404дп17Отрим_еллистівДУС

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Щербата Анастасія Віталіївна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Щербата Анастасія Віталіївна

Доброго дня!

Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
Відповідно до ст.10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», прошу надати мені публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Чи запроваджене Державним управлінням справами (далі – ДУС) на системному рівні виконання приписів «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5? Так чи ні?
1.1. Якщо ТАК (запроваджене),
1.1.1. яким управлінським рішенням та з якої дати?
1.1.2. прошу надати джерело оприлюднення вказаного рішення на сайті ДУС (прямий лінк).
1.1.3. Прошу надати мені належну факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) вказаного управлінського рішення ДУС.
1.2. Якщо НІ (не запроваджене), прошу повідомити та надати:
1.2.1. з якої причини і з чиєї вини?
1.2.2. перелік усіх посадових осіб ДУС (найменування посад, прізвища, імена та по-батькові), відповідальних за організацію діловодства, включаючи запровадження ДУС виконання приписів «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
1.2.3. належні факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) задокументованих посадових обов’язків (посадових інструкцій тощо) цих посадових осіб з доказами їх ознайомлення з посадовими обов’язками;
1.2.4. належні факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх наявних документів про освіту таких посадових осіб;
1.2.5. суми нарахованих та виплачених ДУС протягом 2016-2017 років з фонду заробітної плати усіх виплат таким посадовим особам, в розрізі років та місяців;
1.2.6. адреси місць реєстрації та фактичного проживання таких відповідальних посадових осіб. Ці дані необхідні мені для подання правової вимоги про поновлення моїх порушених прав, яка вимагає вказання адреси особи, якій заявляється така правова вимога.
2. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації ДУС цього мого листа.
3. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) цього мого листа з реквізитами його вхідної реєстрації ДУС.
Відповідь та запитану інформацію прошу надати на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети переписки за цим листом.

З повагою,

Анастасія Щербата

vidkrytist, Державне управління справами

1 Attachment

Здравствуйте, Анастасія.

Вы писали 1 липня 2017 р., 12:47:39:

ЩЕРБАТА А.

Шановна пані Анастасіє!

Ваш інформаційний запит від 01 липня 2017 року, надісланий електронною поштою, стосовно запровадження
електронного документообігу в Державному управлінні справами розглянуто та зареєстровано за № 145-ІЗ від
03 липня 2017 року (копія запиту додається).
Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне
зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11 листопада 2014 року № 1886/5 (далі – Порядок),
визначаються особливості організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису,
роботи з електронними документами та їх підготовки до передавання на архівне зберігання.
Разом з тим пунктом 5 розділу 1 цього Порядку визначено, що установи можуть розробляти і затверджувати окремі
регламенти роботи з електронними документами з урахуванням його вимог, а також специфіки організації діяльності
установи, характеристик технічних і програмних засобів, що функціонують в установі.
Електронний документообіг із застосуванням електронного цифрового підпису в Державному управлінні справами
запроваджуватиметься поетапно, відповідно до бюджетних асигнувань, передбачених на вказані цілі.
Документообіг у Державному управлінні справами ведеться згідно з Типовою інструкцією з діловодства у центральних
органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженою
постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242, і Правилами організації діловодства та
архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах
і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 (далі – Правила).
Ці Правила є нормативно-правовим актом, обов’язковим для виконання всіма установами.
Слід зазначити, що значна частина зареєстрованих у Державному управлінні справами документів має тривалий термін
зберігання. Державне управління справами забезпечує зберігання архівних документів і передачу документів, які належать
до Національного архівного фонду, після закінчення встановлених граничних строків їх зберігання в архіві для постійного
зберігання до Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України. Відповідно до чинного
законодавства документи з такими термінами зберігання створюються та опрацьовуються обов’язково в паперовому вигляді.
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України “Про доступ до публічної інформації” публічна інформація –
це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена
в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка
знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Отже, Закон регулює відносини щодо доступу до інформації, яка вже існує, і не вимагає для відповіді на запит створювати
певну інформацію.
Повідомляємо, що в самостійних структурних підрозділах Державного управління справами відповідальність за
організацію діловодства несуть керівники цих підрозділів, які визначають осіб, відповідальних за ведення діловодства в них.
Ураховуючи викладене, надання інформації з питань, зазначених у підпунктах 1.2.2–1.2.6 Вашого запиту, потребує
аналізу окремих управлінських рішень, узагальнення та створення нової інформації.
Разом з тим статтею 23 Закону України “Про доступ до публічної інформації” передбачено право запитувача інформації
на оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду відповідно до Кодексу адміністративного
судочинства України.
Дякуємо за Ваш запит.

Додаток: на 1 стор. в 1 прим.

З повагою

Керівник
Державного управління справами І. М. КУЦИК
--
С уважением,
vidkrytist mailto:[Державне управління справами request email]