноград 90 79,20 0,88
5 Цукор, кондитерські вироби 38 36 0,95
6 Олія 13 19,20 1,48
7 М'ясо та м'ясопродукти в перерахунку на м'ясо 83 69,60 0,84
8 Риба, рибопродукти 20 27,60 1,38
9 Молоко та молокопродукти в перерахунку на молоко 380 294 0,77
10 Яйця, шт. 290 240 0,83
Таблиця 5.1 Динаміка споживання продуктів харчування в середньому на одну особу за рік (кг) за 2001 - 2006 роки
Роки Норми МОЗ України на 2005 - 2015 рр. 2001 2002 2003 2004 2005 2006
Чисельність постійного населення (тис. осіб) 2567,6 2567 2577,3 2597,7 2625,1 2651,9
М'ясо і м'ясопродукти в перерахунку на м'ясо 83 45,6 55,2 61,2 63,6 63,6 69,6
Молоко і молокопродукти в перерахунку на молоко 380 249,6 261,6 268,8 272,4 292,8 294
Яйця 290 228 228 240 240 276 240
Риба та рибопродукти 20 22,8 21,6 21,6 25,2 26,4 27,6
Цукор 38 33,6 30 33,6 37,2 36 36
Олія 13 20,4 19,2 24 21,6 20,4 19,2
Картопля 124 81,6 73,2 76,8 81,6 69,6 68,4
Овочі та баштанні 161 109,2 117,6 114 117,6 109,2 122,4
Фрукти, ягоди, виноград 90 46,8 52,8 55,2 63,6 69,6 79,2
Хліб та хлібопродукти в перерахунку на борошно 101 99,6 98,4 96 93,6 92,4 82,8
Треба відмітити, що за світовими рекомендаціями добовий раціон має на 55% забезпечуватися за рахунок споживання продукції тваринного походження, а рекомендований МОЗ України рівень продукції тваринного походження становить лише 31,5 % від добового раціону українця.»
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про прожитковий мінімум» прошу надати мені публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) рішення від 27.11.08 року №633/633 II сесії VI скликання Київської міської ради «Про затвердження Програми із забезпечення продовольчої безпеки та здійснення заходів щодо стабілізації ринку продовольчих товарів, формування регіональних запасів продовольчого зерна та плодоовочевої продукції у м. Києві» (далі – рішення №633/633), З УСІМА ДОДАТКАМИ до нього.
2. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) УСІХ документів, застосованих КМР при ухваленні рішення №633/633.
3. Задокументоване джерело такої інформації, наданої в рішенні №633/633: «У Києві з 1987 року в 3 рази збільшилася кількість онкологічних утворень, хвороб ендокринної системи - в 6,5 разів, крові - в 6, органів дихання - 31. В цілому динаміка захворюваності дорослих склала чотирикратне підвищення. Кількість здорових дітей на сьогодні зменшилася удвічі і становить близько 17 %. Щорічно у зв'язку із захворюваннями органів травлення не працює декілька десятків тисяч осіб, кількість померлих з цих причин обчислюється тисячами.» Його автор, повна назва, реєстраційний номер та дата, джерело оприлюднення в ЗМІ та інтернеті (прямий лінк).
3.1. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) УСІХ застосованих КМР при ухваленні рішення №633/633 документів, що є джерелом УСІЄЇ вказаної вище інформації.
4. Задокументоване джерело такої інформації, наданої в рішенні №633/633: «Серед розвинених країн світу Україна займає 34-е місце в світі за тривалістю життя, причому ситуація за останні роки погіршується, смертність перевищує народжуваність. Однією з основних причин підвищеної захворюваності і низької тривалості життя є вкрай незадовільне екологічне середовище, що склалося на території України, включаючи якість продуктів харчування.» Його автор, повна назва, реєстраційний номер та дата, джерело оприлюднення в ЗМІ та інтернеті (прямий лінк).
4.1. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) УСІХ застосованих КМР при ухваленні рішення №633/633 документів, що є джерелом УСІЄЇ вказаної вище інформації.
5. Задокументоване джерело наведеної в рішенні №633/633 КЛАСИФІКАЦІЇ ПРОДОВОЛЬЧОГО СПОЖИВАННЯ, яка ОХОПЛЮЄ КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ПОКАЗНИКИ СПОЖИВАННЯ Й ВКЛЮЧАЄ СІМ РІВНІВ. Його автор, повна назва, реєстраційний номер та дата, джерело оприлюднення в ЗМІ та інтернеті (прямий лінк).
5.1. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) УСІХ застосованих КМР при ухваленні рішення №633/633 документів, що є джерелом КЛАСИФІКАЦІЇ ПРОДОВОЛЬЧОГО СПОЖИВАННЯ, яка ОХОПЛЮЄ КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ПОКАЗНИКИ СПОЖИВАННЯ Й ВКЛЮЧАЄ СІМ РІВНІВ.
6. Застосовані КМР, при ухваленні рішення №633/633, ВСТАНОВЛЕНІ МІНІСТЕРСТВОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ задокументовані НОРМИ РЕКОМЕНДОВАНОГО РАЦІОНУ ЛЮДИНИ НА 2008 - 2015 роки. Їх автор, повна назва, реєстраційний номер та дата, джерело оприлюднення в ЗМІ та інтернеті (прямий лінк).
7. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) УСІХ документів зі ВСТАНОВЛЕНИМИ МІНІСТЕРСТВОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ задокументованих НОРМ РЕКОМЕНДОВАНОГО РАЦІОНУ ЛЮДИНИ НА 2008 - 2015 роки, застосованих КМР при ухваленні рішення №633/633.
8. Застосовані КМР, при ухваленні рішення №633/633, задокументовані ДАНІ ХІМІЧНОГО СКЛАДУ І СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. Їх автор, повна назва, реєстраційний номер та дата, джерело оприлюднення в ЗМІ та інтернеті (прямий лінк).
9. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) УСІХ документів із задокументованими ДАНИМИ ХІМІЧНОГО СКЛАДУ І СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ, застосованих КМР при ухваленні рішення №633/633.
10. Задокументоване джерело такої інформації, наданої в рішенні №633/633: «Граничний (пороговий) критерій становить 2500 ккал на добу, при цьому 55% добового раціону має забезпечуватися за рахунок споживання продуктів тваринного походження». Його автор, повна назва, реєстраційний номер та дата, джерело оприлюднення в ЗМІ та інтернеті (прямий лінк).
10.1. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) УСІХ застосованих КМР при ухваленні рішення №633/633 документів, що є джерелом УСІЄЇ вказаної вище інформації.
11. Задокументоване джерело такої інформації, наданої в рішенні №633/633: «Треба відмітити, що за світовими рекомендаціями добовий раціон має на 55% забезпечуватися за рахунок споживання продукції тваринного походження, а рекомендований МОЗ України рівень продукції тваринного походження становить лише 31,5 % від добового раціону українця». Його автор, повна назва, реєстраційний номер та дата, джерело оприлюднення в ЗМІ та інтернеті (прямий лінк).
11.1. Чи ідеться тут про рекомендації ВООЗ? Якщо так, прошу надати конкретне задокументоване джерело такої інформації та джерела його оприлюднення.
11.2. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) УСІХ застосованих КМР при ухваленні рішення №633/633 документів, що є джерелом УСІЄЇ вказаної вище інформації.
12. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього мого листа.
13. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа, з РЕКВІЗИТАМИ ЙОГО ВХІДНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ КМР – вхідним реєстраційним номером та датою вхідної реєстрації.
Роз’яснюю, що
а) неоприлюднення інформації, обов’язкове оприлюднення якої передбачено законами України "Про доступ до публічної інформації", порушення права на доступ до публічної інформації тягнуть персональну відповідальність КОЖНОЇ винної посадової особи за ст.212-3.1, 2 КУпАП у вигляді адміністративного штрафу від 425 до 850 грн. за КОЖНИЙ факт порушення та від 1 020 до 1 360 грн. за КОЖНИЙ ПОВТОРНИЙ протягом року факт порушення, а також відшкодування за рахунок такої винної посадової особи судового збору в сумі 320 грн.;
б) обмеження доступу до інформації тягне персональну відповідальність КОЖНОЇ винної посадової особи за ст.212-3.4 КУпАП у вигляді адміністративного штрафу від 1 020 грн. до 1 360 грн. за КОЖНИЙ факт порушення, а також відшкодування за рахунок такої винної посадової особи судового збору в сумі 320 грн.;
в) систематичні порушення власних посадових обов’язків шляхом навмисного протиправного ненадання запитаної публічної інформації, неповне надання інформації, ненадання інформації запитаної форми, надання не засвідчених чи неналежно засвідчених копій запитаних документів, обмеження доступу до інформації кваліфікуються як зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, і тягнуть кримінальну відповідальність КОЖНОЇ винної посадової особи за ст.364 КК України та караються арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, карається позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
г) відповідно до прецедентної практики Європейського Суду з прав людини, що є ДЖЕРЕЛОМ ПРАВА для України, зокрема, у справі «Скордіно та інші проти Італії» (№1) («Scordino and others v. Italy» (№1)), скарга №36813/97, Велика Палата ЄСПЛ в рішенні від 29.03.2006 року (http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-72925), оцінюючи розмір присудженої заявникам національними судами моральної шкоди, серед іншого, вказала на таке:
«213. Even if the method of calculation provided for in domestic law does not correspond exactly to the criteria established by the Court, an analysis of the case-law should enable the courts of appeal to award sums that are not unreasonable in comparison with the awards made by the Court in similar cases».
Офіційного перекладу українською цього рішення Суду немає. Але враховуючи, що зазвичай українські чиновники не «петрають» англійською, наводиться відповідний витяг з наявного офіційного перекладу вказаного рішення Суду Російською Федерацією (http://docs.pravo.ru/document/view/19382...) російською як загальнозрозумілою усім українцям мовою, а саме:
«213. Даже если метод произведения расчетов, предусмотренный во внутригосударственном законодательстве, точно не соответствует установленным Европейским судом критериям, то анализ прецедентной практики Европейского суда должен предоставлять апелляционным судам возможность назначать суммы компенсаций, которые не являются необоснованными по сравнению с компенсациями, присуждаемыми Европейским судом в аналогичных случаях».
Це означає, що в усіх випадках порушень прав людини, яким є і порушення права на доступ до інформації, на національному рівні реальна моральна шкода (в тому числі і при розгляді позовів до винних посадових осіб про порушення доступу до інформації, і при вирішенні питань про притягнення до кримінальної відповідальності винних посадових осіб) обраховується в розмірах, застосовуваних в рішеннях Європейського Суду з прав людини проти держави (в даному випадку – проти держави Україна). А це – тисячі і десятки тисяч євро, в гривневому еквіваленті, за КОЖНИЙ факт порушення.

З повагою,

Щербата Наталя Михайлівна

Київська міська рада

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Київська міська рада

2 Attachments

[ Email has no body, please see attachments ]

КМДА. Відділ забезпечення доступу до публічної інформації,

1 Attachment

Надсилаємо Вам лист у прикріпленому файлі.

Звертаємо Вашу увагу, що лист підписаний ЕЦП.

--
З повагою

Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(044) 202-76-00
(044) 202-46-42

Київська міська рада

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]