Інформаційний запит

До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Прошу надати копії Розпоряджень голови Городоцької РДА виданих в серпні-вересні 2012 року, під наступними номерами з №620 по №660, з зазначеними номерами включно.

З повагою,

Юрга Володимир

Городоцька райдержадміністрація (Реорганізовано в Самбірська райдержадміністрація)

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Городоцька райдержадміністрація (Реорганізовано в Самбірська райдержадміністрація)

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Городоцька райдержадміністрація (Реорганізовано в Самбірська райдержадміністрація)

20 Attachments

[ Email has no body, please see attachments ]

Городоцька райдержадміністрація (Реорганізовано в Самбірська райдержадміністрація)

19 Attachments

[ Email has no body, please see attachments ]

Городоцька райдержадміністрація (Реорганізовано в Самбірська райдержадміністрація)

3 Attachments

[ Email has no body, please see attachments ]

Володимир,

1 Attachment

Шановний розпоряднику ви надали скан-копії розпоряджень, на яких не видно тексту, чим порушуєте моє право на інформацію. тому прошу надати повторно запитувані документи належної якості.

додаткову прикліпляю копію на якій не видно тексту погани

Городоцька райдержадміністрація (Реорганізовано в Самбірська райдержадміністрація)

3 Attachments

Розп 641, розп 642, розп 643

Юридичний коментар

Коментує Олександр Бурмагін, ГО Платформа прав людини

Це поширена позиція розпорядників в частині інформації щодо земельних питань: "Не дамо нічого на запит, скажімо, що це супер приватно все, і ми захисники прав людини!". При тому, як потім виходить в більшості випадків справжній мотив - не дати громаді контролювати дерібани і зловживання під час виділення землі.

Всі ці норми із захисту персональних даних, на які вони посилаються, дійсно є. Проте, вони мають ЗАГАЛЬНИЙ характер, і, з них можуть бути, і є виключення. Юридичною мовою - спеціальні норми. І вони мають пріоритет над загальними. Про те, що увесь трактат РДА написано дарма свідчить одна єдина така норма. І, вона міститься, як раз в Законі України "Про захист персональних даних": "Не належить до інформації з обмеженим доступом інформація про отримання у будь-якій формі фізичною особою бюджетних коштів, державного чи комунального майна, крім випадків, передбачених статтею 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (ч.3 ст.5 Закону). Отже, якщо я хочу "просто так" отримати земельну ділянку, та навіть, і не просто так, в оренду - я маю бути готовий, що моє ПІБ захищено не буде. Так само, не може бути обмежено доступ до інформації щодо умов отримання майна (ч.5 ст.6 Закону України "Про доступ до публічноі інформації"). Якщо в розпорядженні РДА дійсно була інша інформація приватного характеру (адреса фіз.особи, ідентифікаційний код), то і на це питання є відповідь в законодавстві: "Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений." (Ч.7 ст.6 Закону про доступ).

Щоб захистити своє право на доступ у випадку протиправної відмови РДА можна скористатись трьома шляхами: 1) звернутись із скаргою на діі підлеглих до голови ОДА; 2) звернутись із заявою до офісу Уповноваженого ВРУ з прав людини для притягнення посадових осіб РДА до відповідальності на підставі ст.212-3 КУпАП; 3) звернутись до адміністративного суду з позовом, визнати дії протиправними і зобов'язати надати запитувану інформацію.