У Нацбанку пояснили, чому надсилали смс про відстрочку розгляду запитів

15 Квітня 2020 07:20

Повідомлення про відстрочку розгляду запитів мають попереджувальний характер. Про це заявив заступник голови НБУ Роман Борисенко, відповідаючи на лист Уповноваженого з дотримання права на інформацію та Віктора Барвіцького.

Офіс Уповноваженого відреагував на публікацію в «Доступі до правди», де йшлося про те, що запитувачеві замість відповіді на запит надійшла смс від НБУ: «Ваше звернення/запит зареєстровано… буде розглянуто після  завершення карантину, пов’язаного з COVID-19».  

Читайте також: Віктор Барвіцький: Ми часто маємо справу із зловживаннями у сфері доступу

«Запровадження карантину не є підставою для обмеження конституційних прав громадян, зокрема на звернення та інформацію», – зауважив Барвіцький і попросив пояснити, чому виникла така ситуація.

У свою чергу, в НБУ запевнили, що не припиняли розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію.

 

 

«За період із 12 березня до 2 квітня 2020 року в Національному банку зареєстровано та спрямовано на розгляд до підрозділів 1 052 звернень громадян та запитів на публічну інформацію, а також надано 939 відповідей громадянам і запитувачам», – йдеться у відповіді.

Стосовно смс-повідомлень Національного банку, то вони, за словами Романа Борисенка, мають попереджувальний характер щодо можливого відтермінування розгляду звернень у зв’язку з обмежувальними заходами щодо запобігання поширенню COVID-19.

«Водночас з метою обмеження кола соціальних контактів та дотримання превентивних протиепідемічних заходів, що діють в Україні, Національний банк на сторінці свого офіційного інтернет-представництва 20.03.2020 розмістив інформаційне повідомлення про можливість подання звернень громадян та запитів на публічну інформацію засобами поштового зв’язку на поштову адресу або засобами електронного зв’язку на електронну поштову скриньку Національного банку nbu@bank.gov.ua. Національний банк України дбає про захист інтересів громадян України», – запевнили в НБУ.

Читайте також: #Стоп тролінг! «Доступ» за відповідальний підхід до запитів під час карантину

Нагадаємо, раніше «Доступ до правди» повідомляв, що Національному банку України відтермінували надання відповіді на інформаційний запит, пославшись на карантин. Відповідна смс-відповідь надійшла одному з запитувачів.

«Доступ до правди»