Один світлофор у Києві коштує 600-800 тисяч гривень

30 Червня 2016 10:59

Кошторисна вартість одного світлофору в середньому становить 600 – 800 тис грн. Про це стало відомо з відповіді КП «Київдорсервіс» на запит «Доступу до правди».

Загалом на балансі КП «Київдорсервіс» перебуває 607 світлофорів. На рік для проведення планово-профілактичних робіт на світлофорах витрачається близько 6 млн грн.

Вартість облаштування одного світлофора включає в себе:

·         вартість розроблення проектно-кошторисної документації,

·         вартість виготовлення проекту енергозабезпечення;

·         вартість світлофорного обладнання, металоконструкцій для його кріплення та кабельної продукції;

·         вартість дорожніх та земляних робіт;

Раніше у червні «Экономические известия» повідомляли, що за інформацією Віктора Чернія, директора КП «Київдорсервіс», у Києві працює 680 світлофорі, з яких лише 180 обладнані системою дистанційного управління.

Відтак, комунальники можуть знати про справність 500 світлофорів лише за дзвінками жителів.

Також Черній повідомив, що на першому етапі потрібно 270 млн грн для інтеграції системи онлайн управління.

Також у відповіді на запит вказано, що до автоматизованої системи керування дорожнім рухом (АСКДР) підключено 207 світлофорних об'єктів, з яких:

·         164 світлофорні об’єкти працюють в режимі координованого керування (на яких реалізована « Зелена хвиля»)

·         43 світлофорні об’єкти, що працюють в локальному режимі (добова програма)

Програма «Зелена хвиля» передбачає синхронізацію роботи світлофорів, тобто зелене світло вмикається по всій вулиці, що дозволяє автомобілям рухатися швидше.

Так, «Зелену хвилю» планують впровадити на 14 магістралях Києва.

«Підключення світлофорних об'єктів до системи адаптивного керування (інтелектуальних світлофорів) може бути реалізована при розробці відповідного проекту та достатньому фінансуванні», - йдеться у відповіді «Київдорсервісу» на запит.

Минулого тижня на засіданні постійної комісії КМР з питань транспорту депутати погодили проект рішення «Про заходи щодо впорядкування роботи розміщення технічний засобів регулювання дорожнього руху». Як зауважив директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель, гостро стоїть проблема єдиного оператора системи регулювання світлофорів.

«Кожен балансоутримувач, а їх близько 60-ти, діє на свій розсуд», - зазначив Сергій Майзель.

 

 «Доступ до правди»