27-1Реєстр.батьківПОВТОРНО

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Вінницька міська рада (ВМР)
2. Вінницькому міському голові
3. Виконком ВМР
21100, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, тел. (0432) 59-51-00, [email address], [email address]
Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ААЩ №000548, видане 27.04.1978р. ДАІ МВС – УВС Вінницької області
місце проживання: 21005, м. Вінниця, житло (квартира)
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить заяви на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
При об’єднанні кількох звернень в одному листі я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України ні прямо, ні опосередковано не заборонене об’єднання в одному документі кількох таких вимог, я користуюся своїм конституційним правом і подаю їх в одному листі.
1. За приписами права прав людини, що є міжнародним українським правом, зокрема, ст.1 ЄКПЛ, яка діє в Україні як національний закон з 03.08.1997 року, держава Україна гарантує кожному, хто перебуває під її юрисдикцією, права і свободи, визначені в розділі I ЄКПЛ. Це означає, що держава Україна (влада), взявши на себе такі зобов'язання перед українським народом, ЗАБЕЗПЕЧУЄ НАДАННЯ НА ПРАКТИЦІ кожному всієї повноти передбачених ЄКПЛ та практикою ЄСПЛ прав людини. Для цього держава Україна надає кожному щонайменше 4 доступи до кожного права: ЮРИДИЧНИЙ, ФІНАНСОВИЙ, ФІЗИЧНИЙ та ІНФОРМАЦІЙНИЙ. Ненадання хоча б одного з необхідних доступів означає відмову в наданні доступу до права в цілому, тобто, порушення прав людини. При цьому людина не має жодного ОБОВ'ЯЗКУ перед державою (владою) для уможливлення отримання своїх прав людини.
2. Вся інформація стосовно моєї власності є моїми персональними даними та інформацією про себе, включно в частині публічної інформації.
3. Вся інформація стосовно житлових прав є персональними даними та інформацією про себе, включно в частині публічної інформації.
4. Право на усі персональні дані померлих членів моєї родини переходить до мене як до пережившого члена родини і є інформацією про себе, включно в частині публічної інформації.
5. Листом від 02.05.22 №27Реєстр.батьків я звернулась до Вінницької міської ради (ВМР), Вінницького міського голови, Виконкому ВМР і просила надати мені, серед іншого, довідку у формі окремого документу про факт державної реєстрації місця проживання моїх померлих батьків у квартирі в м.Вінниці, що є моєю приватною власністю, із зазначенням дат початку та закінчення реєстрації місця проживання кожного із батьків за цією адресою.
6. Листом від 05.05.22 заступник міського голови С. Тимощук повідомив мені, серед іншого, про відсутність інформації про дати реєстрації місця проживання моїх батьків за вказаною мною адресою в м. Вінниці, і не надав мені цю запитану інформацію.
7. Жоден з адресатів мого листа та ніхто інший не надав мені ні відповіді, ні запитаної інформації.
8. Наскільки я зрозуміла, моє звернення ніким не надсилалось жодному органу чи іншій особі, яка володіє запитаною інформацією.
9. Водночас, за приписами права, місцеві органи влади зобов’язані володіти публічною інформацією про порядок та органи державної реєстрації місця проживання на підвідомчій території. Ці органи зобов’язані також, при відсутності у них інформації про реєстрацію місця проживання особи, переслати звернення особі, яка володіє такою інформацією. Схоже, цього не зроблено.
10. Якщо адресати мого листа пересилали моє звернення належним володільцям інформації, прошу надати мені листи про пересилання та докази вручення таких пересилань належним отримувачам, а також усі їх адреси.
11. Якщо адресати мого листа НЕ пересилали моє звернення належним володільцям інформації в установлений законом строк, прошу негайно переслати його за належністю та надати мені листи про пересилання та докази вручення таких пересилань належним отримувачам, а також усі їх адреси.
12. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, що діє як національний закон з 11.06.20, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», ПОВТОРНО прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації моїх прав людини; мої персональні дані, включно персональні дані моїх померлих батьків; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, включно про моїх померлих батьків, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
12.1. Приписи права про порядок державної реєстрації місця проживання, застосовувані в м. Вінниці з 2002 року по даний час.
12.2. Уповноважені органи, які проводили державну реєстрацію місця проживання в м. Вінниці та зберігали цю інформацію з 2002 року по даний час.
12.3. Уповноважені органи, які проводили державну реєстрацію місця проживання в м. Вінниці за адресою моєї квартири, вказаною мною в листі від 02.05.22 №27Реєстр.батьків, та зберігали цю інформацію з 2002 року по даний час.
12.4. Довідки у формі окремого документу про факти державної реєстрації місця проживання моїх померлих батьків у квартирі в м.Вінниці, що є моєю приватною власністю, із зазначенням дат початку реєстрації місця проживання кожного із батьків за цією адресою –за даними, запитаними моїм листом від 02.05.22 №27Реєстр.батьків.
12.5. Якщо адресати мого листа пересилали моє звернення належним володільцям інформації, прошу надати мені листи про пересилання та докази вручення таких пересилань належним отримувачам, а також усі їх адреси.
12.6. Якщо адресати мого листа НЕ пересилали моє звернення належним володільцям інформації в установлений законом строк, прошу негайно переслати його за належністю та надати мені листи про пересилання та докази вручення таких пересилань належним отримувачам, а також усі їх адреси.
12.7. Усіх посадових осіб усіх адресатів мого листа від 02.05.22 №27Реєстр.батьків, відповідальних за належний розгляд та вирішення того листа, включно їх прізвища, імена та по-батькові, назви посад, доходи за місцем роботи за поточний рік в розрізі місяців та складових.
12.8. Усі заходи, вжиті усіма адресатами мого листа від 02.05.22 №27Реєстр.батьків, до поновлення моїх порушених при вирішенні того листа прав людини.
12.9. Усі заходи, вжиті усіма адресатами мого листа від 02.05.22 №27Реєстр.батьків, про притягнення до встановленої законом відповідальності усіх чиновників-порушників моїх прав людини при вирішенні того листа.
12.10. Вхідний реєстраційний номер та дати вхідної реєстрації цього листа.
12.11. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа, з реквізитами вхідної реєстрації.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Роз'яснюю, що порядок засвідчення копій документів визначений пунктом 5.26 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v014...
За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) та паперових факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.27 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на мою домашню адресу та на мою приватну електронну адресу, що були вказані мною в листі від 02.05.22 №27Реєстр.батьків, а також на публічну електронну адресу, з якої отриманий цей лист. При наданні публічної відповіді прошу вилучити з неї мої персональні дані, включно персональні дані моїх батьків. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
18.05.22
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна

ВідділЗвернень, Вінницька міська рада

18.05.2022 . /01/81970

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

ВідділЗвернень, Вінницька міська рада

1 Attachment