У «Київському метрополітені» відповіли на запит про перехід на оплату поїздок через QR-код

31 Січня 2020 09:53

У Києві планується до 31 березня завершити впровадження електронного квитка за допомогою QR-коду в метро. Про це повідомили в комунальному підприємстві «Київський метрополітен», відповідаючи на інформаційний запит

Запитувач поцікавився, коли на всіх столичних станціях метро з’явиться можливість оплати поїздок через QR-код. Запит і відповідь на нього опубліковані на платформі «Доступ до правди».

У «Київському метрополітені» запевнили, що вживають заходів щодо переходу на використання електронного квитка та відмови від жетонів. Також у комунальному підприємстві пояснили, що в місті триває дослідна експлуатація автоматизованої системи обліку оплати проїзду.

 

Медіа-юристка громадської організації «Лабораторія цифрової безпеки» Віта Володовська вважає, що для повноцінного інформування запитувача, КП «Київський метрополітен» варто було переслати запит до КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр», який може володіти додатковою інформацією щодо процесу впровадження QR-квитків.

«Оскільки публічна інформація за своєю природою це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, відповідь на таке питання може надаватися виходячи із даних, які є певним чином зафіксованими. Наприклад, у планах впровадження тих чи інших програм чи у інших документах, де містяться прогнози щодо їх реалізації. У своїй відповіді КП «Київський метрополітен» зазначає, що впровадження електронного квитка за допомогою QR-коду планується завершити до кінця дослідної експлуатації автоматизованої системи обліку оплати проїзду – до 31 березня 2020 року. Таким чином, розпорядник повідомив запитувачу заплановану дату завершення переходу на такі електронні квитки», зауважила Володовська.

«Водночас, надалі цей строк може бути продовжений або, навпаки, встановлення таких систем може завершитись раніше. Але якщо на момент опрацювання запиту у розпорядника інформації були відсутні відомості про такі зміни, тоді надана відповідь відповідає вимогам закону», підсумувала експертка.

«Доступ до правди»