18ЛікиОбстеженняВМПінвалідам

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Щербата Наталя Михайлівна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Вінницька міська рада (ВМР)
2. Виконком ВМР
21100, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, тел. (0432) 59-51-00, [email address], [email address]

Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, пенсійне посвідчення АА №427988, видане 15.04.02 УСЗН в Замостянському р-ні м. Вінниці, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21037, м. Вінниця, житло (квартира)
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить 17 запитів на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить 3 запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить 17 заяв, включно на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
За приписами національного права, лише в державних та муніципальних лікувально-профілактичних закладах (ЛПЗ), реабілітаційні послуги людям з інвалідністю надаються безоплатно, включно амбулаторно. Для цього міська влада надає спеціальне адресне фінансування лише муніципальним ЛПЗ для оплати додаткових до програми медичних гарантій пільгових ліків, виробів медичного призначення (ВМП) та медичних обстежень інвалідам при їх амбулаторній реабілітації, і ці ЛПЗ оплачують отриманими коштами додаткові ліки, ВМП та медичні обстеження відповідно Вінницькій міській аптеці та іншим ЛПЗ як кінцевим надавачам товарів та послуг інвалідам. Приватні лікарі, включно сімейні, не надають таких послуг, оскільки держава та міська влада їх не фінансують. Муніципальна Вінницька міська аптека – єдина аптека в м.Вінниці – так само не забезпечує додатковими до програми медичних гарантій пільговими (включно безоплатними) ліками амбулаторно інвалідів, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, оскільки міська рада не фінансує приватних сімейних лікарень та лікарів.
Замість того, щоб запровадити пряме фінансування аптечних закладів, які обслуговують інвалідів – як це зробила держава для оплати ліків за програмами державних гарантій, – ВМР створила корупційну схему, за якою і виписка інвалідам рецептів та направлень на обстеження, і їх оплата сконцентровані в одних руках керівника муніципального ЛПЗ, та ще й залежного від ВМР. І так само лише одній муніципальній аптеці з найдорожчими цінами – так само залежній від ВМР – ВМР дозволила обслуговувати інвалідів. І дискримінувала інвалідів в їх доступі до ліків, для чого вони мусять звертатися лише в одну муніципальну аптеку в місті, в порівнянні з неінвалідами, які звертаються для отримання безоплатних ліків за програмами державних гарантій чи в найближчу аптеку, чи в найдешевшу – на їх вибір. І додатково дискримінувала інвалідів, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, повністю позбавивши їх доступу до додаткових до програм державних гарантій ліків, ВМП та обстежень при їх амбулаторному лікуванні в порівнянні з інвалідами, які уклали декларацію в муніципальних ЛПЗ, надавши останнім такий доступ.
Мій приватний сімейний лікар та сімейна лікарня повідомили, що взагалі не забезпечують інвалідів жодними додатковими до програми державних гарантій реабілітаційними послугами при їх амбулаторному лікуванні – додатковими до програми державних гарантій безоплатними ліками, ВМП та медичними обстеженнями, оскільки не мають таких повноважень і не отримують державного та/чи муніципального фінансування на ці цілі.
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Перелік муніципальних ЛПЗ м. Вінниці, які забезпечують отримання інвалідами м. Вінниці, що уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, додаткових до програми державних гарантій пільгових (включно безоплатних) ліків, виробів медичного призначення та обстежень при їх АМБУЛАТОРНІЙ реабілітації, шляхом видачі рецептів на такі ліки та ВМП і направлень на такі обстеження.
2. Перелік муніципальних аптек м. Вінниці, які забезпечують отримання інвалідами м. Вінниці, що уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, додаткових до програми державних гарантій пільгових (включно безоплатних) ліків, виробів медичного призначення при їх АМБУЛАТОРНІЙ реабілітації, шляхом відпуску таких ліків та ВМП.
3. Хто і в який спосіб забезпечує фінансування отримання інвалідами м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, додаткових до програми державних гарантій пільгових (включно безоплатних) ліків, виробів медичного призначення та обстежень при їх амбулаторній реабілітації?
4. Скільки коштів виділено міською радою м. Вінниці в 2018-2023 роках і кому для фінансування отримання інвалідами м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, додаткових до програми державних гарантій пільгових (включно безоплатних) ліків при їх амбулаторній реабілітації – в розрізі років, місяців та отримувачів коштів?
5. Скільки коштів виділено міською радою м. Вінниці в 2018-2023 роках і кому для фінансування отримання інвалідами м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, додаткових до програми державних гарантій безоплатних виробів медичного призначення при їх амбулаторній реабілітації – в розрізі років, місяців та отримувачів коштів?
6. Скільки коштів виділено міською радою м. Вінниці в 2018-2023 роках і кому для фінансування отримання інвалідами м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, додаткових до програми державних гарантій безоплатних медичних обстежень при їх амбулаторній реабілітації – в розрізі років, місяців та отримувачів коштів?
7. Які аптечні заклади м. Вінниці відпускають додаткові до програми державних гарантій пільгові (включно безоплатні) ліки інвалідам м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх амбулаторній реабілітації?
7.1. За якими рецептами (форма МОЗ) аптечні заклади м. Вінниці відпускають додаткові до програми медичних гарантій пільгові (включно безоплатні) ліки інвалідам м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх амбулаторній реабілітації?
7.2. Які муніципальні ЛПЗ м. Вінниці видають пільгові (включно безоплатні) рецепти на додаткові до програми державних гарантій ліки інвалідам м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх амбулаторній реабілітації?
8. Які аптечні заклади м. Вінниці відпускають додаткові до програми медичних гарантій пільгові (включно безоплатні) вироби медичного призначення інвалідам м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх амбулаторній реабілітації?
8.1. За якими рецептами (форма МОЗ) аптечні заклади м. Вінниці відпускають додаткові до програми державних гарантій пільгові (включно безоплатні) вироби медичного призначення інвалідам м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх амбулаторній реабілітації?
8.2. Які муніципальні ЛПЗ м. Вінниці видають пільгові (включно безоплатні) рецепти на додаткові до програми державних гарантій вироби медичного призначення інвалідам м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх амбулаторній реабілітації?
9. Які муніципальні ЛПЗ м. Вінниці видають інвалідам м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, направлення на додаткові до програми медичних гарантій безоплатні обстеження при їх амбулаторній реабілітації ?
9.1. Який механізм фінансування Вінницькою міською радою додаткових до програми державних гарантій безоплатних обстежень інвалідам м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх амбулаторній реабілітації ?
10. В яких закладах м. Вінниці та в який спосіб я як інвалід м. Вінниці, що уклала декларацію з приватним сімейним лікарем, маю отримати додаткові до програм державних гарантій безоплатні рецепти на ліки та ВМП, направлення на безоплатні медичні обстеження при моїй амбулаторній реабілітації?
11. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
12. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
13. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу при наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
31.01.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна

Відділ звернень, Вінницька міська рада

Ваш лист отримано та зареєстровано 31.01.2023 р. за реєстраційним індексом Щ/01/11465

Відділ звернень, Вінницька міська рада

1 Attachment

Відділ звернень, Вінницька міська рада

1 Attachment

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Вінницька міська рада (ВМР)
2. Виконком ВМР
21100, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, тел. (0432) 59-51-00, [email address], [email address]
Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою
18-1ЛікиОбстеженняВМПінвалідамПовторно
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви, включно про вчинення дій та на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
І. Факти
1. Ще 31.01.23 я подала до ВМР та її виконавчих органів листа 18ЛікиОбстеженняВМПінвалідам, в якому просила, серед іншого, надати інформацію про забезпечення ВМР людей з інвалідністю, які уклали декларацію з приватними лікарями, при їх амбулаторному лікуванні, безоплатними ліками, ВМП та обстеженнями, що не охоплюються програмами реімбурсації.
2. З приводу звернення мені надіслані листи від 06.02.23 начальником відділу звернень ВМР Іриною Єлізаровою та від 15.02.23 заступником міського голови Галиною Якубович.
3. В жодному з листів ні відповідь, ні запитана інформація на вимоги пунктів 2, 3, 7.1, 8.1, 9.1 мого листа не надані.
ІІ. Вимоги
4. Прошу ВМР та її керівника:
4.1. провести службове розслідування наведених тут фактів та надати мені усі його матеріали;
4.2. притягти до встановленої законом відповідальності усіх посадових осіб ВМР, відповідальних за ненадання мені вчасно відповідей та запитаної інформації;
4.3. надати мені належно засвідчені копії усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ВМР, відповідальних за ненадання мені вчасно відповідей та запитаної інформації;
4.4. надати мені прямі інтернет-лінки на офіційне оприлюднення усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ВМР, відповідальних за ненадання мені вчасно відповідей та запитаної інформації;
4.5. надати мені письмову відповідь з усіх питань цього мого листа.
5. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», ПОВТОРНО прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно правову, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
5.1. ПОВТОРНО – Перелік муніципальних аптек м. Вінниці, які забезпечують отримання інвалідами м. Вінниці, що уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх АМБУЛАТОРНІЙ реабілітації, додаткових до програми державних гарантій пільгових безоплатних ліків та виробів медичного призначення, не охоплених реімбурсацією, шляхом відпуску таких ліків та ВМП.
5.2. ПОВТОРНО – Хто і в який спосіб ЗАБЕЗПЕЧУЄ (фактично, на даний час) фінансування отримання інвалідами м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх амбулаторній реабілітації додаткових до програми державних гарантій пільгових безоплатних ліків, виробів медичного призначення та обстежень, не охоплених реімбурсацією?
5.3. ПОВТОРНО – За якими рецептами (форма МОЗ) аптечні заклади м. Вінниці відпускають додаткові до програми медичних гарантій пільгові безоплатні ліки, не охоплені реімбурсацією, інвалідам м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх амбулаторній реабілітації?
5.4. ПОВТОРНО – За якими рецептами (форма МОЗ) аптечні заклади м. Вінниці відпускають додаткові до програми державних гарантій пільгові безоплатні вироби медичного призначення, не охоплені реімбурсацією, інвалідам м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх амбулаторній реабілітації?
5.5. ПОВТОРНО – Який механізм фінансування Вінницькою міською радою додаткових до програми державних гарантій безоплатних обстежень, не охоплених реімбурсацією, інвалідів м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх амбулаторній реабілітації ?
5.6. Персональні дані Ірини Єлізарової та Галини Якубович, а саме:
5.6.1. Повні прізвища, імена та по-батькові, назви посад, місця проживання та домашні адреси.
5.6.2. Персональні службові фото з особових справ з відображенням їх обличь.
5.6.3. Рішення про прийняття їх на роботу до ВМР.
5.6.4. Задокументовані посадові повноваження.
5.6.5. Документи про освіту.
5.6.6. Усі отримані в 2022-2023 роках доходи кожної від ВМР в розрізі призначень та місяців.
5.7. Усі матеріали службового розслідування наведених тут фактів.
5.8. Належно засвідчені копії усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ВМР, відповідальних за ненадання мені вчасно відповідей та запитаної інформації.
5.9. Прямі інтернет-лінки на офіційне оприлюднення усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ВМР, відповідальних за ненадання мені вчасно відповідей та запитаної інформації.
5.10. Письмову відповідь з усіх питань цього мого листа.
5.11. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
5.12. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
6. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу при наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
26.02.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,

Щербата Наталя Михайлівна

Вінницька міська рада

:

[1]Ħ ([email address])
Send to [vinnytsia4 request email]

Your message wasn't delivered because the email admin for the organization
'vmr.gov.ua' created an email rule restriction. Please contact the email
admin for that organization and ask them to remove or update the rule
restriction.
For more information about this error, see [2]DSN code 5.7.1 in Exchange
Online - Office 365.

Φ צԦ ͦΦҦ:

: Servermail19-2.vmr.gov.ua

[email address]
Remote Server returned '550 5.7.1 TRANSPORT.RULES.RejectMessage; the
message was rejected by organization policy'

Ȧ צ:

Received: from Servermail19-1.vmr.gov.ua (192.168.64.77) by
Servermail19-2.vmr.gov.ua (192.168.64.78) with Microsoft SMTP Server
(version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id
15.2.1118.21; Sun, 26 Feb 2023 14:43:03 +0200
Received: from dostup.pravda.com.ua (192.168.64.250) by
Servermail19-1.vmr.gov.ua (192.168.64.77) with Microsoft SMTP Server
(version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id
15.2.1118.21 via Frontend Transport; Sun, 26 Feb 2023 14:43:03 +0200
Received: by dostup.pravda.com.ua (Postfix, from userid 1000)
id 85DB53C2BD0; Sun, 26 Feb 2023 14:43:03 +0200 (EET)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/simple; d=dostup.pravda.com.ua;
s=202206; t=1677415383;
bh=oNGSnipkLpzaPUTm2WNCv9bX2sPXLKP23fYXV6wr9ww=;
h=Date:From:To:Subject:From;
b=Hqn1NYIsYFd5qIX/UxdB8L06PMm7jOwVXapW6xrqsZeVv5CKX61hvMSf6h8vC2pSJ
0vCr8Cp63qdijozM9RtFxh5MMDX0SWJ+C9r4t0sVA3D7e2klUSMqLcSstu31lr9QUJ
B4TARgmztM6lJJsmwSKwolmz/OYj+/55EbDcYAYthQfaljkVlnLZYV24Z0rH/7ywec
QS/Czte7G22yOAdAuCrawSOrHxmCU49xMIMSChM1Wb/jEuMQknboHBmpUcystAxziy
0X1IvvyXEbbZNOO0T2e0aOaGr2UfrbN8Ywy5hiThz7jmk9MLayiRNMY0y6hp2szBc3
p3vKfVanolVtA==
Date: Sun, 26 Feb 2023 14:43:03 +0200
From: =?UTF-8?B?0KnQtdGA0LHQsNGC0LAg0J3QsNGC0LDQu9GPINCc0LjRhdCw0LnQu9GW0LI=?=
=?UTF-8?B?0L3QsA==?= <[FOI #108117 email]>
To: =?UTF-8?B?0JLRltC00LTRltC7INC30LLQtdGA0L3QtdC90Yw=?= <[email address]>
Message-ID: <[email address]>
Subject: =?UTF-8?Q?Re:?=
=?UTF-8?Q?_=D0=92=D1=96=D0=B4=D0=BF=D0=BE=D0=B2=D1=96=D0=B4=D1=8C?=
=?UTF-8?Q?_=D0=BD=D0=B0?=
=?UTF-8?Q?_=D0=B7=D0=B2=D0=B5=D1=80=D0=BD=D0=B5=D0=BD=D0=BD=D1=8F.?=
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: base64
Return-Path: [FOI #108117 email]

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=...

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Вінницька міська рада (ВМР)
2. Виконком ВМР
21100, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, тел. (0432) 59-51-00, [email address], [email address]

Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою
18-2ЛікиОбстеженняВМПінвалідамПовторно
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви, включно на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
І. Факти
1. Ще 31.01.23 я подала до ВМР та її виконавчих органів листа 18ЛікиОбстеженняВМПінвалідам, в якому просила, серед іншого, надати інформацію про забезпечення ВМР людей з інвалідністю, які уклали декларацію з приватними лікарями, при їх амбулаторному лікуванні, безоплатними ліками, ВМП та обстеженнями, що не охоплюються програмами реімбурсації.
2. З приводу звернення мені надіслані листи від 06.02.23 та від 15.02.23 №Щ/01/11465, якими, серед іншого, повідомлено, що (цитата): «Міською програмою «Здоров'я вінничан на 2022 - 2024 роки», затвердженою рішенням Вінницької міської ради від 24.12.2021 року №758, передбачено фінансування з бюджету Вінницької міської територіальної громади на безкоштовне та пільгове забезпечення жителів громади лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.08.1998 року №1303 в разі їх незабезпечення за рахунок коштів державного бюджету, а також безкоштовне забезпечення технічними та іншими засобами осіб з інвалідністю (згідно висновків МСЕК), дітей з інвалідністю (згідно висновків обласної ЛКК), які є жителями ВМТГ, відповідно до їх індивідуальних програм реабілітації, передбачених Порядком забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 року №1301 (зі змінами), а саме: - слуховими апаратами; - сечо - і калоприймачами; - підгузками. Одержувачами коштів бюджету ВМТГ на ці цілі визначені комунальні некомерційні підприємства центри первинної медико-санітарної допомоги №№l, 2, З, 4, 5 м. Вінниці. Відпуск безкоштовних та пільгових лікарських засобів в м. Вінниці здійснює міське комунальне підприємство «Вінницька міська аптека».
ІІ. Вимоги
3. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», ПОВТОРНО прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно правову, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
3.1. Скільки інвалідів мешкає в м. Вінниці, в розрізі груп інвалідності, за даними 2018-2023 років?
3.2. Забезпечення яких груп інвалідності ліками (і в яких розмірах оплати) фінансує ВМР?
3.3. Скільки інвалідів отримують додаткову медичну допомогу через міську програму «Здоров'я вінничан», за даними 2018-2023 років, в розрізі ЛПЗ?
3.3.1. Прошу надати належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) рішення ВМР з затвердження міської програми «Здоров'я вінничан» на 2022-2023 роки з усіма додатками, включно з власне програмою.
3.3.2. Прошу надати прямий інтернет-лінк на офіційне оприлюднення рішення ВМР з затвердження міської програми «Здоров'я вінничан» на 2022-2023 роки з усіма додатками, включно з власне програмою.
3.4. Скільки коштів виділено та окремо фактично профінансовано ВМР на ліки та окремо на ВМП інвалідам через міську програму «Здоров'я вінничан» в 2018-2023 роках, в розрізі ЛПЗ та місяців?
3.5. Скільки бюджетних коштів фактично сплачено за видані інвалідам ліки та окремо за ВМП через міську програму «Здоров'я вінничан» в 2018-2023 роках, в розрізі ЛПЗ та місяців?
3.6. В який спосіб ВМР визначила і відібрала лише комунальних отримувачів бюджетних коштів міської програми «Здоров'я вінничан»? Через тендер? Інший конкурс? Інший спосіб?
3.6.1. Прошу надати детальну інформацію та усі наявні документи на підтвердження.
3.7. В який спосіб ВМР визначила і відібрала лише комунальну Вінницьку міську аптеку для відпуску ліків та ВМП за міською програмою «Здоров'я вінничан»? Через тендер? Інший конкурс? Інший спосіб?
3.7.1. Прошу надати детальну інформацію та усі наявні документи на підтвердження.
3.8. Якими рішеннями ВМР визначила отримувачів бюджетних коштів міської програми «Здоров'я вінничан»?
3.8.1. Прошу надати належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх релевантних рішень з визначення отримувачів бюджетних коштів міської програми «Здоров'я вінничан».
3.8.2. Прошу надати прямі інтернет-лінки на офіційне оприлюднення усіх релевантних рішень з визначення отримувачів бюджетних коштів міської програми «Здоров'я вінничан».
3.9. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
3.10. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
4. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу при наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
27.02.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,

Щербата Наталя Михайлівна

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Вінницька міська рада (ВМР)
2. Виконком ВМР
21100, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, тел. (0432) 59-51-00, [email address], [email address]

Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою
18-11ЛікиОбстеженняВМПінвалідамПовторно
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви, включно про вчинення дій та на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
І. Факти
1. Ще 31.01.23 я подала до ВМР та її виконавчих органів листа 18ЛікиОбстеженняВМПінвалідам, в якому просила, серед іншого, надати інформацію про забезпечення ВМР людей з інвалідністю, які уклали декларацію з приватними лікарями, при їх амбулаторному лікуванні, безоплатними ліками, ВМП та обстеженнями, що не охоплюються програмами реімбурсації.
2. З приводу звернення мені надіслані листи від 06.02.23 начальником відділу звернень ВМР Іриною Єлізаровою та від 15.02.23 заступником міського голови Галиною Якубович.
3. В жодному з листів ні відповідь, ні запитана інформація на вимоги пунктів 2, 3, 7.1, 8.1, 9.1 мого листа не надані.
ІІ. Вимоги
4. Прошу ВМР та її керівника:
4.1. провести службове розслідування наведених тут фактів та надати мені усі його матеріали;
4.2. притягти до встановленої законом відповідальності усіх посадових осіб ВМР, відповідальних за ненадання мені вчасно відповідей та запитаної інформації;
4.3. надати мені належно засвідчені копії усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ВМР, відповідальних за ненадання мені вчасно відповідей та запитаної інформації;
4.4. надати мені прямі інтернет-лінки на офіційне оприлюднення усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ВМР, відповідальних за ненадання мені вчасно відповідей та запитаної інформації;
4.5. надати мені письмову відповідь з усіх питань цього мого листа.
5. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», ПОВТОРНО прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно правову, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
5.1. ПОВТОРНО – Перелік муніципальних аптек м. Вінниці, які забезпечують отримання інвалідами м. Вінниці, що уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх АМБУЛАТОРНІЙ реабілітації, додаткових до програми державних гарантій пільгових безоплатних ліків та виробів медичного призначення, не охоплених реімбурсацією, шляхом відпуску таких ліків та ВМП.
5.2. ПОВТОРНО – Хто і в який спосіб ЗАБЕЗПЕЧУЄ (фактично, на даний час) фінансування отримання інвалідами м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх амбулаторній реабілітації додаткових до програми державних гарантій пільгових безоплатних ліків, виробів медичного призначення та обстежень, не охоплених реімбурсацією?
5.3. ПОВТОРНО – За якими рецептами (форма МОЗ) аптечні заклади м. Вінниці відпускають додаткові до програми медичних гарантій пільгові безоплатні ліки, не охоплені реімбурсацією, інвалідам м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх амбулаторній реабілітації?
5.4. ПОВТОРНО – За якими рецептами (форма МОЗ) аптечні заклади м. Вінниці відпускають додаткові до програми державних гарантій пільгові безоплатні вироби медичного призначення, не охоплені реімбурсацією, інвалідам м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх амбулаторній реабілітації?
5.5. ПОВТОРНО – Який механізм фінансування Вінницькою міською радою додаткових до програми державних гарантій безоплатних обстежень, не охоплених реімбурсацією, інвалідів м. Вінниці, які уклали декларацію з приватним сімейним лікарем, при їх амбулаторній реабілітації ?
5.6. Персональні дані Ірини Єлізарової та Галини Якубович, а саме:
5.6.1. Повні прізвища, імена та по-батькові, назви посад, місця проживання та домашні адреси.
5.6.2. Персональні службові фото з особових справ з відображенням їх обличь.
5.6.3. Рішення про прийняття їх на роботу до ВМР.
5.6.4. Задокументовані посадові повноваження.
5.6.5. Документи про освіту.
5.6.6. Усі отримані в 2022-2023 роках доходи кожної від ВМР в розрізі призначень та місяців.
5.7. Усі матеріали службового розслідування наведених тут фактів.
5.8. Належно засвідчені копії усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ВМР, відповідальних за ненадання мені вчасно відповідей та запитаної інформації.
5.9. Прямі інтернет-лінки на офіційне оприлюднення усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ВМР, відповідальних за ненадання мені вчасно відповідей та запитаної інформації.
5.10. Письмову відповідь з усіх питань цього мого листа.
5.11. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
5.12. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
6. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу при наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
27.02.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,

Щербата Наталя Михайлівна

Відділ звернень, Вінницька міська рада

27.02.2023 . /01/22398

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Відділ звернень, Вінницька міська рада

27.02.2023 . /01/22429

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Відділ звернень, Вінницька міська рада

1 Attachment

Відділ звернень, Вінницька міська рада

1 Attachment

Відділ звернень, Вінницька міська рада

3 Attachments

Відділ звернень, Вінницька міська рада

4 Attachments

Відділ звернень, Вінницька міська рада

1 Attachment

Відділ звернень, Вінницька міська рада

1 Attachment