Торік у Києві погодили 189 рекламних засобів на об’єктах культурної спадщини

26 серпня 2016 14:09

%d1%80%d0%b5%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d0%bc%d0%b0

Торік Департамент культури погодив розміщення 189 рекламних засобів на об’єктах культурної спадщини. Про це стало відомо з відповіді Департаменту культури Київської міської ради на запит «Доступу до правди».

Разом з тим, торік було обліковано 201 відмов у погоджені рекламних засобів.

Також було обліковано 67 правопорушень у сфері охорони культурної спадщини, з яких 17 – це протоколи про адміністративні правопорушення на фізичних осіб, 50 – акти про вчинення правопорушення відносно юридичних осіб.      

Окрім того, було зафіксовано 38 постанов про накладення фінансових санкцій за порушення у сфері охорони культурної спадщини.

Щодо 2014 року, то тоді погодили 164 рекламних засобів, 79 разів відмовляли у розміщені. Також було вчинено 54 правопорушення і накладено 28 фінансових санкцій.

За Законом «Про охорону культурної спадщини» передбачається, що розміщення реклами на пам'ятках здійснюється на підставі дозволу, що оформлюється відповідно до ЗУ «Про рекламу» за участі виконавчої влади.

Нагадаємо раніше «Доступ» повідомляв, що Київ з початку року заробив на рекламі 73 млн грн.

«Доступ до правди»

Фото - hmarochos.kiev.ua