У Києві планується до 31 березня завершити впровадження електронного квитка за допомогою QR-коду в метро. Про це повідомили в комунальному підприємстві «Київський метрополітен», відповідаючи на інформаційний запит
Запитувач поцікавився, коли на всіх столичних станціях метро з’явиться можливість оплати поїздок через QR-код. Запит і відповідь на нього опубліковані на платформі «Доступ до правди».
У «Київському метрополітені» запевнили, що вживають заходів щодо переходу на використання електронного квитка та відмови від жетонів. Також у комунальному підприємстві пояснили, що в місті триває дослідна експлуатація автоматизованої системи обліку оплати проїзду.
Медіа-юристка громадської організації «Лабораторія цифрової безпеки» Віта Володовська вважає, що для повноцінного інформування запитувача, КП «Київський метрополітен» варто було переслати запит до КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр», який може володіти додатковою інформацією щодо процесу впровадження QR-квитків.
«Оскільки публічна інформація за своєю природою це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, відповідь на таке питання може надаватися виходячи із даних, які є певним чином зафіксованими. Наприклад, у планах впровадження тих чи інших програм чи у інших документах, де містяться прогнози щодо їх реалізації. У своїй відповіді КП «Київський метрополітен» зазначає, що впровадження електронного квитка за допомогою QR-коду планується завершити до кінця дослідної експлуатації автоматизованої системи обліку оплати проїзду – до 31 березня 2020 року. Таким чином, розпорядник повідомив запитувачу заплановану дату завершення переходу на такі електронні квитки», – зауважила Володовська.
«Водночас, надалі цей строк може бути продовжений або, навпаки, встановлення таких систем може завершитись раніше. Але якщо на момент опрацювання запиту у розпорядника інформації були відсутні відомості про такі зміни, тоді надана відповідь відповідає вимогам закону», – підсумувала експертка.
«Доступ до правди»