216ПроектиЗмінПостКМУ654

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Щербата Наталя Михайлівна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
Кабінет Міністрів України (КМУ)
вул. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008, [email address]

звертається: Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою

216ПроектиЗмінПостКМУ654
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом (найпоширенішим в практиці), відповідним приписам ст.ст.1.12), 1.13) закону України “Про електронні довірчі послуги”, шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме мого власноручного підпису, виконаного особисто мною машинописним способом, у вигляді мого власного прізвища та ініціалів такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці з присвоєною адресою, яка є моєю конфіденційною інформацією.
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви, включно про вчинення дій та на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно правову, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Хто є ініціатором ухвалення/розробником внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654?
2. Звернення до КМУ ініціатора ухвалення/розробника про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654 з усіма доданими документами, з реквізитами вхідної реєстрації.
3. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації КМУ звернень до КМУ ініціатора ухвалення/розробника постанов про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654.
4. Проекти постанов КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654, подані до КМУ ініціатором їх ухвалення/розробником.
5. Хто погоджував проекти постанов КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654?
6. Прізвища, імена та по-батькові, назви посад, фах та рівень освіти усіх посадових осіб, які погодили (завізували) проекти постанов КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654.
7. Проекти постанов КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654, погоджені (завізовані) відповідальними посадовими особами влади.
8. Належно засвідчені цифрові (електронні) факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) постанов КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654 з рукописними підписами.
9. Загальна кількість посадових осіб, які брали участь в розгляді та вирішенні кожного проекту постанови КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654.
10. Прізвища, імена та по-батькові, назви посад усіх посадових осіб, які брали участь в розгляді та вирішенні кожного проекту постанови КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654.
11. Загальна кількість посадових осіб, які голосували «за» ухвалення кожного проекту постанови КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654.
12. Прізвища, імена та по-батькові, назви посад усіх посадових осіб, які голосували «за» ухвалення кожного проекту постанови КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654.
13. Загальна кількість посадових осіб, які голосували «проти» ухвалення кожного проекту постанови КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654.
14. Прізвища, імена та по-батькові, назви посад усіх посадових осіб, які голосували «проти» ухвалення кожного проекту постанови КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654.
15. Загальна кількість посадових осіб, які утримались від ухвалення кожного проекту постанови КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654.
16. Прізвища, імена та по-батькові, назви посад усіх посадових осіб, які утримались від ухвалення кожного проекту постанови КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654.
17. Протоколи засідань КМУ, на яких прийнята кожна постанова КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654.
18. Які із запитаних документів оприлюднені?
19. Якщо запитані документи оприлюднені, прошу надати прямі інтернет-лінки на оприлюднення кожного релевантного документу.
20. Економічні розрахунки та інші документи на обґрунтування розмірів кожної соціальної виплати, встановленої кожною з постанов КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654.
21. Яким приписом права передбачені повноваження КМУ на ухвалення кожної постанови КМУ про внесення змін до постанови КМУ від 16 липня 2008 р. №654.
21.1. Прошу навести усі релевантні закони, їх авторів, назви, дати ухвалення, реєстраційні номери, номери релевантних статей з їх цитатами, прямі лінки на оприлюднення в інтернеті.
22. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації КМУ цього листа.
23. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації КМУ.
24. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу надавати відповіді та запитану інформацію ОКРЕМО на кожний один запит (заяву) цього листа та вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається КОЖНА ОКРЕМА відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
31.08.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

1 Attachment

Відповідь у вкладеному файлі.

показати цитоване

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

4 Attachments

צ   .

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Відділ пенсійного забезпечення,

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]