11АктиІндДії

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області (ВОПФУ)
2. Керівнику ВОПФУ
21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7, [email address]
звертається:
Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, пенсійне посвідчення АА №427988, видане 15.04.02 УСЗН в Замостянському р-ні м. Вінниці, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21037, м. Вінниця, житло (квартира)
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить 11 запитів на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить 11 запитів на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить 12 заяв, включно на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
За приписами національного права, чинного протягом понад 12 років, органи ПФУ зобов’язані оприлюднювати свої акти індивідуальної дії на офіційних сайтах. Актами індивідуальної дії, серед іншого, є листи-відповіді на звернення, запити тощо. ВОПФУ надсилало мені багато таких листів-відповідей, однак, пошук їх на його офіційному сайті не виявив жодного оприлюдненого.
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Скільки листів-відповідей на мої звернення, запити тощо надсилало мені ВОПФУ в 2022-2023 році?
1.1. Скільки з цих листів-відповідей оприлюднено на офіційному сайті ВОПФУ?
1.2. Скільки з цих листів-відповідей НЕ оприлюднено на офіційному сайті ВОПФУ?
2. Прошу надати інформацію по кожному листу-відповіді, наданому ВОПФУ у відповідь на мої листи, а саме:
2.1. Дату реєстрації листа;
2.2. Вихідний реєстраційний номер листа;
2.3. На якого мого листа (№, заголовок тощо) наданий лист-відповідь;
2.4. Спосіб доставки мені листа-відповіді (пошта, електронна пошта, кур’єр тощо);
2.5. Дату фактичного надсилання мені листа (передачу пошті тощо);
2.6. Прямий інтернет-лінк на офіційне оприлюднення кожного такого листа-відповіді на офіційному сайті ВОПФУ.
3. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
4. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
5. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу при наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.
6. Якщо якийсь лист-відповідь, надісланий мені ВОПФУ, не оприлюднений на офіційному сайті ВОПФУ, прошу негайно його оприлюднити і надати мені усю запитувану тут інформацію по ньому.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. При наданні інформації на цю електронну адресу прошу вилучити мою конфіденційну інформацію – мої паспортні дані та домашню адресу. Також прошу надати відповідь та запитану інформацію на мою приватну електронну адресу, надану ПФУ раніше і наявну в моїй пенсійній справі. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
30.01.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна

Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області

Зареєстровано 30.01.2023 13:46:29, реєстраційний №51/11

Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області

3 Attachments

[ Email has no body, please see attachments ]