390Ковід+гаряча лінія

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!

1. Кабінет Міністрів України (КМУ)
2. Секретаріат Кабінету Міністрів України (СКМУ)
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2; [email address]; [email address]
ел. адреса КМУ для звернень громадян не оприлюднена та приховується від народу
Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ААЩ №000548, видане 27.04.1978р. ДАІ МВС – УВС Вінницької області
21037, м. Вінниця, житло (квартира)
390Ковід+гаряча лінія
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата». Власне підпису передує підказка у вигляді слова «Підпис» з наступною двокрапкою.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) як самостійного ефективного національного засобу юридичного захисту з 03.08.1997 року, та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) – як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей лист містить 6 запитів на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить 2 запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить 6 заяв на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
І. Факти
1. 15.08.21 біля 10.00 я зателефонувала за телефоном 1545 на гарячу лінію КМУ. Як з'ясувалося, це ніяка не гаряча лінія, а звичайний колцентр в зовсім відокремленій від уряду спеціально створеній структурі, де сидять анонімні статисти-оператори – фактично, ще діти, які не мають жодних релевантних знань і не можуть відповісти фахово на жодне запитання. Їх праця полягає в фіксуванні питань, з якими звертаються люди. І все. Схоже, урядових чиновників народ настільки «дістав» своїми домаганнями навести в країні порядок, що вони полегшили собі життя і поставили між собою і народом цербера – УКЦ – за народні гроші! яких весь час не вистачає!
2. Відповіла оператор Альона №444, прізвище своє вона назвати відмовилась, пославшись на порядок роботи гарячої лінії. Відмовилась назвати офіційну назву документу про порядок роботи гарячої лінії, його реєстраційний номер та дату ухвалення. І зразу ж кинула трубку, зауваживши, що у мене немає питань до урядової гарячої лінії.
3. Я вдруге набрала телефон 1545. На цей раз відповіла оператор Ірина №961 і так само відмовилась назвати своє прізвище. Як на підставу послалась на постанову КМУ №976 від 27.11.19. Відмовилась назвати пункт постанови КМУ, який забороняє називати своє прізвище (тому що вона просто збрехала: такого пункту немає не лише в постанові КМУ №976, а й в природі).
3.1. Я подала їй усне звернення на ім'я КМУ у формі заяви №12947437 від 15.08.21, в якому просила надати мені на вказану мною домашню адресу а) звукозаписи усіх моїх телефонних розмов з урядовою гарячою лінією 1545 за 15.08.21; б) відповіді на звернення та в) копію самого задокументованого звернення №12947437.
4. Після цього я звернулась до оператора Ірини із запитаннями, ради яких я телефонувала на урядову гарячу лінію, а саме: в який спосіб амбулаторний пацієнт з ковідом може отримати безоплатні ліки для лікування ковіду як це передбачено усіма релевантними національними та міжнародними законами України, та скільки коштів виділив КМУ на ці цілі в 2021 році в розрізі областей? Оператор не змогла надати відповіді на поставлені запитання і порадила звернутись на гарячу лінію МОЗ за телефоном 0800602019 (на якій так само ні хрена не знають). Тоді я попросила зафіксувати моє звернення до КМУ і надати на нього письмову відповідь на домашню адресу в 15-денний строк, і вона його записала за №12947455 від 15.08.21.
5. Наступні мої запитання були: як саме медпрацівником проводиться дезінфекція зони догляду амбулаторного пацієнта з ковідом (1м)?+ усієї квартири амбулаторного пацієнта з ковідом членами родини? + чим саме проводиться дезінфекція, з якою частотою, яка кількість дезінфектора потрібна в кожному випадку? + хто і в який спосіб оплачує такі дві дезінфекції?
5.1. На жодне із запитань оператор знову не змогла відповісти усно і знову запропонувала зареєструвати моє звернення до КМУ з наступним наданням письмової відповіді на нього на домашню адресу в 15-денний строк, що і зробила: №12947485 від 15.08.21.
ІІ. Повідомлення
6. Повідомляю КМУ про наведені факти для вжиття, ЗА ВЛАСНОЮ ІНІЦІАТИВОЮ, заходів реагування з метою усунення цих порушень та унеможливлення їх та подібних в майбутньому.
ІІІ. Вимоги
7. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, що діє як національний закон з 11.06.20, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати інформацію, необхідну для реалізації моїх прав людини; мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
7.1. Вжиті КМУ, ЗА ВЛАСНОЮ ІНІЦІАТИВОЮ, заходи реагування для усунення та унеможливлення в майбутньому наведених порушень.
7.2. В який спосіб амбулаторний пацієнт з ковідом може отримати безоплатні ліки для лікування ковіду як це передбачено усіма релевантними національними та міжнародними законами України? Уточнюю, що мене не цікавлять існуючі медичні програми, оскільки вони фінансують виключно стаціонарне лікування ковіду.
7.3. Яка сума коштів передбачена державою Україна на АМБУЛАТОРНЕ лікування пацієнтів з ковідом на 2020-2021 роки, в розрізі областей та місяців? В який приписах права це прописано?
7.3.1. Прошу навести усі релевантні приписи права, їх авторів, назви, номери та дати ухвалення, прямі інтернет-лінки на оприлюднення.
7.4. Скільки коштів фактично виділив КМУ на цілі забезпечення ліками та усіма іншими необхідними лікувальними заходами амбулаторних (не стаціонарних!) пацієнтів з ковідом в 2020-2021 роках в розрізі місяців та областей? В який приписах права, інших урядових документах це прописано?
7.4.1. Прошу навести усі релевантні приписи права, інші урядові документи, їх авторів, назви, номери та дати ухвалення, прямі інтернет-лінки на оприлюднення.
7.5. В який спосіб виконується дезінфекція:
7.5.1. медпрацівником – зони догляду амбулаторного пацієнта з ковідом (1м)?
7.5.2. членами родини амбулаторного пацієнта з ковідом – усієї квартири?
7.5.3. чим саме проводиться дезінфекція, з якою частотою, яка кількість дезінфектора потрібна в кожному випадку?
7.5.4. хто і в який спосіб оплачує такі дві дезінфекції?
7.6. Якими приписами права унормовані усі питання п.7.5 цього листа?
7.6.1. Прошу навести усі релевантні приписи права, їх авторів, назви, номери та дати ухвалення, прямі інтернет-лінки на оприлюднення.
7.7. Скільки коштів фактично виділив КМУ на цілі дезінфекції помешкань амбулаторних пацієнтів з ковідом в 2020-2021 роках в розрізі місяців та областей? В який приписах права, інших урядових документах це прописано?
7.7.1. Прошу навести усі релевантні приписи права, інші урядові документи, їх авторів, назви, номери та дати ухвалення, прямі інтернет-лінки на оприлюднення.
7.8. Загальний бюджет УКЦ на 2020-2021 роки, в розрізі місяців, та документи на його підтвердження.
7.9. Загальний бюджет урядової гарячої лінії на 2020-2021 роки, в розрізі місяців, та документи на його підтвердження.
7.10. Загальну кількість, прізвища, імена та по-батькові, фах за освітою та заробітну плату усіх операторів гарячої лінії КМУ.
7.11. Прізвища, імена та по-батькові, фах та рівень освіти операторів, які спілкувались зі мною 15.08.21.
7.12. УСІ звукозаписи моїх розмов з гарячою лінією КМУ– лише на мою домашню адресу, вказану мною в усних зверненнях від 15.08.21.
7.13. Які правові підстави відмови операторів КМУ називати клієнту свої прізвища?
7.14. Яким приписом права, включно авторства КМУ, а) заборонено оператору урядової гарячої лінії називати своє прізвище клієнту? б) присвоєні номери операторам?
7.14.1. Прошу навести усі релевантні приписи права, їх авторів, назви, номери та дати ухвалення, прямі інтернет-лінки на оприлюднення.
7.15. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації КМУ цього листа.
7.16. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх моїх усних заяв до КМУ, поданих на урядову гарячу лінію 15.08.21, з реквізитами їх вхідної реєстрації КМУ.
7.17. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації КМУ.
8. При наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації, для уникнення непорозумінь та різнопрочитань, прошу вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.
9. При наданні запитаної інформації на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, прошу вилучити з неї мою конфіденційну інформацію, а саме мою домашню адресу та мій номер телефону.
Роз'яснюю, що відповідно до ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v977...), який до сьогодні діє в Україні відповідно до статті 3 Закону України „Про правонаступництво України“ як такий, що не суперечить законодавству України,
«Президія Верховної Ради СРСР п о с т а н о в л я є: 1. Встановити, що державні і громадські підприємства, установи й організації видають за заявами громадян копії документів, які виходять від цих підприємств, установ і організацій, якщо такі копії необхідні для вирішення питань, що стосуються прав і законних інтересів громадян, які звернулися до них. Копії документів видаються на бланках підприємств, установ і організацій.
У такому ж порядку підприємства, установи й організації можуть видавати копії наявних у них документів, що виходять від інших підприємств, установ і організацій, від яких одержати безпосередньо копії цих документів важко або неможливо. У випадках, коли документи були виконані на бланках, при виготовленні копій відтворюються реквізити бланків.
Підприємства, установи й організації висилають також копії наявних у них документів на запити інших підприємств, установ і організацій, якщо копії таких документів необхідні для вирішення питань, що стосуються прав і законних інтересів громадян, які звернулися до них.
Вірність копії документа засвідчується підписом керівника або уповноваженої на те службової особи і печаткою. На копії зазначається дата її видачі і робиться відмітка про те, що оригінал документа знаходиться в даному підприємстві, установі, організації».
Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55, http://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0055...).
За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається:
-зі слів "Згідно з оригіналом",
-назви посади,
-особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,
-дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
Приклад:
Згідно з оригіналом
Юрисконсульт Підпис Ініціали, прізвище
20.03.2014
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в паперових та електронних факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“, який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55, прошу надати на надану 15.08.21 мою домашню адресу та на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
17.08.21 Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,

Щербата Наталя Михайлівна

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

3 Attachments

Відповідь у вкладених файлах.

 

 

показати цитоване

1 Attachment

 

 

 

 

 

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]