Чемпіоном зі звернень громадян через Урядовий контакт-центр є Пенсійний фонд. На другому місці з великим відривом - МВС

11 січня 2016 10:18

Урядовий контакт-центр у 2015 році надіслав Пенсійному фонду України 54 233 звернень громадян, Міністерству внутрішніх справ – 28 723 звернення, Міністерству юстиції – 14 450. Такі дані надала державна установа, яка обслуговує урядову «гарячу лінію», на запит користувача «Доступу до правди».

У переліку державних адміністрації областей та столиці, яким Урядовий контактний центр переадресував звернення громадян для розгляду, лідирують Дніпропетровська обласна державна адміністрація (58 411 звернень), Харківська ОДА (34 098 звернень) та Київська міська державна адміністрація (33 163 звернення). 

Найменше скарг та пропозицій у 2015 році через урядовий «контакт-центр» отримали Волинська ОДА (5093 звернень), Чернівецька ОДА (5066 звернень) та Тернопільська ОДА (4573 звернень). 

Серед центральних органів виконавчої влади, інших державних органів та установ найбільше звернень надійшло до Пенсійного фонду України, МВС, Мін’юсту, Міноборони та Держслужби з питань праці.  

Менше десятка скарг та пропозицій через урядовий «контакт-центр» отримали служба з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань, агентство резерву України, служба фінансового моніторингу, служба з контролю за наркотиками , інспекція ядерного регулювання та державна служба експортного контролю.

Читати запит та відповідь повністю

 

«Доступ до правди»