Кожен четвертий квиток, придбаний через онлайн-сервіси Укрзалізниці, потрібно обмінювати у касі

23 серпня 2017 14:29

630 360 1447094576 5644

Публічне акціонерне товариство «Укрзалізниця» повідомило про те, що з початку 2017 року продало близько 10 мільйонів квитків через інтернет, із них 2.3 мільйони є бланками замовлення, які треба обмінювати в касах. Про це повідомляє користувач Олександр Равчев на своїй сторінці у мережі Фейсбук

«Наразі 137 маршрутів забезпечені сканерами для зчитування QR-кодів, а 30 потягів внутрішнього сполучення і 35 регіональних досі не забезпечені сканерами, тому на ці маршрути не продають он-лайн квитки, а лише бланки замовлення», - йдеться у дописі.

У відповіді «Укрзалізниці» також зазначено, що потяги, що не забезпечені засобами контролю, належать до регіональних 800-ї нумерації, або додаткових літніх поїздів.

 

«Доступ до правди»