У Мінсоцполітики з інформаційними запитами працює одна людина

9 березня 2017 11:16

%d0%bc%d1%96%d0%bd%d1%81%d0%be%d1%86

У Міністерстві соціальної політики України запити на отримання публічної інформації опрацьовує Управління звернень громадян та контролю виконання, де працює одна людина. Про це повідомляє Мінсоцполітики у відповідь на запит на отримання публічної інформації від «Доступу до правди».

«Завдання щодо організації доступу громадян до публічної інформації покладено на головного спеціаліста відділу звернень та прийому громадян Управління звернень громадян та контролю виконання, посадовий оклад якого складає 5900 гривень», – йдеться у відповіді міністерства.

Окрім роботи із запитами на отримання публічної інформації, головний спеціаліст також працює із зверненнями громадян. Вакантних посад у відділі звернень нині немає.

У 2016 році до Мінсоцполітики надійшло 2443 запити на публічну інформацію. Таким чином, середньомісячне навантаження для головного спеціаліста становить 203 запити.

«Доступ до правди» 

Читайте також:

На запити і звернення громадян у МОЗі відповідають 5 осіб

У Мінприроди відділ з 4-х осіб опрацював за рік 1077 запитів

Проект "Хто відповідає на запити?"