Чому недобудували Подільський міст?

31 Січня 2022 00:00

Причинами затримки завершення будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро в Києві стала пандемія коронавірусу, коригування проєкту лівобережної частини мостового переходу, а також спротив мешканців Русанівських садів.

Про це Укрінформу заявили в комунальному підприємстві «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» у відповідь на інформаційний запит.

«Затримка будівництва пов'язана з виконанням робіт з коригування проєкту лівобережної частини мостового переходу на вимогу громади мешканців житлового масиву Воскресенський. Зокрема, розв'язання напрямків будівництва мостового переходу в обхід озера Радунка із забезпеченням транспортного зв'язку з вулиці О. Бальзака», - йдеться у відповіді.

Також, за даними замовника будівництва мосту, темпи виконання робіт знизилися у зв'язку з обмежувальними заходами, пов'язаними з пандемією.

Крім цього, у КП повідомили, що протягом року активісти Русанівських садів чинили спротив будівництву Подільського мостового переходу, перешкоджаючи проїзду будівельної техніки. «Питання вирішувалися шляхом переговорів в юридично-правовому порядку», - додали на підприємстві.

Також зазначається, що станом на 17 січня 2022 року на об'єкті виконувалися наступні види робіт: будівництво перетину із залізничними коліями; будівництво основних огороджуючих конструкцій тунелів метро; зведення дорожнього насипу на Русанівських садах; влаштування гідроізоляційного покриття та шарів асфальтобетонного полотна прогонових будов мостового переходу; встановлення бар'єрної та перильної огорож, монтаж шумозахисних екранів; перекладання інженерних мереж; демонтаж підводної частини тимчасових опор.

Під час річного звіту Київський міський голова Віталій Кличко констатував, що у 2021 році не вдалося відкрити автосполучення Подільсько-Воскресенським мостом, але пообіцяв його добудову у 2022 році. Автомобільне сполучення між лівим і правим берегами Дніпра по Подільсько-Воскресенському мосту планували запустити наприкінці 2021 року; наступним етапом має бути будівництво метро на Троєщину.

А ми нагадаємо, що якщо гарантовані владою дедлайни реконструкції, ремонту, спорудження місцевої інфраструктури спливають, а результату обіцяного немає – то можна і варто поцікавитись через запит про причини такого зволікання. Ба, більше, можна запитувати документи, наприклад, угоду з підрядником. А якщо буде відмова – навіть подавати до суду і перемагати у праві за публічну інформацію, як це зробила кременчанка Тетяна Донченко у боротьбі за право отримати угоду з підрядчиком, який ніяк не міг доремонтувати дитячі садки міста.

 

 «Доступ до правди»