17дп18Госпіталізація

Галина Сергіївна Щербата

Доброго дня!

Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
NB! Офіційно повідомляю, що цей письмовий електронний лист підписаний мною простим електронним підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних в текстовій електронній формі, призначених для ідентифікації мене як підписувача листа – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Г.С. Щербата». Для особливо обдарованих: власне підпису передує підказка у вигляді слова «Підпис» з наступною двокрапкою. Щоб зрозуміти, що це означає, прошу залучити до прочитання цього листа письменних працівників, які ходили в школу і вчили правила української пунктуації.
P.S. Роз'яснюю, що при підписуванні цього листа я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України не заборонене вільне обрання особою форми та способу вчинення простого електронного підпису під зверненням та запитом (що розумно), форма та спосіб вчинення мною мого електронного підпису під цим листом вільно обрані мною як такі, що найчастіше застосовуються в електронному документообігові України, з використанням наданих сучасними науковими досягненнями в галузі електроніки і запроваджених в реальне життя можливостей, в межах доступних технічних опцій комп’ютерної техніки.
Цей лист є зверненням з метою реалізації моїх прав людини в порядку закону України «Про звернення громадян».
Цей лист є заявою та пропозиціями до Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ), керівника МОЗ У. Супрун, та їх повідомленням про факти протиправної діяльності, порушення Конституції та законів України, міжнародного права, прав людини та зловживання владою в діяльності адресатів та їх підлеглих посадових осіб, установ та організацій, що входять до системи МОЗ.
Цей лист є запитом на доступ до публічної інформації.
Цей лист є запитом на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист є заявою на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
Цей лист є скаргою в порядку квазі-судової процедури захисту моїх порушених прав людини.
У цьому листі я об’єднала вимоги, право на які передбачене законами України «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про безоплатну правову допомогу», а саме: а) ЗАЯВУ, в порядку закону України «Про звернення громадян» та інших релевантних законів з метою реалізації моїх прав людини; б) ЗАЯВУ та ПРОПОЗИЦІЇ, в порядку закону України «Про звернення громадян»; в) ЗВЕРНЕННЯ, в порядку закону України «Про безоплатну правову допомогу»; г) ЗАПИТ в порядку закону України «Про доступ до публічної інформації»; д) ЗАПИТ в порядку закону України «Про захист персональних даних»; е) ЗАЯВУ, в порядку закону України «Про інформацію» в сукупності із законом України «Про звернення громадян»; є) СКАРГУ, в порядку закону України «Про звернення громадян» в сукупності з іншими релевантними законами.
При об’єднанні кількох звернень в одному листі я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє будь-якій людині робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України ні прямо, ні опосередковано не заборонене об’єднання в одному документі кількох таких вимог, я користуюся своїм конституційним правом, і подаю їх в одному листі.
І. Факти
1. 26.03.18 я звернулася до Центру первинної медико-санітарної допомоги №2 м. Вінниці (далі – ЦПМСД2) із заявою та запитом 9дп18Госпіталізація, який, серед іншого, містив такі вимоги (далі – цитата): «
1. Прошу ТЕРМІНОВО надати мені ФІЗИЧНИЙ доступ до права на забезпечення здоров’я шляхом:
1.1. Виділення мені як лежачому інваліду в якості розумного пристосування другої путівки в Вінницький обласний госпіталь ветеранів війни з 27.03.18 для супроводжуючої особи та вручення мені особисто цієї путівки до закінчення робочого дня 26.03.18.
1.2. Організацію та забезпечення мені як лежачому інваліду в якості розумного пристосування безпечного транспортування мене з мого помешкання до виділеного транспортного засобу, для мети доправлення до місця лікування, зранку 27.03.18. При цьому прошу забезпечити наявність та застосування релевантних ситуації матеріально-технічних засобів та відповідного реальним потребам підготовленого персоналу.
1.3. Організацію та забезпечення мені як лежачому інваліду в якості розумного пристосування транспортування мене від мого помешкання до місця лікування, зранку 27.03.18. При цьому прошу забезпечити наявність та застосування релевантного ситуації транспортного засобу та відповідного реальним потребам підготовленого персоналу.
2. Повідомити мене до закінчення робочого дня 26.03.18, на який час 27.03.18 я маю бути готовою до перевезення в лікарню на стаціонарне лікування. Орієнтовно прошу визначити такий час о 10-00».
(кінець цитати).
1.1. Лист вручений поштовим роботом отримувачу 26.03.18 о 12:33:14, його оригінал розміщений онлайн за посиланням https://dostup.pravda.com.ua/request/9dp....
2. Станом на сьогодні, 26.04.18, я так і не госпіталізована, ніхто і не думав зайнятись моїм транспортуванням до лікарні.
2.1. Разом з тим, листом від 26.03.18 у відповідь я отримала отаке (далі – цитата повного тексту листа):
«26.03.2018р. 01-2/474
Вул. хххххххххххххх (адреса вилучена мною– Щербата Г.С.)
Щербатій Г. С.
Адміністрація КЗ «ЦПМСД №2» у відповідь на Ваш інформаційний запит 9дп18Госпіталізація, надсилає Вам проміжкову відповідь:
1. Лікування в Вінницькому обласному клінічному госпіталі ветеранів війни не передбачає перебування з особою, яка отримала направлення,супроводжуючих осіб.
Можливе вирішення даного питання у компетенції адміністрації шпиталю за телефоном 68-22-92 ( приймальня), заступник головного лікаря з медичної частини – 55-07-95. Електронна адреса шпиталю
– [email address]. (так в оригіналі – Щербата Г.С.)
2. Питання транспортування людей з інвалідністю на стаціонарне лікування та консультації не передбачено чинним законодавством та затвердженим статутом закладу первинної медичної допомоги.
В черговий раз інформуємо Вас, що в місті функціонує спеціалізована безкоштовна служба перевезення людей з інвалідністю , яка працює щодня з 9.00 до 18.00год, контактний телефон 57-20-07.
3. Вхідний реєстраційний номер - №47 від 26.03.2018.
Основна відповідь буде надана після ретельного опрацювання.
Головний лікар_______________Т.М. Кривов’яз (так в оригіналі – Щербата Г.С.)
Вик. Зав. амбул. ЗПСМ
Якубич С.Г.»
(кінець цитати).
2.2. На доповнення, листом від 12.04.18 мені повідомлено таке (далі – цитата повного тексту листа):
«12.04.2018р. 01-2/616
Вул. хххххххххх (адреса вилучена мною– Щербата Г.С.)
Щербатій Г. С .
Адміністрація КЗ «ЦПМСД №2» у відповідь на Ваш інформаційний запит 9дпl 8Госпіталізація, надсилає Вам остаточну відповідь:
Питання транспортування людей з інвалідністю на стаціонарне лікування та консультації не передбачене чинним законодавством та затвердженим статутом закладу первинної медичної допомоги, тому адміністрація ЦПМСД №2 з приводу цього питання до інших уповноважених органів влади не зверталась.
Головний лікар Т.М. Кривов’яз
Вик. Зав. амбул. ЗПСМ
Якубич С.Г.»
(кінець цитати).
2.2.1. Разом з листом, без жодних пояснень, надійшли не засвідчені фото якихось незрозумілих документів.
2.3. Оригінали наведених відповідей, а насправді одного проекту відповіді, та фото розміщені онлайн за посиланням https://dostup.pravda.com.ua/request/9dp....
2.4. Всупереч приписам закону та моїй забороні, до текстів обох вказаних листів його автори Кривов’яз Т.М. та Якубич С.Г. включили конфіденційну інформацію про мою адресу, внаслідок чого вони двічі – 26.03.18 та 12.04.18, оприлюднили її в складі листів на сайті Доступ до правди, тобто, адреса двічі протиправно поширена необмеженому колу осіб.
2.5. Перша так звана відповідь, в якій навмисно вказана неіснуюча адреса госпіталю, а керівник полінувалася навіть поставити свій підпис, є черговим футболом «іди туди, не знаю куди» - аби сплавити людину. І весь час відсилають до ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (!), яка може лише запропонувати спеціально обладнаний для інвалідних колясок автомобіль. А хто ж винесе мене з квартири до авто? І як можна спихувати на громадську організацію свій власний (влади) конституційний та конвенційний обов’язок перед людиною, передбачений додатково ще й законом України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» від 06.09.2012 №5207-VI (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5207-17) (далі – закон про дискримінацію), і оплачений народними грішми? І скільки ще отакі ледащі дебіли будуть катувати український народ? Хто і за які хабарі тримає таких фашистів на державних посадах?
3. Протягом останніх П’ЯТИ РОКІВ я неодноразово зверталась і до 1) ЦПМСД2, і до департаментів охорони здоров’я 2) м. Вінниці та 3) області (далі – ДОЗВМР та ДОЗОДА відповідно), і до Вінницьких 4) міської ради (далі – ВМР) та 5) облдержадміністрації (далі – ВОДА), і до 6) МОЗ – з одним і тим же питанням та проханням – я є лежачий інвалід великої ваги, самостійно не можу вийти навіть з кімнати, потребую термінового лікування в стаціонарі – транспортуйте мене з квартири до лікарні та надайте потрібну медичну допомогу! Такі звернення я направляла до МОЗ, зокрема, 27.06.16 за вих.№57-2з, 29.06.16 за вих.№57-2з (повторна), 09.06.17 за вих.№15c. Останнє таке звернення до МОЗ подано разом із запитами на доступ до публічної інформації та до персональних даних 26.03.18 за №12дп18Госпіталізація, і оприлюднене воно за лінком https://dostup.pravda.com.ua/request/12d.... МОЗ не те, що нічим не допоміг, а навіть замість відповіді на цей лист надіслав огризок якогось документу без змісту та без підпису. І за усі ці роки мене жодного разу так і не транспортували до лікарні! За 5 років ніхто і в сраці не почухався, щоб спасти лежачого інваліда – він до лампочки усім чиновникам! Запитаної публічної інформації та персональних даних просто не дають або дають невчасно. Але ж навіть якщо не існує нормативного врегулювання якоїсь проблеми – а це, за приписами закону про дискримінацію, само по собі вже є дискримінацією, – ніхто, на усіх рівнях влади, і НЕ НАМАГАВСЯ врегулювати проблему загалом та вирішити її реально щодо конкретної людини. Жодне рішення, ухвалене за моїми зверненнями, всупереч приписам законів, ніхто ніколи не оприлюднював, ніхто ніколи не поновлював мої порушені права та не притягав до відповідальності винних посадових осіб – аж до сьогодні.
3.1. Це означає і свідчить про те, що протягом тривалого часу – щонайменше протягом останніх п’яти років, якщо не з часу створення держави, в Україні створена та діє організована злочинна антинародна група посадових осіб системи МОЗ та інших органів публічної влади, відповідальних за забезпечення кожному в Україні охорони здоров’я, яка (група) систематично та системно відмовляє мені як лежачому інваліду в доступі до медичної допомоги в частині забезпечення мого фізичного доступу до стаціонарного лікування, за направленням лікаря, та в захисті моїх прав інструментами квазі-судової процедури існуючих правових засобів захисту права.
ІІ. Аргументи
4. Починаючи з 24.07.1997 року, в Україні набув чинності закон України «Про ратифікацію Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року (далі по тексту – Конвенція – авт.), Першого протоколу та протоколів N 2, 4, 7 та 11 до Конвенції» від 17.07.1997 № 475/97-ВР. Це означає, що з 24.07.1997 року Конвенція набула статусу національного українського закону, і з того часу її приписи, принципи та практика Європейського Суду з прав людини, як джерела права, є обов’язковими до виконання в Україні усіма, в першу чергу – органами публічної влади та їх посадовими особами.
4.1. За Конвенцією, держава (влада) має ЗАБЕЗПЕЧИТИ (provide) кожному усі конвенційні права та свободи (негативні та позитивні обов’язки держави) та реально ВИКОНАТИ в повному обсязі (fulfil) в натурі усі позитивні обов’язки влади щодо усіх прав та свобод стосовно кожного.
4.2. За Конвенцією, право на здоров’я гарантується щонайменше двома статтями: ст.8 в частині права на охорону здоров’я та ст.3 – право не бути підданим катуванню.
4.3. В Україні забезпечення права кожного на здоров’я покладене в першу чергу на МОЗ та усі заклади системи – відповідно наданим повноваженням. При цьому владою має бути надано кожному персонально щонайменше чотири види доступу до будь-якого конвенційного права – юридичний, фінансовий, інформаційний та фізичний, і лише наявність усієї сукупності доступів означає реальне гарантування права. Відповідно, з 24.07.1997 року МОЗ та кожний заклад його системи має ЗАБЕЗПЕЧИТИ наявність сукупності УСІХ доступів кожного до відповідного конвенційного права – чи прямими (підзаконними та управлінськими) рішеннями та діями в межах власних повноважень, чи організаційними та координаційними діями, нормотворчими ініціативами, залученням інших органів тощо, якщо частина потрібних повноважень покладена на такі інші органи, чи застосуванням інструментів розумного пристосування, де це необхідно.
4.4. Однаковою мірою вказане стосується і обов’язків влади щодо осіб з особливими потребами, зокрема, осіб з інвалідністю. Зокрема, ст.14 Конвенції гарантує: «Користування правами та свободами, визнаними в цій Конвенції, має бути забезпечене без дискримінації за будь-якою ознакою – статі, раси, кольору шкіри, мови, релігії, політичних чи інших переконань, національного чи соціального походження, належності до національних меншин, майнового стану, народження, або за іншою ознакою». Національний закон про дискримінацію прямо покладає на кожну юридичну та посадову особу обов’язок застосовувати позитивні дії, тобто, будь-які релевантні додаткові дії, що унеможливлюють дискримінацію та забезпечують особу, яка є під ризиком дискримінації, рівними з іншими правами.
5. Стаття 127 Кримінального кодексу України (далі – ККУ) встановила кримінальну відповідальність за «катування, тобто умисне заподіяння сильного фізичного болю або фізичного чи морального страждання шляхом нанесення побоїв, мучення або інших насильницьких дій з метою… дискримінації…», що карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти років, а повторні такі дії або вчинені за попередньою змовою групою осіб, караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років. (Європейський суд з прав людини визнав катуванням відмову особі в наданні медичної допомоги).
6. Стаття 161 ККУ встановила кримінальну відповідальність за дискримінацію, а саме за «пряме чи непряме обмеження прав або встановлення прямих чи непрямих привілеїв громадян за ознаками… інвалідності…», що карається: а) якщо злочин вчинений службовою особою – штрафом від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк від двох до п'яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого; б) якщо злочин вчинений організованою групою осіб, включаючи службових осіб, або спричинив тяжкі наслідки, - позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років.
7. Стаття 182 ККУ встановила кримінальну відповідальність за порушення недоторканності приватного життя, а саме за «незаконне… використання.., поширення конфіденційної інформації про особу.., крім випадків, передбачених іншими статтями цього Кодексу», що карається штрафом від п'ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років. Ті самі дії, вчинені повторно, або якщо вони заподіяли істотну шкоду охоронюваним законом правам, свободам та інтересам особи, – караються арештом на строк від трьох до шести місяців або обмеженням волі на строк від трьох до п'яти років, або позбавленням волі на той самий строк.
8. Стаття 364 ККУ встановила кримінальну відповідальність за корупційні злочини, а саме за зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб (включаючи і мене), що карається: арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; якщо ж діяння спричинило тяжкі наслідки, карається позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
9. Стаття 442 ККУ встановила кримінальну відповідальність за геноцид, тобто «діяння, умисно вчинене з метою повного або часткового знищення будь-якої національної, етнічної, расової чи релігійної групи шляхом… створення для групи життєвих умов, розрахованих на повне чи часткове її фізичне знищення..», що карається позбавленням волі на строк від десяти до п'ятнадцяти років або довічним позбавленням волі.
10. Стаття 7 Римського статуту міжнародного кримінального суду від 16.01.2002, що діє в Україні у період з 21 листопада 2013 року по 22 лютого 2014 року відповідно до «Заяви Верховної Ради України до Міжнародного кримінального суду про визнання Україною юрисдикції міжнародного кримінального суду щодо скоєння злочинів проти людяності вищими посадовими особами держави, які призвели до особливо тяжких наслідків та масового вбивства українських громадян під час мирних акцій протестів у період з 21 листопада 2013 року по 22 лютого 2014 року» від 25 лютого 2014 року №790-VII (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/790-18), у період з 20 лютого 2014 року і по теперішній час відповідно до Постанови Верховної Ради України від 4 лютого 2015 року №145-VIII «Про Заяву Верховної Ради України "Про визнання Україною юрисдикції Міжнародного кримінального суду щодо скоєння злочинів проти людяності та воєнних злочинів вищими посадовими особами Російської Федерації та керівниками терористичних організацій "ДНР" та "ЛНР", які призвели до особливо тяжких наслідків та масового вбивства українських громадян" (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/145-19), встановила міжнародну кримінальну відповідальність за злочини проти людяності, а саме (далі – мовою оригіналу): «любое из следующих деяний, когда они совершаются в рамках широкомасштабного или систематического нападения на любых гражданских лиц, и если такое нападение совершается сознательно – "истребление" включает умышленное создание условий жизни, в частности лишение доступа к продуктам питания и лекарствам, рассчитанных на то, чтобы уничтожить часть населения; "пытки" означает умышленное причинение сильной боли или страданий, будь то физических или психических, лицу, находящемуся под стражей или под контролем обвиняемого», що карається позбавленням волі на строк до тридцяти років або довічним позбавленням волі. (Європейський суд з прав людини визнав катуванням відмову особі в наданні медичної допомоги).
11. Стаття 188-39 КУпАП встановила адміністративну відповідальність за «недодержання встановленого законодавством про захист персональних даних порядку захисту персональних даних, що призвело до незаконного доступу до них або порушення прав суб’єкта персональних даних», що тягне покарання посадових осіб у вигляді накладення штрафу від 5 100 до 17 000 грн., а повторне протягом року вчинення такого порушення, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, тягне за собою накладення штрафу від 17 000 до 34 000 грн.
12. Стаття 212-3.1.(8) КУпАП встановила адміністративну відповідальність за «неоприлюднення інформації, обов’язкове оприлюднення якої передбачене законами України "Про доступ до публічної інформації", у вигляді штрафу на посадових осіб від 425 до 850 грн., а за повторне протягом року вчинення порушення, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, у вигляді штрафу на посадових осіб від 1 020 до 1 360 грн.
13. Стаття 212-3.2.(8) КУпАП встановила адміністративну відповідальність за «порушення Закону України "Про доступ до публічної інформації", а саме: необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом, ненадання відповіді на запит на інформацію, ненадання інформації, неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання недостовірної інформації», у вигляді штрафу на посадових осіб від 1 020 до 1 360 грн.
14. Стаття 212-3.4.(8) КУпАП встановила адміністративну відповідальність за «обмеження доступу до інформації або віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом, якщо це прямо заборонено законом», у вигляді штрафу на посадових осіб від 425 до 850 грн., а за повторне протягом року вчинення порушення, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, у вигляді штрафу на посадових осіб від 1 020 до 1 360 грн.
15. Стаття 212-3.7.(8) КУпАП встановила адміністративну відповідальність за «незаконну відмову у прийнятті та розгляді звернення, ІНШЕ ПОРУШЕННЯ Закону України "Про звернення громадян», у вигляді штрафу на посадових осіб від 425 до 850 грн., а за повторне протягом року вчинення порушення, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, у вигляді штрафу на посадових осіб від 1 020 до 1 360 грн.
ІІ. Вимоги
16. ВИМОГИ ЗАЯВИ ТА ПРОПОЗИЦІЙ
16.1. Цим листом я вкотре ПОВІДОМЛЯЮ МОЗ про недоліки в роботі як власне МОЗ, так і усієї вертикалі установ та організацій, відповідальних за забезпечення охорони здоров’я в Україні – а саме про факти, що свідчать про системну та систематичну протиправну антиконституційну, включно злочинну, діяльність щодо забезпечення охорони здоров’я в Україні, які включають:
16.1.1. Відсутність в Україні, станом на сьогодні (за наданою ЦПМСД2 та ВМР інформацією), нормативного регулювання питання транспортування лежачих інвалідів, включаючи нестандартної ваги, з місця проживання до місця стаціонарного лікування та назад до місця проживання після закінчення стаціонарного лікування, що свідчить про створення та діяльність в самому МОЗ та в усій вертикалі закладів та установ системи МОЗ організованої антинародної злочинної групи, яка катує та винищує людей, зокрема, шляхом відмови лежачим інвалідам України, в тому числі нестандартної ваги, включаючи і мене, в наданні їм стаціонарної медичної допомоги у вигляді відмови в транспортуванні таких інвалідів з місця проживання до місця лікування та назад;
16.1.2. Фактичну відмову протягом 2013-2018 років 1) ЦПМСД2, його посадовими особами Кривов’яз Т.М., Олевінською В.М., Якубич С.Г., 2) ДОЗВМР, його посадовими особами Грабович Л.М., Шиш О.І., 3) ВМР, її посадовими особами Гройсманом В.Б., Ревою А.О., Моргуновим С.А., Якубович Г.А. 4) ДОЗОДА, його посадовими особами Грабович Л.М., 4) ВОДА, її посадовими особами Коровієм В.В.; Гижко А.П., 5) МОЗ та невідомими мені його посадовими особами мені як лежачому інваліду в наданні стаціонарної медичної допомоги у вигляді відмови в транспортуванні мене з місця проживання до місця стаціонарного лікування та назад, що свідчить про створення та діяльність в самому МОЗ та в усій вертикалі закладів та установ системи МОЗ, інших відповідальних юридичних осіб, організованої антинародної злочинної групи, яка катує та винищує людей, зокрема, шляхом відмови лежачим інвалідам України, включаючи нестандартної ваги, включаючи і мене, в наданні їм стаціонарної медичної допомоги у вигляді відмови в транспортуванні таких інвалідів з місця проживання до місця лікування та назад;
16.1.3. Систематичну та системну відмову мені МОЗ, іншими наведеними в цьому листі юридичними та посадовими особами, в своєчасному та повному наданні запитаної публічної інформації.
16.1.4. Систематичну та системну відмову МОЗ, іншими наведеними в цьому листі юридичними та посадовими особами, від дій зі своєчасного оприлюднення публічної інформації, зокрема, актів індивідуальної дії, включаючи і щодо мене.
16.1.5. Систематичну та системну відмову мені МОЗ, іншими наведеними в цьому листі юридичними та посадовими особами, в своєчасному наданні мені моїх персональних даних, інших порушень права на захист моїх персональних даних.
16.1.6. Систематичну та системну відмову мені МОЗ, іншими наведеними в цьому листі юридичними та посадовими особами, в своєчасному поновленні моїх порушених прав, на мої звернення, інших порушень приписів права про звернення.
16.1.7. Систематичну та системну відмову МОЗ, іншими наведеними в цьому листі юридичними та посадовими особами, в забезпеченні своєчасного притягнення до встановленої законами України відповідальності посадових осіб усієї вертикалі органів охорони здоров’я в Україні, інших юридичних осіб, відповідальних за наведені в моїх зверненнях порушення моїх прав людини.
16.2. Наведені факти свідчать про те, що МОЗ та його відповідальні посадові особи не виконали власних повноважень, передбачених приписами права, а саме:
16.2.1. не забезпечили пріоритетності охорони здоров'я у власній діяльності, внаслідок чого завдали шкоди моєму здоров'ю;
16.2.2. у межах своєї компетенції не надали допомогу мені як хворому інваліду;
16.2.3. не організували і не провели системи державних заходів щодо охорони та зміцнення здоров'я, зокрема, мого;
16.2.4. не забезпечили надання всім громадянам, включаючи мене, гарантованого рівня медичної допомоги у обсязі, що встановлюється Кабінетом Міністрів України;
16.2.5. не здійснили державного контролю та нагляду в сфері охорони здоров'я, зокрема, щодо мене;
16.2.6. не виконали обов’язку щодо поновлення моїх порушених прав, захисту моїх законних інтересів та відшкодування заподіяної мені шкоди;
16.2.7. не здійснили державного контролю і нагляду та іншої виконавчо-розпорядчої діяльності в сфері охорони здоров’я, включаючи стосовно мене;
16.2.8. не забезпечили реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я України в частині наведених фактів;
16.2.9. не забезпечили додержання вказаними мною та іншими закладами охорони здоров’я, установами та організаціями моїх прав та прав інших громадян на охорону здоров’я та прав пацієнта;
16.2.10. не здійснили релевантної організації надання мені та іншим громадянам медичної допомоги на первинному, вторинному та третинному рівні, організації надання медичної допомоги за спеціальностями;
16.2.11. не здійснили релевантного контролю і нагляду за додержанням щодо мене та інших громадян законодавства про охорону здоров’я;
16.2.12. не здійснили розгляду моїх звернень як звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю МОЗ, відповідно до приписів права;
16.2.13. не забезпечили здійснення заходів щодо запобігання корупції і контролю за їх реалізацією в апараті МОЗ та у вказаних мною та інших закладах, установах та організаціях охорони здоров’я;
16.2.14. не здійснили контролю за діяльністю вказаних мною та інших закладів, установ та організацій сфери охорони здоров’я;
16.2.15. не забезпечили повагу до гідності кожної людини, зокрема, мене;
16.2.16. не забезпечили рівних можливостей осіб та/або груп осіб, зокрема, мене;
16.2.17. не здійснили позитивних дій, зокрема, щодо мене;
16.2.18. не дотрималися принципу недискримінації у своїй діяльності;
16.2.19. не перевірили об'єктивно, всебічно і вчасно моїх звернень;
16.2.20. не забезпечили поновлення моїх порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку зі зверненнями рішень;
16.2.21. не вжили заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку майнової не немайнової (моральної) шкоди, завданої мені в результаті ущемлення моїх прав та законних інтересів,
16.2.22. не вирішили питання про відповідальність осіб, з вини яких були допущені порушення,
16.2.23. не розглядали мої звернення, всупереч наявності у мене встановлених законодавством пільг, у першочерговому порядку;
16.2.24. не прийняли жодних відповідних чинному законодавству рішень з приводу моїх звернень;
16.2.25. не оприлюднили жодних відповідних чинному законодавству рішень з приводу моїх звернень;
16.2.26. не забезпечили виконання жодних відповідних чинному законодавству рішень з приводу моїх звернень;
16.2.27. не відшкодували мені завданої шкоди, пов'язаної з поданням і розглядом моїх звернень;
16.2.28. допустили безпідставну передачу розгляду моїх звернень іншим органам;
16.2.29. не здійснили інших повноважень, визначених законом.
16.3. Ці заява та повідомлення подаються для мети ІНФОРМУВАННЯ МОЗ та його відповідальних посадових осіб про наведені факти та порушення, та ПРОПОЗИЦІЙ иа ВИМОГ виправлення наявних порушень та НЕГАЙНОГО усвідомленого ВЧИНЕННЯ МОЗ та його відповідальними посадовими особами релевантних АКТІВ ВІДПРАВЛЕННЯ ВЛАДИ, а саме:
16.3.1. забезпечення пріоритетності охорони здоров'я у власній діяльності, не завдавання шкоди здоров'ю населення і окремих осіб, включаючи і мене;
16.3.2. забезпечення надання допомоги хворим, інвалідам, включаючи і мене;
16.3.3. організації і проведення системи державних заходів щодо охорони та зміцнення здоров'я, включаючи і стосовно мене;
16.3.4. надання всім громадянам, включаючи і мене, гарантованого рівня медичної допомоги у обсязі, що встановлюється Кабінетом Міністрів України;
16.3.5. здійснення державного контролю та нагляду в сфері охорони здоров'я, включаючи і стосовно мене;
16.3.6. виконання власного обов’язку і поновлення моїх порушених прав, захисту моїх законних інтересів та відшкодування заподіяної мені шкоди;
16.3.7. здійснення державного контролю і нагляду та іншої виконавчо-розпорядчої діяльності в сфері охорони здоров’я, включаючи і щодо мене;
16.3.8. забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я України в частині наведених фактів, включаючи забезпечення негайного транспортування мене з мого помешкання до місця призначеного стаціонарного лікування та виділення мені додаткової путівки, на час мого лікування, для супроводжуючої мене особи;
16.3.9. забезпечення додержання вказаними мною та іншими закладами охорони здоров’я, установами та організаціями прав громадян на охорону здоров’я та прав пацієнта, зокрема, відповідних моїх прав на охорону здоров’я та прав пацієнта, включаючи забезпечення негайного транспортування мене з мого помешкання до місця призначеного стаціонарного лікування та виділення мені додаткової путівки, на час мого лікування, для супроводжуючої мене особи;
16.3.10. здійснення релевантної організації надання громадянам медичної допомоги на первинному, вторинному та третинному рівні, організації надання медичної допомоги за спеціальностями, зокрема, надання мені вказаної медичної допомоги, включно і в відмовленій мені частині, включаючи забезпечення негайного транспортування мене з мого помешкання до місця призначеного стаціонарного лікування та виділення мені додаткової путівки, на час мого лікування, для супроводжуючої мене особи;
16.3.11. здійснення релевантного контролю і нагляду за додержанням щодо громадян законодавства про охорону здоров’я, зокрема, і щодо мене, включно і в відмовленій мені частині, включаючи забезпечення негайного транспортування мене з мого помешкання до місця призначеного стаціонарного лікування та виділення мені додаткової путівки, на час мого лікування, для супроводжуючої мене особи;
16.3.12. здійснення розгляду та вирішення по суті усіх поданих МОЗ моїх звернень як звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю МОЗ, відповідно до приписів права, включаючи звернення щодо забезпечення негайного транспортування мене з мого помешкання до місця призначеного стаціонарного лікування та виділення мені додаткової путівки, на час мого лікування, для супроводжуючої мене особи;
16.3.13. забезпечення здійснення заходів щодо запобігання корупції і контролю за їх реалізацією в апараті МОЗ та у вказаних мною та інших закладах, установах та організаціях охорони здоров’я, включаючи і в частині наведених мною фактів, включаючи і в частині відмови мені в забезпеченні негайного транспортування мене з мого помешкання до місця призначеного стаціонарного лікування та виділення мені додаткової путівки, на час мого лікування, для супроводжуючої мене особи;
16.3.14. здійснення контролю за діяльністю вказаних мною та інших закладів, установ та організацій сфери охорони здоров’я, включаючи і в частині наведених мною фактів, в тому числі і щодо забезпечення негайного транспортування мене з мого помешкання до місця призначеного стаціонарного лікування та виділення мені додаткової путівки, на час мого лікування, для супроводжуючої мене особи;
16.3.15. забезпечення поваги до гідності кожної людини, зокрема, мене;
16.3.16. забезпечення рівних можливостей осіб та/або груп осіб, зокрема, мене;
16.3.17. здійснення позитивних дій, зокрема, щодо мене;
16.3.18. дотримання принципу недискримінації у своїй діяльності;
16.3.19. перевірити об'єктивно, всебічно і вчасно мої звернення;
16.3.20. забезпечення поновлення моїх порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку зі зверненнями рішень;
16.3.21. вжиття заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку майнової не немайнової (моральної) шкоди, завданої мені в результаті ущемлення моїх прав та законних інтересів,
16.3.22. вирішення питання про відповідальність осіб, з вини яких були допущені порушення,
16.3.23. розгляду моїх звернень у першочерговому порядку, у зв’язку з наявністю у мене встановлених законодавством пільг;
16.3.24. прийняття відповідних чинному законодавству рішень з приводу моїх звернень;
16.3.25. оприлюднення рішень, прийнятих відповідно до чинного законодавства з приводу моїх звернень;
16.3.26. забезпечення виконання рішень, прийнятих відповідно до чинного законодавства з приводу моїх звернень;
16.3.27. відшкодування мені завданої шкоди, пов'язаної з поданням і розглядом моїх звернень;
16.3.28. не допущення безпідставної передачі розгляду моїх звернень іншим органам;
16.3.29. здійснення інших повноважень, визначених законом.
17. ВИМОГИ ЗВЕРНЕННЯ ПРО НАДАННЯ ПЕРВИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ
Прошу надати мені первинну правову допомогу, а саме:
17.1. надати письмову консультацію з правових питань, а саме:
17.1.1. загальну кількість та перелік усіх порушень українського національного та міжнародного права, з посиланням на кожну конкретну порушену статтю, пункт тощо, порушеної норми, допущених кожним причетним органом публічної влади, профільними установами, закладами та організаціями, їх посадовими особами, вчиненням бездіяльності з:
17.1.1.1. транспортування мене з мого помешкання до місця надання стаціонарної медичної допомоги та назад;
17.1.1.2. відмови в прийнятті та розгляді моїх звернень;
17.1.1.3. ненадання та/чи несвоєчасне надання відповіді на звернення;
17.1.1.4. ненадання та/чи несвоєчасне надання відповіді на запити на доступ до публічної інформації;
17.1.1.5. ненадання та/чи несвоєчасне надання відповіді на запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист;
17.1.1.6. ненадання та/чи несвоєчасне надання запитаної інформації;
17.1.1.7. ненадання та/чи несвоєчасне надання запитаної публічної інформації;
17.1.1.8. ненадання та/чи несвоєчасне надання запитаних персональних даних;
17.1.1.9. та усіма дотичними порушеннями;
17.1.2. загальну кількість та перелік усіх порушень українського національного та міжнародного права, з посиланням на кожну конкретну порушену статтю, пункт тощо, порушеної норми, допущених при розгляді та вирішенні моїх звернень про транспортування мене з мого помешкання до місця надання стаціонарної медичної допомоги та назад, іншими порушеннями, вказаними в цьому листі та в листах від 27.06.16 за вих.№57-2з, від 29.06.16 за вих.№57-2з (повторна), від 09.06.17 за вих.№15c., від 26.03.18 за №12дп18Госпіталізація, та усіма дотичними порушеннями;
17.1.3. загальну кількість та перелік усіх встановлених законом видів відповідальності кожного причетного органу публічної влади, профільних установ, закладів та організацій, їх посадових осіб, за кожне з порушень моїх прав, допущених вчиненням бездіяльності в транспортуванні мене з мого помешкання до місця надання стаціонарної медичної допомоги та назад, іншими вказаними в цьому листі порушеннями, та усіма дотичними порушеннями, а також порядок застосування кожного з цих видів відповідальності;
17.1.4. загальну кількість та перелік усіх встановлених законом видів відповідальності кожного причетного органу публічної влади, профільних установ, закладів та організацій, їх посадових осіб, за кожне з порушень моїх прав, допущених при розгляді та вирішенні моїх звернень про транспортування мене з мого помешкання до місця надання стаціонарної медичної допомоги та назад, іншими вказаними в цьому листі порушеннями, та усіма дотичними порушеннями, а також порядок застосування кожного з цих видів відповідальності.
17.2. скласти від мого імені письмові скарги в порядку квазі-судової процедури захисту прав, передбаченої законом України «Про звернення громадян», інших релевантних законів, для оскарження кожного з порушень моїх прав, допущених при розгляді та вирішенні моїх звернень про транспортування мене з мого помешкання до місця надання стаціонарної медичної допомоги та назад, іншими вказаними в цьому листі порушеннями, та усіма дотичними порушеннями, включаючи порушення, вказані мною в листі до МОЗ від 26.03.18 за №12дп18Госпіталізація, а саме:
17.2.1. адресати скарг –
а) усі вищі (в порядку підлеглості, в частині оскаржуваних питань) органи щодо 1) ЦПМСД2, 2) ДОЗВМР, 3) ВМР, 4) ДОЗОДА, 5) ВОДА; 6) МОЗ;
б) усі вищі (в порядку підлеглості, В ЧАСТИНІ ОСКАРЖУВАНИХ ПИТАНЬ) посадові особи щодо посадових осіб 1) ЦПМСД2 – Кривов’яз Т.М., Олевінської В.М., Якубич С.Г., 2) ДОЗВМР – Грабович Л.М., Шиш О.І., 3) ВМР – Гройсмана В.Б., Реви А.О., Моргунова С.А., Якубович Г.А.; 4) ДОЗОДА – Грабович Л.М., 5) ВОДА – Коровія В.В.; Гижко А.П., 6) МОЗ – невідомих мені відповідальних посадових осіб;
в) Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (далі – УПЛ);
г) усі антикорупційні органи – 1) Генеральна прокуратура України (далі – ГПУ); 2) Національне антикорупційне бюро (далі – НАБУ); 3) Міністерство внутрішніх справ України (далі – МВС); 4) Національне агентство з питань запобігання корупції (далі – НАЗК);
д) Національна поліція України (далі – НПУ) та її Вінницькі обласний та міський структурні підрозділи;
е) Кабінет Міністрів України (далі – КМУ);
є) усі інші юридичні особи та посадові особи, повноважні розглядати та вирішувати питання оскарження викладених в цьому листі фактів порушень.
Наведений перелік адресатів буде доповнений після отримання мною запитаної вище письмової консультації від МОЗ.
17.2.2. оскаржувані особи –1) ЦПМСД2, 2) ДОЗВМР, 3) ВМР, 4) ДОЗОДА, 5) ВОДА; 6) МОЗ; 7) Кривов’яз Т.М., 8) Олевінська В.М., 9) Якубич С.Г., 10) Грабович Л.М. (як керівник ДОЗВМР), 11) Шиш О.І., 12) Гройсман В.Б. (як керівник ВМР), 13) Рева А.О. (як заступник керівника ВМР), 14) Моргунов С.А., 15) Якубович Г.А.; 16) Грабович Л.М. (як керівник ДОЗОДА), 17) Коровій В.В.; 18) Гижко А.П., 19) невідомі мені відповідальні посадові особи МОЗ.
Наведений перелік адресатів буде доповнений після отримання мною повної запитаної інформації від МОЗ.
17.2.3. оскаржувані порушення:
17.2.3.1. довготривала бездіяльність з врегулювання в Україні питання фізичного доступу лежачих інвалідів, включаючи нестандартної ваги, в тому числі і мене, до охорони здоров’я в частині їх транспортування з помешкання до закладу стаціонарного лікування та назад, та усіма дотичними порушеннями. Ця бездіяльність триває до сьогодні і продовжує тривати, тобто, порушення є триваючим;
17.2.3.2. довготривала відмова в наданні мені як лежачому інваліду фізичного доступу до охорони здоров’я в частині стаціонарної медичної допомоги у вигляді відмови в транспортуванні мене з місця проживання до місця стаціонарного лікування та назад, та усіма дотичними порушеннями. Це порушення триває до сьогодні і продовжує тривати, тобто, порушення є триваючим;
17.2.3.3. довготривала дискримінація мене за ознакою інвалідності в доступі до охорони здоров’я в частині стаціонарної медичної допомоги у вигляді відмови в транспортуванні мене з місця проживання до місця стаціонарного лікування та назад, та усіма дотичними порушеннями. Це порушення триває до сьогодні і продовжує тривати, тобто, порушення є триваючим;
17.2.3.4. протиправне використання моїх персональних даних, що є конфіденційною інформацією, та їх поширення;
17.2.3.5. протиправне ненадання та/чи несвоєчасне надання мені запитаної інформації, публічної інформації та моїх персональних даних;
17.2.3.6. усі інші порушення моїх прав, виявлені МОЗ в процесі опрацювання цього звернення та повідомлені мені ним в письмовій консультації з правових питань, запитаній вище в цьому зверненні.
17.2.4. до проектів скарг прошу включити вимогу про забезпечення мені під час розгляду скарги усіх прав, передбачених ст.18 закону України «Про звернення громадян», інших законних прав, з наведенням переліку усіх цих прав;
17.2.5. вимоги скарг – прошу включити до проектів скарг:
17.2.5.1. перелік усіх законних видів захисту моїх порушених прав та вимогу до адресатів скарг про їх застосування;
17.2.5.2. негайне поновлення адресатами скарг моїх порушених прав;
17.2.5.3. вимогу про забезпечення адресатами скарг притягнення винних посадових осіб в порядку, передбаченому законом, до усіх видів відповідальності, встановленої законом;
17.2.5.4. вимогу про забезпечення мені адресатами скарг відшкодування майнової та немайнової (моральної) шкоди з винних осіб;
17.2.5.5. вимогу про відшкодування мені адресатами скарг за рахунок оскаржуваних осіб усіх витрат, пов’язаних з цим зверненням, зокрема, вартості, за аналогією права, складення цього листа, та усіх попередніх заяв та скарг. Право, що регулює оплату послуг публічних адвокатів, встановило вартість підготовки та складення однієї позовної заяви, станом на сьогодні, в сумі 1 233 грн.; заяви – 1 057 грн.;
17.2.5.6. вимогу про складення та направлення для розгляду уповноваженому органу протоколів про адміністративні правопорушення, вчинені відповідальними посадовими особами, включаючи у формі протиправного використання моїх персональних даних, неоприлюднення актів індивідуальної дії щодо мене, протиправного ненадання та/чи несвоєчасного надання мені запитаної інформації, публічної інформації та моїх персональних даних; інших встановлених МОЗ порушень моїх прав, з включенням до протоколів моїх даних як потерпілого та свідка, з вимогою відшкодування мені майнової та немайнової (моральної) шкоди. Ці вимоги, серед інших, прошу включити до скарг, адресованих органу, уповноваженому на складення таких протоколів про адміністративне правопорушення;
17.2.5.7. вимоги скарг до правоохоронних органів – про поновлення адресатами скарг моїх порушених прав, включаючи шляхом початку та проведення досудового розслідування та передачі кримінальних справ до суду, покарання злочинців та відшкодування мені майнової та немайнової (моральної) шкоди.
Наведений перелік вимог буде доповнений після отримання мною повної запитаної тематичної інформації від МОЗ.
17.2.6. За попередніми даними, цей лист потребує складення МОЗ проектів щонайменше 106 скарг як звернень за захистом моїх порушених прав в порядку квазі-судової процедури. У випадку неможливості, включаючи ІЗ ЗАКОННИХ ПРИЧИН, вчасного складення та надання мені проектів потрібних скарг, прошу негайно сплатити мені компенсацію вартості нескладених скарг з розрахунку 1 233 грн. за кожну нескладену скаргу (за аналогією права, що регулює оплату послуг публічних адвокатів) для уможливлення своєчасного їх складення силами найнятих адвокатів.
17.3. надати мені допомогу в ЗАБЕЗПЕЧЕННІ мого доступу до медіації для захисту моїх прав, порушених усіма вказаними в цьому листі органами, закладами, посадовими особами.
17.4. Прошу надати мені первинну правову допомогу у вигляді письмової консультації з правових питань та складення від мого імені письмових скарг в порядку закону України «Про звернення громадян» не в максимальний строк, встановлений законом, а в строк, мінімально необхідний для виконання такого завдання. Вказане клопотання подається на підставі ст.ст.21.1, 24.1, 24.2 Конституції України, ст.ст.4.1.е), 5.2, 5.3, 13.1 Конвенції ООН про права інвалідів, що є частиною українського законодавства з 30.12.2009 року, ст.ст.6.1, 8, 14 Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод, що є частиною українського законодавства з 24.07.1997 року, Резолюції Генеральної Асамблеї ООН №48/96 «Стандартні правила забезпечення рівних можливостей для інвалідів», прийнятої на 48 сесії Генеральної Асамблеї ООН 20 грудня 1993 року, для застосування позитивної дискримінації з метою усунення непрямої дискримінації людей з інвалідністю та забезпечення їм, через розумне пристосування, однакового з неінвалідами доступу до квазі-судової процедури оскаржень та поновлення їх порушених прав.
17.5. Також, відповідно до ст.38.6 закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» прошу обслужити мене як інваліда 1А групи та надати запитані мною правові послуги позачергово.
Письмову консультацію з правових питань та письмові проекти складених скарг, інші документи прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист.
З метою унеможливлення порушення встановлених законом строків вирішення цього звернення з будь-яких причин, інших порушень моїх прав, при наявності додаткових необхідних запитань, які, можливо, виникнуть у посадових осіб МОЗ, відповідальних за розгляд та вирішення цього звернення, прошу усі запитання негайно надсилати мені на вказану мною електронну адресу.
18. Вимоги скарги, як національного засобу юридичного захисту в порядку квазі-судової процедури, на яку поширюються гарантії ч.1 ст.6 Конвенції
18.1. Відповідно до приписів закону України «Про звернення громадян», інших релевантних законів я прошу:
18.1.1. ТЕРМІНОВО провести перевірку викладених фактів та розгляд звернення в установленому законом порядку. При цьому забезпечити реалізацію моїх прав:
18.1.1.1. особисто викласти аргументи комісії (особі), що перевірятиме скаргу, та взяти участь у перевірці поданої скарги;
18.1.1.2. знайомитися з матеріалами перевірки скарги;
18.1.1.3. подавати додаткові матеріали та наполягати на їх запиті органом, який розглядає скаргу;
18.1.1.4. бути присутнім при розгляді скарги;
18.1.1.5. користуватися послугами адвоката або представника;
18.1.1.6. одержати письмову відповідь про результати розгляду скарги;
18.1.1.7. висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду скарги;
18.1.1.8. вимагати відшкодування збитків, якщо вони стануть результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.
18.1.2. Забезпечити мою участь в перевірці та розгляді скарги; для цього повідомити мені прізвища, імена та по-батькові, найменування посад посадових осіб, яким буде доручено проводити перевірку та/чи розгляд скарги, та завчасно повідомляти про місце та час усіх запланованих заходів з перевірки та/чи розгляду скарги.
18.1.3. Надати мені завчасно до початку розгляду скарги можливість ознайомлення з усіма матеріалами з перевірки скарги шляхом надсилання належних їх цифрових факсимільних копій (фотокопій з оригіналів) мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист;
18.1.4. Встановити поіменно та повідомити мені усіх винних та відповідальних посадових осіб, причетних до фактів викладених в скарзі порушень моїх прав.
18.1.5. Розглянути скаргу в моїй присутності за місцем мого проживання, заздалегідь повідомивши час та місце розгляду.
18.1.5.1. Вказане клопотання заявляється на підставі ст.ст.21.1, 24.1, 24.2 Конституції України, ст.ст.4.1.е), 5.2, 5.3, 13.1 Конвенції ООН про права інвалідів, що є частиною українського законодавства з 30.12.2009 року, ст.ст.6.1, 8, 14 Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод, що є частиною українського законодавства з 24.07.1997 року, Резолюції Генеральної Асамблеї ООН №48/96 «Стандартні правила забезпечення рівних можливостей для інвалідів», прийнятої на 48 сесії Генеральної Асамблеї ООН 20 грудня 1993 року, ст.1.1.5), ст.ст.6.2, 12 закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» для застосування позитивної дискримінації (розумного пристосування) з метою усунення непрямої дискримінації людей з інвалідністю та забезпечення їм, через розумне пристосування, однакового з неінвалідами доступу до квазі-судової процедури розгляду звернень в порядку закону України «Про звернення громадян».
18.1.6. Оскільки я є малозабезпеченим лежачим інвалідом 1А групи, і, за законом, маю право на публічного адвоката, прошу забезпечити мій доступ до квазі-судової процедури з розгляду цієї скарги, гарантований ст.6.1 Конвенції, в частині права на безоплатну правову допомогу як складової забезпечення принципу рівності сторін та змагальності процедури розгляду скарги. Наведену конвенційну гарантію прошу забезпечити шляхом покладення зобов’язання на Вінницький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги (21021, м. Вінниця, вул. Порика, 29, [email address], тел.0-800-213-103) направити адвоката для представництва моїх інтересів під час розгляду цієї скарги призначеної дати в призначеному місці. На моє звернення ще від 17.07.15 вказаний Центр ухвалив рішення про надання мені безоплатної правової допомоги, але адвоката для представництва моїх інтересів в квазі-судових процедурах не виділив, і адвоката я не маю.
18.1.7. Прошу забезпечити виконання усіх дій з перевірки та розгляду скарги за моєї участі та участі публічного (призначеного) адвоката.
18.1.8. Негайно поновити мої викладені вище та встановлені в ході перевірки порушені права, зокрема, але не обмежуючись, у вигляді забезпечення:
18.1.8.1. негайного надання мені призначеної стаціонарної медичної допомоги, а саме забезпечення фізичного доступу до призначеної стаціонарної медичної допомоги шляхом транспортування мене з мого помешкання до місця призначеної стаціонарної медичної допомоги та, після завершення лікування, назад;
18.1.8.2. негайного надання мені усіх запитаних документів та інформації;
18.1.8.3. негайного припинення усіх триваючих до сьогодні порушень моїх прав на захист персональних даних;
18.1.9. негайного притягнення до встановленої законом відповідальності усіх винних посадових осіб, відповідальних за наведені вище та виявлені перевіркою порушення моїх прав людини.
18.2. Вжити, в межах наданих повноважень, усіх інших релевантних заходів до відновлення моїх порушуваних прав людини, викладених в цьому листі.
18.3. Прошу розглянути та вирішити цю скаргу у встановлений законом України «Про звернення громадян» місячний строк – не пізніше 08.12.17. Відповідно до ст.20.2 закону України «Про звернення громадян», «На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну». Відтак, прошу розглянути моє звернення у скорочений 10-денний строк, оскільки ВВМР загалом вже 1,5 місяця, тобто, в 6 разів більше від встановленого законом строку, розглядає мій запит, і щоденне зволікання з поновлення моїх порушених прав, викладених в цьому зверненні, є подальшою віктимізацією мене як жертви порушення прав людини.
18.4. Відповідно до 20.3 закону України «Про звернення громадян», «Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку». Прошу розглянути моє звернення як дитини-інваліда – особи, яка має пільги за законодавством, у першочерговому порядку.
18.5. Забезпечити негайне припинення, усіма наявними повноваженнями, наведених тут порушень прав людини.
18.6. Виявити та усунути причини та умови, які сприяли наведеним тут порушенням; забезпечити, усіма наявними повноваженнями, унеможливлення повторення таких порушень на майбутнє.
18.7. Вжити передбачених законом заходів та вирішити питання про притягнення у встановленому законом порядку до встановленої законом відповідальності, за наведені в цій скарзі та виявлені в ході перевірки скарги додаткові порушення моїх прав людини, усіх встановлених в ході перевірки цієї скарги винних та відповідальних посадових осіб, причетних до викладених тут та встановлених перевіркою порушень.
18.8. Не допускати безпідставної передачі розгляду цієї скарги іншим органам та посадовим особам. Я не надаю згоди на передачу скарги та моїх персональних даних будь-яким третім особам.
18.9. Надати мені можливість ознайомлення з усіма матеріалами з розгляду цієї скарги шляхом надсилання їх належних факсимільних копій (фотокопій з оригіналів) в цифровій (електронній) формі на електронну адресу, з якої отриманий цей лист.
18.10. Надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, письмове рішення та письмову відповідь з усіх питань скарги та цього звернення.
18.11. Письмово повідомити мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, про результати перевірки скарги і суть прийнятого рішення.
18.12. У разі (часткової) відмови в задоволенні вимог скарги надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, письмове рішення з мотивами відмови та роз'яснити порядок його оскарження.
18.13. Повідомити мені вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього звернення та надати мені його належну електронну факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) з реквізитами вхідної реєстрації.
18.14. Оприлюднити на сайті МОЗ, на виконання приписів права, рішення та відповідь мені за цим листом, а також рішення та відповіді мені за усіма моїми раніше поданими зверненнями.
19. ВИМОГИ ЗАПИТУ НА ПУБЛІЧНУ ІНФОРМАЦІЮ, ОБ’ЄДНАНІ ІЗ ЗАПИТОМ НА ДОСТУП ДО МОЇХ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ТА ЇХ ЗАХИСТ, ТА ІЗ ЗАЯВОЮ ПРО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян» прошу надати мені інформацію, необхідну мені для реалізації моїх прав людини; мої персональні дані; публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
2.1. Дані про те, які конкретні акти відправлення влади, включно позитивні дії, включно акти індивідуальної дії щодо мене та інших осіб, вчинені МОЗ протягом останніх 5 років для мети усунення наявної дискримінації лежачих інвалідів, включно великої ваги, включно мене, в забезпеченні права на доступ до медичної допомоги в частині фізичного доступу до стаціонарної медичної допомоги, включно планової, а саме в частині забезпечення транспортування таких інвалідів з помешкання назовні та до місця стаціонарного лікування, та назад після завершення лікування:
2.1.1. в частині нормативного врегулювання питання;
2.1.2. в частині забезпечення фактичного доступу таких інвалідів, включно мене, до стаціонарної медичної допомоги;
2.1.3. Прошу повідомити загальну кількість таких актів, їх авторів, найменування, дати вчинення, реєстраційні номери (якщо мають бути), дані про оприлюднення таких нормативних актів (прямі інтернет-посилання), дані про оприлюднення таких актів індивідуальної дії (прямі інтернет-посилання), та надати належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх задокументованих релевантних актів відправлення влади.
2.1.4. Прізвища, імена та по-батькові, найменування посад усіх посадових осіб МОЗ, відповідальних за вчинення МОЗ актів відправлення влади, включно актів індивідуальної дії щодо мене та інших осіб, протягом останніх 5 років для мети усунення наявної дискримінації лежачих інвалідів, включаючи великої ваги, включаючи мене, в забезпеченні права на доступ до медичної допомоги в частині фізичного доступу до стаціонарної медичної допомоги, включно планової, а саме в частині забезпечення транспортування таких інвалідів з помешкання назовні та до місця стаціонарного лікування, та назад; а також домашні адреси та персональні службові електронні адреси цих посадових осіб.
2.2. Дані про те, які конкретні акти відправлення влади, включно акти індивідуальної дії, вчинені МОЗ щодо мене для мети захисту та поновлення кожного з моїх порушених прав людини, викладених мною в моїх зверненнях до МОЗ, зокрема, від 27.06.16 за вих.№57-2з, 29.06.16 за вих.№57-2з (повторна), 09.06.17 за вих.№15c, 26.03.18 за №12дп18Госпіталізація, цього листа, включаючи, але не обмежуючись:
2.2.1. щодо забезпечення транспортування мене з помешкання назовні та до місця стаціонарного лікування та назад;
2.2.2. щодо забезпечення прийняття та належного розгляду і вирішення усіх моїх релевантних звернень усіма відповідальними органами та посадовими особами;
2.2.3. щодо реального поновлення усіх моїх порушених прав людини, включаючи відшкодування майнової та немайнової (моральної) шкоди;
2.2.4. щодо притягнення до встановленої законом відповідальності усіх винних відповідальних посадових осіб усіх релевантних органів та установ, інших юридичних осіб;
2.2.5. щодо забезпечення поновлення усіх інших порушень моїх прав людини, наведених в моїх зверненнях та встановлених МОЗ в процесі перевірки цих звернень.
2.2.6. Прошу повідомити загальну кількість таких актів, їх авторів, найменування, дати вчинення, реєстраційні номери (якщо мають бути), дані про оприлюднення таких нормативних актів (прямі інтернет-посилання), дані про оприлюднення таких актів індивідуальної дії (прямі інтернет-посилання), та надати належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх задокументованих релевантних актів відправлення влади.
2.2.7. Вхідні реєстраційні номери та дати вхідної реєстрації моїх звернень до МОЗ від 27.06.16 за вих.№57-2з, 29.06.16 за вих.№57-2з (повторна), 09.06.17 за вих.№15c, 26.03.18 за №12дп18Госпіталізація, цього листа.
2.2.8. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) моїх звернень до МОЗ від 27.06.16 за вих.№57-2з, 29.06.16 за вих.№57-2з (повторна), 09.06.17 за вих.№15c, 26.03.18 за №12дп18Госпіталізація, цього листа, з реквізитами їх вхідної реєстрації МОЗ.
2.2.9. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх рішень МОЗ за моїми зверненнями від 27.06.16 за вих.№57-2з, 29.06.16 за вих.№57-2з (повторна), 09.06.17 за вих.№15c, 26.03.18 за №12дп18Госпіталізація, з усіма додатками до них.
2.2.10. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх відповідей МОЗ на мої звернення від 27.06.16 за вих.№57-2з, 29.06.16 за вих.№57-2з (повторна), 09.06.17 за вих.№15c, 26.03.18 за №12дп18Госпіталізація, з усіма додатками до них.
2.2.11. Докази надсилання (вручення) мені усіх рішень та відповідей МОЗ на мої звернення від 27.06.16 за вих.№57-2з, 29.06.16 за вих.№57-2з (повторна), 09.06.17 за вих.№15c, 26.03.18 за №12дп18Госпіталізація, з усіма додатками до них.
2.2.12. Прізвища, імена та по-батькові, найменування посад усіх посадових осіб МОЗ, відповідальних за розгляд та вирішення кожного з моїх звернень до МОЗ від 27.06.16 за вих.№57-2з, 29.06.16 за вих.№57-2з (повторна), 09.06.17 за вих.№15c, 26.03.18 за №12дп18Госпіталізація, цього листа, а також домашні адреси та персональні службові електронні адреси цих посадових осіб.
2.3. Дані про усі негайні письмові повідомлення МОЗ, за приписами права, спеціально уповноваженому суб’єкту у сфері протидії корупції про вчинення корупційних та/чи пов’язаних з корупцією правопорушень, інформація про які подана мною МОЗ в моїх зверненнях від 27.06.16 за вих.№57-2з, 29.06.16 за вих.№57-2з (повторна), 09.06.17 за вих.№15c, 26.03.18 за №12дп18Госпіталізація, цим листом.
2.3.1. Загальну кількість усіх негайних письмових повідомлень МОЗ спеціально уповноваженому суб’єкту у сфері протидії корупції про вчинення корупційних та/чи пов’язаних з корупцією правопорушень, інформація про які подана мною МОЗ в моїх зверненнях від 27.06.16 за вих.№57-2з, 29.06.16 за вих.№57-2з (повторна), 09.06.17 за вих.№15c, 26.03.18 за №12дп18Госпіталізація, цим листом; вихідні реєстраційні номери та дати вихідної реєстрації кожного такого негайного письмового повідомлення МОЗ спеціально уповноваженому суб’єкту у сфері протидії корупції.
2.3.2. Належні факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх негайних письмових повідомлень МОЗ спеціально уповноваженому суб’єкту у сфері протидії корупції про вчинення корупційних та/чи пов’язаних з корупцією правопорушень, інформація про які подана мною МОЗ в моїх зверненнях від 27.06.16 за вих.№57-2з, 29.06.16 за вих.№57-2з (повторна), 09.06.17 за вих.№15c, 26.03.18 за №12дп18Госпіталізація, цим листом.
2.4. Дані щодо організації МОЗ, станом на дату надання у встановлений законом строк відповіді на цей лист, включно щодо доступу до публічної інформації, діяльності зі складення запитаних мною цим листом проектів скарг, в порядку квазі-судових процедур захисту прав, передбачених законами України, а саме:
2.4.1. загальну кількість посадових осіб МОЗ, яким доручене, станом на дату надання у встановлений законом строк відповіді на цей лист, включно щодо доступу до публічної інформації, складення запитаних мною цим листом проектів скарг;
2.4.2. прізвища, імена та по-батькові цих посадових осіб МОЗ, яким доручене складення запитаних мною цим листом проектів скарг, найменування їх посад, їх персональні службові електронні адреси;
2.4.3. документальне підтвердження надання кожній зі вказаних посадових осіб МОЗ доручення (завдання) на складення запитаних мною цим листом проектів скарг, у вигляді належно засвідчених копій (фотокопій з оригіналів) усіх таких доручень;
2.5. ПОВТОРНО прошу повідомити:
2.5.1. Про ухвалене МОЗ рішення про те, в який спосіб та якими силами і який саме заклад та коли саме доправлятиме мене з мого помешкання до транспортного засобу, а потім до місця стаціонарного лікування і назад?
2.5.2. Які конкретні заходи вжило МОЗ протягом останніх п’яти років для забезпечення уможливлення доправлення до місця планового стаціонарного лікування лежачих інвалідів, включаючи мене особисто, за направленнями лікарні?
2.5.2.1. Прошу повідомити загальну кількість заходів МОЗ та надати мені належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх документів МОЗ, що підтверджують вжиття адекватних проблемі заходів.
2.5.2.2. Прошу повідомити загальну кількість звернень МОЗ до усіх уповноважених органів влади з метою повідомлення про існування проблеми відсутності можливості доправлення лежачих інвалідів, включаючи мене особисто, до стаціонарного лікування та надати мені належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх таких звернень та пропозицій МОЗ, спрямованих на вирішення питання та забезпечення прав на здоров’я лежачих інвалідів.
2.5.3. Дату вхідної реєстрації мого листа від 26.03.18 №12дп18Госпіталізація.
2.5.4. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) мого листа від 26.03.18 №12дп18Госпіталізація з реквізитами його вхідної реєстрації МОЗ.
2.5.5. У зв’язку з терміновістю вирішення питань цього листа, що стосуються мого здоров’я, загрозою безпеці мого здоров’я, повторністю вимог, прошу розглянути та вирішити усі питання цього листа, а також надати мені відповідь на нього не пізніше 48 годин з моменту отримання цього листа.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст. 3 закону України «ПРО СВОБОДУ ПЕРЕСУВАННЯ ТА ВІЛЬНИЙ ВИБІР МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ», «…місце проживання - житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає…». Ні законом України «Про звернення громадян», ні жодним іншим законом не передбачено обов’язку заявників звернення надавати адресу місця проживання, яка, також, визнана законом КОНФІДЕНЦІЙНОЮ інформацією. Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.2.2 закону України «Про доступ до публічної інформації», вказаний закон «…не поширюється… на ВІДНОСИНИ у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом», тобто, на стосунки суб’єктів звернень – заявників та скаржників, з одного боку, і юридичних осіб-адресатів звернень та їх посадових осіб, протягом часу процедури звернення та з приводу цієї процедури. Це обмеження не поширюється на будь-які інші, крім ВІДНОСИН, аспекти звернень, в тому числі і на ДОКУМЕНТАЦІЮ звернень. Навпаки, всі ДОКУМЕНТИ звернень, що містять відображену та задокументовану будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформацію, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків з прийняття та розгляду звернень, передбачених чинним законодавством, за приписами ст.1 закону України «Про доступ до публічної інформації», є ПУБЛІЧНОЮ інформацією, а тому на усі документи щодо усіх звернень громадян поширюються усі релевантні правила закону України «Про доступ до публічної інформації».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію», «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі ФОРМ і ДЖЕРЕЛ одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Я не даю згоди на використання будь-якої інформації стосовно мене та моїх персональних даних, включно будь-яких контактних даних, для будь-якої мети і в будь-який спосіб, включаючи і для комунікації зі мною, за виключенням мети, вказаної в цьому зверненні.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492), який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55), прошу надати мені в установлений законом строк на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети переписки за цим листом.
Я не даю згоди на передачу моїх персональних даних щодо цього листа будь-яким третім особам, за виключенням випадків, передбачених ЗАКОНОМ.
Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних, крім електронної адреси, з якої отриманий цей лист, для переписки зі мною за цим листом.
Я не даю згоди на будь-яке об’єднання відповідей на різні звернення.
26.04.18
З повагою,
Підпис: Г.С. Щербата – Галина Сергіївна Щербата

З повагою,

Галина Сергіївна Щербата

Оля Птицина,

3 Attachments

--- Пересылаемое сообщение ---
От кого: olgasokolova733 <[email address]>
Кому: <[email address]>
Тема: Новый документ 2018-05-21
Дата: 21 мая 2018, 12:08:10

Отправлено с Redmi Note 4

ДОЗ та К Вінницької ОДА,

1 Attachment

Здравствуйте, Foi+request-33993-ff62d56f.

--
С уважением,
ДОЗ mailto:[email address]