Новий логотип Міносвіти подарувала громадська організація – міністерство

12 Січня 2023 16:24

У Міністерстві освіти і науки заявляють, що новий логотип у межах ребрендингу відомства був подарований громадською організацією й бюджетних коштів на це не витрачали.

Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна», посилаючись на відповідь на запит Міністерства освіти і науки України.

«Витвір образотворчого мистецтва «Комунікативний знак МОН» було розроблено на замовлення громадської організації «Центр сталого розвитку та регіональних ініціатив» та передано МОН як подарунок державі з винятковим майновим правом інтелектуальної власності на об'єкт авторського права», – йдеться у відповіді міністерства на запит.

У відомстві наголосили, що закупівля послуг із розробки нового логотипу та купівлі інших товарів, пов'язаних із ребредингом, бюджетним коштом не здійснювалася.

Нагадаємо, наприкінці грудня Міносвіти представило новий візуальний бренд відомства, який, за їхніми словами, представляє «синергію формування нової освіти, науки та інновацій».

Зазначалося, що ребрендинг реалізується відповідно до Комунікаційної стратегії МОН на 2023-2030 роки, яка доповнює План дій щодо реалізації відкритості парламенту та спрямована на посилення інституційної спроможності міністерства здійснювати сучасне, повне та неупереджене інформування про діяльність.

Нова айдентика МОН зазнала критики у соцмережах.

 

«Доступ до правди»